Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema indicator benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema indicator benzina

    Salutare oameni buni !
    Incepand de ieri a inceput sa-mi joace feste indicatorul de benzina , ori imi arata mai multa benzina decat am , ori imi arata mai putin , ori nu imi arata deloc (atunci cand pornesc masina ramane ascuns) , ori cand opresc masina ramane la pozitita care o avea cu motorul pornit nu mai coboara .
    A mai intalnit careva problema aceasta , ceva idei de unde sa o apuc ?
    O zi buna tuturor !!
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

  • #2
    Salut, desfaci capacul de la rezervor care se afla sub bancheta din spate, si verifici acolo plutitorul din portbagaj, e posibil sa fie gripat... sau blocat.... il desfaci... il scoti de acolo si il curesti putin, e posibil sa fii prins gunoaie pe acolo sau sa mearga mai greu! am avut problema asemanatoare !!! sper sa te ajute! bafta

    Comment


    • #3
      Verifici plutitorul din rezervor, nu din portbagaj rectific))

      Comment


      • #4
        La a-klasse ai avut problema asta ? Ai avut aceleasi "simptome" ?
        Eu sincer ma indoiesc ca este de la plutitor .
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #5
          Salutari si salve de tun!
          desfaci capacul de la rezervor care se afla sub bancheta din spate
          Care-i capacul ala de sub bancheta din spate? N-am vazut asa ceva, sincer!
          Ca sa ajungi la "plutitor" (sender unit), trebuie demontat rezervorul si pompa de benzina.
          @sashatm
          NU m-am confruntat cu asa ceva dar ar fi de verificat:
          - acul indicator din bord ( sa nu aiba o miscare greoaie, sa ramana lipit, blocat)
          - "plutitorul".
          In linkul urmator: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm (la sfarsitul paginii), gasesti multe informatii referitoare la problema asta. Sincer, eu nu sunt sigur ca problema ta este una de incompatibilitate intre "sender unit" si softul computerului de bord, asa cum sunt prezentate in link. La tine a aparut de curand problema, mergand inainte.
          Bafta si tine-ne la curent!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            LauLaur si eu m-am gandit ca problema este defapt acul din bord dar am zis sa intreb sa nu ma apuc sa demontez bordul degeaba )
            Cand o sa gasesc un pic de timp liber ma voi apuca sa elucidez misterul , o seara placuta !
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Nu, am avut problema la alta masina! Am zis principiul.... Nu stiu daca si la buburuza este la fel! Si indicatorul meu face figuri dar inca nu a ajuns in stadiul la al tau!
              ASTEPTAM VESTI BUNE DIN PARTEA TA!
              Last edited by Zeus; 12-28-2012, 11:54 AM. Reason: Majuscule.

              Comment


              • #8
                Buna, aceeasi problema o am si eu, intamplarea a fost ca am schimbat ansamablul de alimentare(plutitor inclusiv pompa benzina) si acelasi rezultat , mi s a spus asa vag de la reprezentanta ca ar fi din instrumentul de bord.
                Last edited by bujor ciprian; 01-04-2013, 15:09 PM.

                Comment


                • #9
                  Salut am scos acul indicator de benzina si acum mi se aprinde becul portocaliu cand acul e sub el inainte se aprindea cand acul era in dreptul lui oare nu l-am pus corect la loc acul ?daca ma puteti ajuta multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Parerea mea este sa ai faci plinul si sa fie la axim acul..daca e mai jos ..regleazal !

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua tuturor. Aproximativ aceeasi problema o am si eu la A160, numai ca la mine nu functioneaza deloc indicatorul, nici macar becul galben nu functioneaza( atunci cind sint pe rosu)!Becul galben il vad aprins doar cind pun contactul, apoi se stinge pina la urmatoarea cheie. Indicatorul sta tot timpul pus pe zero, cind functioneaza motorul. Nu am facut nimic, deoarece am vrut sa aud si alte pareri, caci nu m-as apuca sa schimb tot ansamblul(adica pompa si plutitorul) numa asa sa dau 968 lei pe una noua si am inteles ca trebe dat rezervorul jos pt a avea acces la sorb(pompa)sau ce o mai fii acolo. Astept idei sugestii si sfaturisi pe mail la dutaovidiu38@yahoo.com . Va multumesc si drumuri bune sa aveti!

                      Comment


                      • #12
                        Cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Chiar daca ii fac plinul acul ramane la 3 sferturi (cand mai iau cate o groapa sau la soc mai mare isi aduce aminte si mai revine pentru 2-3 secunde). Mi s-a spus ca ar fi plutitorul de vina, nu am apucat sa o duc la service. Revin de indata ce solutionez problema

                        Comment


                        • #13
                          Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o idee, o sugestie, caci nu vreau sa ma arunc ca orbu-n ... !

                          Comment


                          • #14
                            La mine acul este blocat pe plin! Mentionez ca am un 170cdi
                            Dupa ce m-am documentat putin , am aflat ca , la masurarea rezistentei <cu aparat de masura> pe firele ce vin de la reostatul plutitorului, pe gol ar trebui sa indice 200 ohmi si pe plin 0 ohmii <scurt la masa>
                            In momentul in care pun contactul, indicatorul meu, aprinde becul galben de rezerva , si urca din 0 la plin....dar din pacate ....acolo intepeneste.
                            Mi-e cam groaza sa dau rezervorul jos....pentru ca nu am rampa.
                            Nici nu prea stiu daca ai acces la plutitor fara sa dai complect rezervorul jos si desfacerea tuturor futunelor!
                            Se poate lasa rezervorul prins in furtune....si in suruburile de prindere de pe spate?
                            Reostatul de la plutitor se poate reconditiona?
                            170cdi....are pompa de motorina in corpul cu plutitor?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vead View Post
                              La mine acul este blocat pe plin! Mentionez ca am un 170cdi
                              Dupa ce m-am documentat putin , am aflat ca , la masurarea rezistentei <cu aparat de masura> pe firele ce vin de la reostatul plutitorului, pe gol ar trebui sa indice 200 ohmi si pe plin 0 ohmii <scurt la masa>
                              In momentul in care pun contactul, indicatorul meu, aprinde becul galben de rezerva , si urca din 0 la plin....dar din pacate ....acolo intepeneste.
                              Mi-e cam groaza sa dau rezervorul jos....pentru ca nu am rampa.
                              Nici nu prea stiu daca ai acces la plutitor fara sa dai complect rezervorul jos si desfacerea tuturor futunelor!
                              Se poate lasa rezervorul prins in furtune....si in suruburile de prindere de pe spate?
                              Reostatul de la plutitor se poate reconditiona?
                              170cdi....are pompa de motorina in corpul cu plutitor?
                              ai rezolvat ceva sau cumva, colegule?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF