Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema incalzire habitaclu !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema incalzire habitaclu !

    Salutare la toti.am cautat pe forum dar nu am gasit nimic.problema mea este ca la masina mea ( mercedes a 170 cdi anul 2002 ) nu prea mai baga caldura.anul trecut baga bine,fierbinte acum cand ii dau drumu e cald dar nu cum era , amortit asa . Precizez ca de anul trecut nu s-a umblat deloc la antigel la nimic.nivelul de antigel e bun ca m-am uitat , este curat nu cred ca ar fi problema sa fie infundat caloriferul.sa fie de la termostat ?cum probez termostatul? Multumesc

  • #2
    Originally posted by ionutzxp87 View Post
    cum probez termostatul?
    Foarte simplu...o scoti si o probezi in casa pe aragaz. Pui apa la fiert si o bagi in apa calda. Daca termostatul este bun atunci se va deschide treptat...pana cand se deschide la maxim.
    Daca nu se va deschide atunci este blocat...necesita una noua!
    Last edited by mer_se280; 11-03-2012, 23:53 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Ok multumesc pt raspuns

      Comment


      • #4
        Salut!
        Aceeasi parere am si eu, termostatul e defect, deschide prea repede sau e blocat deschis.
        Ca sa il probezi in apa pe aragaz trebuie demontat, si astfel trebuie scos tot antigelul. Il poti verifica si pe masina fara sa il dai jos.
        Pornesti masina dimineata, rece fiind, si pui mana pe furtunul care duce din termostat in radiator. Furtunul nu trebuie sa se incalzeasca in mai putin de 3-4 minute, chiar mai mult ar trebui sa ramana rece( in functie de temperatura de afara ).
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Ok laur multumesc mult.la asta ma gandeam si eu acum o sa ma duc sa vad furtunul acela.dar apropo ca m-am uitat sa schimb antigelul si nu stiu o chestie.dupa ce dau drumul pe la buson la tot antigelul,apoi pe unde bag?se baga prin vasul de expansiune?ca ma gandesc ca si radiatorul tre sa aibe un buson ca sa il umpli.multumesc mult

          Comment


          • #6
            Da, prin vasul de expansiune, daca radiatorul nu are nici un capac( ma refer la modelele cu vasul de expansiune montat pe radiator).
            Intreaga operatiune este descrisa aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.43.htm
            Last edited by LauLaur; 11-04-2012, 10:49 AM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Da stiu m-am uitat pe link-ul acesta de mai multe ori.lasa ca ma descurc eu.oricum multumesc mult de ajutor.toate cele bune !

              Comment


              • #8
                Problema cu probatu in casa e de pe timpu lu bunica!fara suparare iar daca ai sti colegule cum arata acest termostat e mai greu !proba de foc pornesti mergi 2-3km pui mana pe radiator daca e cald e clar ca iti trebuie termostat! In radiatorul mare nu are voie sa intre apa calda pana la 87 grade ,deci al tau e blocat pe deschis
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  Termostatul e destul de delicat de schimbat dat fiind pozitia nasoala eu am luat original BERU anul trecut .Sa ma discutat problema daca termostatul e defect
                  -uzura prematura motor
                  -consum marit de carburant
                  -lipsa caldura
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Iar problema cu infundatul cade din schema colegule ca nu cobra,sa folosesti doar antigel rosu obligatoriu iar pentru alte lamuriri ai id-ul meu la profil
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      problema este ca masina nu are indicator de temparatura apei si nu stiu cand ajunge la 87 de grade.astazi am pornit-o era rece si dupa vre-o 5 minute se simtea pe furtun cum se incalzea usor usor, la fel si radiatorul

                      Comment


                      • #12
                        Din cate spui pare sa fie ok termostatul. In 5 minute, la temperaturi pozitive, motorul poate ajunge la temperatura de deschidere a termostatului. Incearaca sa deschizi caldura dupa aproximativ 3-4km cu ventilatia in treapta 2-3 si vezi cum se comporta.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Si eu am schimbat termostatul, dupa ce am facut frigul intr-o noapte intre Targoviste si Bucuresti.
                          La inceput am tot verificat furtunul de intrare in radiator. Cand il gaseam cald ...cand nu. Asa ca am dat jos termostatul si l-am verificat cu apa la 80 grade.....surpriza mergea. Totusi l-am schimbat si l-am facut bucati pe cel vechi. Inauntru am constatat ca arcul lovea in perete si ramanea deschis. Chestia asta era aleatoare. De cand l-am schimbat totul este OK.
                          Se prinde de masina cu 3 suruburi. Nu stiam daca vine si cu garnitura de etansare asa ca am comandat una in plus care mi-a si ramas.

                          Comment


                          • #14
                            La diesel e putin mai inghesuit ! dar e ok al meu era original scria pe el 2002
                            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                            Comment


                            • #15
                              Buna colegii
                              Revin cu o noua solicitare la domniile voastre si ma adresez celor mai experimentati, michiduta al meu are o mica "hiba" , atunci cand pornesc dezaburirea parbrizului constat ca partea dreapta lucreaza semnificativ mai rapid decat partea stanga (lucru extrem de enervant) in prima faza am crezut ca e vorba ca sunt eu in stanga si respiratia mea este un generator suplimentar de condens si de aceea se curata mai greu partea stanga dar face exact la fel si cu un pasager in dreapta, ceea ce am remarcat e ca partea dreapta primeste semnificativ mai mult aer prin canalele care sufla pe parbriz, astept solutii si sugestii (preferabil fara sa demontez bordul).
                              Multumesc mult si bafta tuturor
                              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF