Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rolul pompei "vid", "vacuum" motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rolul pompei "vid", "vacuum" motor

    Va salut!
    Fiind relativ nou pe acest forum, as dorii o informatie cu privire la rolul acestei pompe.Intreb deoarece cind am cumparat masina ( A-class 1,4 an 2002) era deconectata si ulterior, dupa conectare, facea un zgomot puternic la pornirea masinii timp de citeva secunde.Pe parcurs mai pornea din cind in cind,auzindu-se din interior.La 2-3 zile dupa o deplasare scurta (5 minute) la oprirea motorului a ramas cuplata mereu.Am inteles de ce fusese decuplata de fostul proprietar.
    Acum intreb care este rolul ei ?
    In imaginea alaturata este marcata cu roz,linga pompa de servo -directie.
    Attached Files

  • #2
    Buna seara !


    In functie de solutia constructiva aleasa de producator, vacuumul poate fi folosit la urmatoarele aplicatii:

    - servofrana, acolo unde sistemul de franare nu este full hidraulic.
    - reglaj inaltime faruri.
    - deblocarea diverselor mecanisme (tetiere, rolete luneta, etc.)
    - inchidere centralizata (de obicei dintr-o alta pompa de vacuum, actionata electric)
    - actuator turbina cu geometrie variabila.
    - deschiderea unui alt nivel/camera la carburatoare.
    - orientare clapete dirijare aer in habitaclu.
    - tempomat (a.k.a. pilot automat)
    - etc.

    In unele situatii, pompa de vacuum poate fi actionata electric, in sistem existand si rezervoare de vacuum si switch de vacuum, ultimul avand rolul de a nu lasa pompa electrica de vacuum sa functioneze non-stop, ci doar cand simte ca nu este destul vacuum in rezervoare.

    Ramane sa afli ce functioneaza cu vacuum in cazul masinii tale, si de ce a fost deconectata pompa.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Cred ca mai degraba este o pompa suplimentara de aer, care ajuta evacuarea, cand e frig si pt a mentine turatia constanta, amestecul este foarte bogat.
      Masinile pe benzina, obtin vacum cu ajutorul galeriei de admisie.
      Daca ramane pompa mergans, inseamna ca s-a topit releu ce o aclanseaza.
      E normal sa bazaie destul de puternic cateva secunde cat motorul e f rece.
      Last edited by cl600; 01-17-2013, 00:14 AM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Va multumesc!

        Comment


        • #5
          Un cod sau cum se numeste aceasta pompa?
          Nu stiu cum sa o caut de noua sau prin dezmembrari.Si datorita faptului ca masina merge foate putin in fiecare dimineata (1-2 km) si inca atatia la pranz,mi se pare ca manaca foarte mult fara aceasta pompa.Sau sa mi se para mie stiind ca nu merge?

          Comment


          • #6
            Salut!
            Pentru a-ti da codul original am nevoie de seria VIN.
            Legatura intre consum si nefunctionarea pompei nu prea este, dar trebuie sa stim la ce foloseste pompa asta.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              An fabricatie: 2002 Tip:168 ,cilindree 1397 VIN: WDB1680311J746448

              Comment


              • #8
                Este pompa de aer(air pump), montata pe circuitul de evacuare.
                Are codul original A0001404085. Apare si codul 926- Exhaust gas cleaning with Eu4 technology(EURO4).
                Last edited by LauLaur; 01-20-2013, 14:35 PM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Multumesc mult!
                  Daca ne intilnim si nu dau o bere sa-mi ceri tu!

                  Comment


                  • #10
                    Ai gasit pe undeva pompa in dezmembrari? Nu de alta dar aceeasi problema o am si eu. Am demontat`o si are suportul unui carbune rupt + axul acelei elice din interior blocat. De reparat nu stiu daca se mai poate repara pt ca se demonteaza prin presare axul acela si trebuie o presa foarte mica + ca nu gasesc carbuni cu tot cu suport decat fara suport. Am gasit pe ebay pe UK si Germania preturi 50 lire respectiv 160-200 Euro. Pe la noi nu prea am gasit. Mai caut. Bafta !

                    Comment


                    • #11
                      Astazi mi-a cedat si mie aceasta pompa de aer. Dupa un drum mai scurt de 2-3 km, dupa oprirea motorului a ramas actionata (bazaia ca naiba si mirosea puternic a ars). M-am panicat, am pornit motorul, l-am oprit, i-am dat gaz, am pornit AC-ul si am luat stingatorul langa mine Nu stiam ce e si ce rol are. Am dat o fuga la service unde un domn mi-a decuplat-o.

                      Inca nu stiu ce rol are, ralantiul mi se pare mai stabil (inainte oscila mai mult), mersul este OK. Centralizata merge, frana mi se pare ca e mai lejera. Se gaseste destul de greu in dezmembrari (cele mai multe pe ebay.de/co.uk la 50-200 E) si foarte putine in RO. Am gasit una la 150 RON.

                      Acum, ati aflat mai multe despre aceasta pompa si ce ar putea afecta lipsa ei in functionarea masinii?
                      proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sees View Post
                        Astazi mi-a cedat si mie aceasta pompa de aer. Dupa un drum mai scurt de 2-3 km, dupa oprirea motorului a ramas actionata (bazaia ca naiba si mirosea puternic a ars). M-am panicat, am pornit motorul, l-am oprit, i-am dat gaz, am pornit AC-ul si am luat stingatorul langa mine Nu stiam ce e si ce rol are. Am dat o fuga la service unde un domn mi-a decuplat-o.

                        Inca nu stiu ce rol are, ralantiul mi se pare mai stabil (inainte oscila mai mult), mersul este OK. Centralizata merge, frana mi se pare ca e mai lejera. Se gaseste destul de greu in dezmembrari (cele mai multe pe ebay.de/co.uk la 50-200 E) si foarte putine in RO. Am gasit una la 150 RON.

                        Acum, ati aflat mai multe despre aceasta pompa si ce ar putea afecta lipsa ei in functionarea masinii?

                        In postul nr #3 am incercat cat am putut sa explic ce face acea pompa
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Citisem postul, dar ma gandeam ca poate au aparut info noi.
                          Am mai citit pe alte forumuri straine despre ea si din cate am inteles , cum ati spus si dvs. ajuta la evacuare. Trimite nu-stiu-ce aer la sonda lambda...

                          Multumesc!
                          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF