Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A140 Da cu fum!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A140 Da cu fum!!

    Cum spune si titlul, astazi am constatat cu stupoare, cand m-am bagat mai repede intr-o intersectie, ca masina mea da cu fum cand o accelerez mai tare. Pe loc nu am cum sa verific ca nu se tureaza mai mult de 4000, si oricum pana in 4000 nu scoate fum mai mult decat normal. Esapamentul este negru pe interior. Am avut un clio 1.4 benzina si la 140.000 de km teava de esapament era curata, nu stiu daca se aplica si la MB. V-a atasez poza cu filtrul de ulei. Asa arata cand l-am scos, dupa ce am cumparat masina. Ca si sfat schimbati uleiul indiferent ce spune vanzatorul. Mentionez ca nu l-a strans nimeni de gat, asa era forma lui cand l-am scos din capac.


    Are cineva idee de la ce poate fi?
    Sau daca trebuie sa o vand?
    My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

  • #2
    Salut. Dupa cum arata filtrul acela,masinuta ta cred ca nu a vazut schimb de ulei de cand a fost facuta, cat priveste deformarea.....probabil nu a fost pus cum trebuie in suport si a fost fortat cand sa strans capacul. Pentru linistea ta cumpara de la o statie peco cel mai ieftin ulei, cumpara un filtru nou,fai schimbul si mergi 100km si apoi schimba din nou uleiul cu unul bun si filtrul. Recomandabil ar fi si un tratament de la metabond pentru motor uzat ,acest tratament se pune la 2 schimburi de ulei, jumatate din cantitate la primul schimb, jumatatea cealalta la cel de-al doilea schimb, "atentie" la temperatura motorului cand se pune tratamentul ( dupa ce faci schimbul pornesti motorul si il incalzesti, abia apoi pui tratamentul dupa care faci cca 10km sa se amestece bine cu uleiul.Bafta!
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #3
      Cred ca au gresit filtrul.Sunt 2 filtre de ulei.Unul are interiorul conic cu diferenta foarte mica intre razele superioara si inferioara, iar al doilea are interiorul perfect cilindric.
      La montare trebuie sa ai simt de raspundere si rabdare pana simti ca intra filtrul in locas.
      Urmeaza sfatul lui Liviu si fa-i o spalare de motor.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Offff..... in bord are 97k km, motorul nu are nici un zgomot ciudat, nu am experoente placute cu aditivi de ulei (am stricat o turbina). Eu am schimbat uleiul, am pus mobil1 si am cu el 3000 oricum vroiam sa il schimb pe la 5000, acum ma gandesc ca mai bine o vand. Nu de alta dar este atat de spurcat sa lucrezi la motorul asta nu vreau sa trebuiasca sa ma apuc sa i fac setul nici macar ambreiajul...
        My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

        Comment


        • #5
          Cred ca filtrul ala era imbacsit( probabil are 3-4 schimburi de ulei trecute prin el) si din cauza asta arata asa de "supt". Fa ceva investigatii privind fumul ala: debitmetru, consumul de benzina, consumul de ulei, vezi cum sta cu compresia, etc. Nu te grabi sa o vinzi.
          Da, la prima vedere ai dreptate privind munca la motor. Eu am trecut prin asta de curand si iti pot spune ca motorul ala pica de pe caroserie intr-o ora. E fixat cu opt suruburi.
          Toate cele bune!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru incurajare, ulei nu papa, consumul este de 8.8 in oras ( facut plin mers 500 km alimentat pana la plin iar 44l), nu am nici o eroare in bord. Singurul lucru care ma sperie este clantanitul tachetilor la pornire dimineata (ma rog sunt hidraulici si este oarecum normal). Am sa achizitionez un tester sa fac o diagnoza mai amanuntita, am cautat aici pe forum si nu am fost foarte lamurit ce tester sa iau dar am sa ma mai documentez si in alte parti.

            Ca si off-topic are cineva idee ce acumulator sa iau pentru ea (cati Ah?)? imi cam fluctueaza intensitatea luminii farurilor iar acumulatorul de pe masina este din 2004, daca sunt pb cu alternatorul am sa deschid un thread nou.
            My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

            Comment


            • #7
              Salut!
              Consumul nu mi se pare exagerat de mare intr-un oras ca Bucurestiul, unde in orele de varf se circula cu 20 km/h. Schimba si filtrul de aer, in cazul in care nu ai facut-o pana acum.
              Ca sa stai impacat cu gandul, mergi la o statie ITP si masoara-i noxele. Emisiile de CO2 date in manual sunt de 162 g/km. Zgomotul tachetilor la pornire nu-i asa mare ingrijorare, au ceva uzura daca clantane, si la mine fac la fel, mai ales cand se apropie schimbul de ulei.
              Off topic
              Eu am avut pe al meu 1.6, baterie de 90A cand am luat-o. Am inlocuit-o cu una de 62A si iarna trecuta nu mi-a facut nici o problema.
              Bafta multa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF