Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor aprins in bord BAS\ESP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am scos azi cam toate sigurantele sa le verific.

    Acum am BAS/ESP si ABS aprinse si dupa pornire. Cum le fac sa se stinga?
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Virati pe loc maxim stanga-dreapta si se sting.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #18
        Intr-adevar contactul de la pedala de frana e de vina, cred si eu. Si eu l-am schimbat. Dupa ca am pus unul nou( Bosh) am desfacut pe cel vechi si am observat ca s-a depus calamina pe spatiul de atingere. Daca se curata cu hartie abraziva cu siguranta va merge si nu mai trebuie schimbat. Eu unul nu am facut asa caci luasem deja unul nou. Pe viitor asa am sa fac. Merita incercat.
        Numai de bine!

        Comment


        • #19
          Atentie ! mai oxideaza si mufa care intra in contactul frana !La fel aveam probleme si pe tester imi dadea senzorul ax volan care 12 milione .de fapt era senzorul frana de sub pedala
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #20
            Salut.Am si eu problema asta de vreun an, BAS-ESP SI ABS aprins in bord, la inceput daca roteam volan stanga- dreapta i-mi dispareau si apareau doar cand opream motorul si porneam din nou.Dupa un timp imi ramaneau aprinsi martori acestia chiar daca mai faceam figura cu rotitul volanului. Am scimbat contactul de la pedaua de frana si mi sa stins doar martorul ABS, BAS-ESP ramanand in continuare aprins.Acum de vreo saptamana a inceput sa mi se aprinda din nou martorul abs la prima atingere a pedalei de frana si ramane aprins, iar la o franare brusca de exemplu pe pietris rotile se infraneaza si nu mai simt bataile acelea in pedaua de frana.t.Asta nu se intampla cand era aprins doar martorul BAS-ESP.Ceva sugesti?Aveti idee cum pot schimba lichidul de frana ,asta ca o masura in plus ?

            Comment


            • #21
              Pana la lichid, fugi la tester.
              Pot fi foarte multe: senzori de la roti, cablaje, senzor volan(mai rar), pompa ABS, calculator ABS.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                bas esp abs

                Salut la toata lumea.
                Sunt nou pe forum si nou proprietar de Mercedes A140 an 1999.Am si eu aceeasi problema cu martorii din bord.azi dimineata am verificat ceva sigurante daca sunt arse(era doar una singura arsa de la lampa de masarier) si dupa aceaa am dat acea resetare de la bord(manual service light reset procedure) iar dupa ce am pornit masina au ramas aprinse bas esp si abs.Acum daca apas pe butonul de ASR numai raspunde adica numai se dezactiveaza sau activeaza.Am incercat sa resetez prin rotire completa a volanului stang/dreapta dar nimic
                Tin sa precizez ca masina a stat 2 luni placutele sunt aproape noi si cand am inceput sa merg cu ea s-au icins un pic mai mult discurile.Inca o problema ar fi cred unghiul de fuga al masinii...dupa 130 incepe sa dardaie volanul.
                Sa fie oare din aceste cauze?si ce sa aibe?nu prea ma pricep la partile astea electronice
                Stima si respect...

                Comment


                • #23
                  Daca iti "dardaie" volanul la viteza mare mai degraba nu sunt echilibrate rotile . Problema asta nu prea apare de la unghiul de fuga !

                  Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                  Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                  Comment


                  • #24
                    Da dar volanul trebuie sa il tin spre dreapta un pic ca masina sa mearga drept.Daca volanul este drept atunci masina trage stanga.

                    Comment


                    • #25
                      In cazul acesta posibil ori roata din stg. sa fie mai dezumflata , ori unghiul de fuga sa fie baiul .

                      Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                      Comment


                      • #26
                        Pai si asta poate fi si cauza martorilor aprinsi?

                        Comment


                        • #27
                          Sincer nu cred ..
                          Incearca imediat dupa pornirea masinii , pe loc , sa invarti volanul maxim dreapta , apoi maxim stanga si apoi indrepti rotile . Daca nici asha nu se sting incearca sa ajungi la un tester sa vezi ce coduri de erori iti da !

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #28
                            Cauza poate fi si geometria incorecta, mai ales faptul ca volanul sta stramb. Masina merge drept iar senzorul de inclinatie al volanului indica alta directie.
                            Un inceput este rezolvarea geometriei(volanul sa stea drept, masina sa mearga drept) apoi un tester, cum bine ai spus Shasha.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Maine ma duc cu ea astazi este inchis tot ca este sarbatoare aici.Ms pentru sfaturi...eu am crezut ca problema vine de la roti pt ca sau incins la inceput.
                              Respect.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by PantelimonDan View Post
                                Maine ma duc cu ea astazi este inchis tot ca este sarbatoare aici.Ms pentru sfaturi...eu am crezut ca problema vine de la roti pt ca sau incins la inceput.
                                Respect.
                                Pe langa subiect
                                Ai spus ca rotile s-au incins imediat dupa schimbarea placutelor. De regula se intampla cand apare murdarie pe pistonul de frana, daca nu l-ai curatat. Trece dupa un timp, dar altadata sa-l cureti cand schimbi placutele ca strici garnitura si o sa incepi sa pierzi lichid.
                                Last edited by Zeus; 10-03-2013, 18:16 PM.
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF