Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Avertizare Ulei urmat de mesajul HI !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avertizare Ulei urmat de mesajul HI !

    Va salut, aseara mergand la drum lung cu 90 - 100 mi a aparut pe display central simbolul de la ulei urmat de mesajul HI , am oprit masina... am verificat uleiul si nivelul lui este cam sus...
    am pornit masina... dupa 3 km iar mi a aparut.....

    E din cauza ca nivelul uleiului este mai mare? sau reprezinta altceva?
    va multumesc!

  • #2
    Da, asta e cauza. Ai facut schimbul de ulei curand? Cati litrii ai pus?
    In fine, nu trebuie ajuns cu nivelul uleiului peste maxim(pe joja).
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      mai scoate din ulei si niciodata nu pune la maxim !putin mai jos nu e nimic grav
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Ajungem iar la o veche problema. Cat ulei punem in motor? 4,5 sau 5 l ca in manual (pentru benzinare...)?
        Eu am pus 5, sa fie... (mai ales ca m-am gandit si la filtrul nou), nivelul de ulei este/era acum 3 luni, la semnul de sus. Nu-l depasea. Am incins destul masina, dar... nu mi-a aparut semnalul de HI. Din pacate in manualul/date tehnice/capacitati pe care-l am nu scrie cati litri necesita A170.
        Consider insa ca ar trebui sa fi un pic atent. Uleiul nu se dilata asa mult. Intradevar la un drum lung vaporii degajati (acea ceata de ulei) poate da un semnal de HI... daca ai pus la maxim sau un pic peste.
        Deci, daca ai pus prea mult ulei e OK sfatul precedent, dar daca insa nu ai pus, de unde este surplusul?
        Asa ca parerea mea sa scoti un pic de ulei, verifica ce scoti (aspect, miros etc), apoi neaparat, dupa un drum mai lung, sa verifici daca nivelul este stationar. De asemenea, cred ca conteaza foarte mult si calitatea uleiului.
        Bafta.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Neata buna!
          O veche problema, discutata indelung pe forum.
          Eu, sincer, nu am citit pe nicaieri ca s-ar pune 5 l de ulei la A160(masina in discutie).
          Din experienta, pot spune ca, daca doresti sa ai nivelul corect( la jumatate, intre minim si maxim), nici 4,5 l nu incap. Mie imi intra cu aproximativ 200 -300grame mai putin. Totusi pun cat scrie in carte, 4,5 l, si tin nivelul pe maxim.
          Cum am mai spus si in alte discutii pe tema asta, nivelul se verifica cu joja, de multe ori senzorul "o ia pe campie".
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Laur, acum vreo 3 luni am avut aceiasi discutie cu Flaviu. Ai atasata o poza din manualul tradus pe care-l am. Manualul meu original in germana da la fel... 5 litri... Mai exista un manual in engleza postat pe aici, dar este un model de motor nou si nu putem discuta despre el. Atunc, cu Flaviu, nu am ajuns la o concluzie ptr. ca EWA, de ex., da 4,5 l...
            Cel mai bine e pe joja, dar... cat timp nivelul este intre minus si plus este super ok!
            La colegul cu problema Hi o alta intrebare buna cred eu ar fi clasa de vascozitate a uleiului lui... ptr. ca daca i-a bagat o clasa mica... masina fiind veche... e foarte posibil ca ceata de ulei sa-i fi dat semnal fals.
            S-au pur si simplu este vorba de altceva...
            Attached Files
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              5 litri ? doamne fereste !hai sa nu o dam in aburi si in altele !!Daca vreit sa luati un sfat bine daca nu nu ! se pune intre minim si maxim senzorul ala nu da semnal degeaba totusi e o masina nemteasca ,nu se pune ulei sa (fie) ca nu e dacie
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                Dl Adi ati pus acea poza controversata imi aduc aminte perfect de discutie.
                Eu fac asa(chiar daca stiu sigur ca la mine intra 4.5L):
                -am 5 L ulei;
                -0.5 ii torn separat intr-o sticla;
                -4.5 ramasi ii arunc direct pe gatul de umplere si fumez o tigara pana se scurge tot;
                -pornesc motorul, las sa mearga, fumez alta tigara, dupa care il opres si imi fac de lucru(adica mai vad pe aici cine cu cine se mai cearta, cine nu are chef sa foloseasca functia search ca nu stie codul la casetofon, din astea asa generale, si bineinteles nu intru in discutie);
                -dupa vreo ora sau cand imi aduc aminte merg sa vad cat ulei am pe joja;
                -ah inca 1mm pana la maxim;
                -hai mai ia 100ml ca nu ma zgarcesc;
                -dupa un alt interval verific iarasi si constat ca e la fix putin peste cu 1mm;
                =egal=rezultat=Da-l dreac de motor ca nu face gargara pentru atat, nu io veni pe nas de la acid!

                Capisci?
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adip1962 View Post
                  Laur, acum vreo 3 luni am avut aceiasi discutie cu Flaviu. Ai atasata o poza din manualul tradus pe care-l am. Manualul meu original in germana da la fel... 5 litri... Mai exista un manual in engleza postat pe aici, dar este un model de motor nou si nu putem discuta despre el. Atunc, cu Flaviu, nu am ajuns la o concluzie ptr. ca EWA, de ex., da 4,5 l...
                  Cel mai bine e pe joja, dar... cat timp nivelul este intre minus si plus este super ok!
                  La colegul cu problema Hi o alta intrebare buna cred eu ar fi clasa de vascozitate a uleiului lui... ptr. ca daca i-a bagat o clasa mica... masina fiind veche... e foarte posibil ca ceata de ulei sa-i fi dat semnal fals.
                  S-au pur si simplu este vorba de altceva...
                  Da, imi aduc aminte de fotografie dar de context si discutiile de atunci nu-mi mai amintesc. In fine, sincer sa fiu nu am dat atentie prea mare manualului asta, cartea mea de "capatai" este WIS. Totusi, nici in Autodata nu sunt trecuti 5 litrii, tot 4,5, si Aclassinfo tot 4,5 da.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Pai de prin manuale W168 4,5l ulei si W169 5l ulei.Tot in manuale mai scrie ca aceasta cantitate e cu tot cu uleiul absorbat de filtru iar nivelul va fi intre minim si maxim.Daca pui 4,5 ca la carte si ai nivel maxim inseamna ca nu ai scurs/scos tot uleiul.

                    Comment


                    • #11
                      Pana la urma...
                      Important este ca colegul Ivachis sa-si rezolve problema si sa traga concluzii din discutia noastra.
                      off topic:
                      CRACIUN FERICIT!
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Va multumesc, am mai scos din ulei si acum nu imi mai apare, au fost bagati 5l de carte mecanicul sufletului , am scos vreo 400 - 500 ml sa imi ajunga la nivel! va multumesc! Problema rezolvata!

                        Comment


                        • #13
                          Problema rezolvata! Va multumesc! am scos aprox 400 - 500 ml ulei! stima

                          Comment


                          • #14
                            Intotdeauna sa verifici nivelul la joja. Fara probleme poti pastra nivelul spre maxim dar sa nu-l depaseasca. Cred ca aveai nivelul mult peste maxim cu 500g in plus.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Da... foarte sus, sarea aproape pana pe metalul jojei!

                              PS: Am auzit ca A-Klasse dar nu stiu ce motorizare iarna prin nustiu ce greseala de proiectare ar face condens si ar baga apa in baia de ulei? sau este doar o vorba dusa de vant? )

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF