Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pocneste cand virez pe loc in special pe pietris!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocneste cand virez pe loc in special pe pietris!!

    Pocneste in special la roata din stanga cand virez doar stand pe loc acum 2 luni rulmentii din capul telescoapelor sunt verificati si sunt ok !Daca merg incet sau tare nu se aude nimic nici daca virez nu se aude absolut nimic !Daca sunt pe drum cu pietris stau pe loc se aude si mai tare iau stanga maxim se aude poc poc daca dau repede de volan inapoi nu se aude ,daca iau maxim dreapta si iar stanga iar se aude !Ma scoate din minti numai probleme ciudate la modelele astea ! poate fi din caseta ?Cert e ca ,cand am schimbat rulmentul de stanga ,fiind fuzeta scoasa ma jucam la capul de planetara si am observat ca merge foarte greu din rotula cand dau stanga dreapta sus jos....ceea ce nu e normal.Ce ma baga in ceata e ca daca ma invart in loc viraj maxim stanga maxim dreapta nu se aude nimic
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    Bielete directie + Capete de bara.
    Verifica-le pe toate!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Salut!
      Verifica jocurile posibile ale rotii( 9-3, 12-6) si in special, asa cum a spus colegul Zeus, bieletele de directie si capetele de bara. Totusi , daca aveai joc in bielete sau capete de bara se simtea directia un pic "imprecisa".
      Mergi la spalatorie, baga jet de apa si curata foarte bine talerele arcurilor si flansa rulmentului de sarcina. De verificat arcurile , talerele(eventuale crapaturi) si rulmentii de sarcina.
      Daca am inteles eu bine, zgomotele se aud doar la viraj pe loc, pe suprafete cu pietris. Incearca pe asfalt curat, si lasand anvelopa cu presine mica( pentru aderenta maxima), viraj pe loc.
      Bafta!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Capete de bara bielete sunt verificate,rulmentii din flansa de sus sun verificati recent
        Daca plec normal chiar cu viraj stanga dreapta nu se aude nimic de obicei daca sunt intr-un loc stramt si ma chinui sa intorc atunci se aude tare in special cand rotile sunt in tensiune fara sa o pun in miscare bine masina ! ma disperat!
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Curata pe dedesubt foarte bine cu jet de apa, apoi incearca sa depresezi un pic rulmentul de sarcina( doar jumatate de spira a filetului) si vezi ce se intampla.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Cu mana nu stiu daca reusesc ! ca l-am strans la pistol Daa ar fi o idee
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Pui un imbus de 6, parca, in capul surubului amortizorului, ca sa nu se invarta cu totul si cu o cheie fixa slabesti piulita. Desfaci putin si apoi probe. Nu e necesar sa strangi asa tare piulita. De aici apare uzura prematura si distrugerea rulmentului. Se strange pana se preseaza rulmentul intre flanse, cat sa nu aiba joc.
              Bafta!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Bineinteles se aude langa stalp.Asemenea zgomote nu o sa apara de la articulatii.Ai dat si tu in boala noastra.Spala pe dedesubt bine, dar nu la spalatorie, cu o mana bagi furtunul pe acolo si cu cealalta cureti si directionezi apa.In special in zona de imbinare a flansei cu talerul de sus al arcului, adica zona rulmentului de sarcina.
                Nu voi explica de ce trozneste pe acolo, ca e poveste lunga, dar ideea este ca acolo se ating 2 suprafete la un moment dat, sau trec la distanta foarte mica una pe langa alta si daca exista mizerie se intampla fenomenul.
                Dupa ce speli bine ridica capota, si scoate un clips de fixare a flansei.Pe acolo baga ulei.Unge si locul primelor spire din extremitatile arcurilor.Daca nu poti scoate clipsul dai cu spray de rugina sau vaselina in acea zona(de imbinare) pe sub roata.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Ok ms fain
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by flavyus1987 View Post
                    Bineinteles se aude langa stalp.Asemenea zgomote nu o sa apara de la articulatii.Ai dat si tu in boala noastra.Spala pe dedesubt bine, dar nu la spalatorie, cu o mana bagi furtunul pe acolo si cu cealalta cureti si directionezi apa.In special in zona de imbinare a flansei cu talerul de sus al arcului, adica zona rulmentului de sarcina.
                    Nu voi explica de ce trozneste pe acolo, ca e poveste lunga, dar ideea este ca acolo se ating 2 suprafete la un moment dat, sau trec la distanta foarte mica una pe langa alta si daca exista mizerie se intampla fenomenul.
                    Dupa ce speli bine ridica capota, si scoate un clips de fixare a flansei.Pe acolo baga ulei.Unge si locul primelor spire din extremitatile arcurilor.Daca nu poti scoate clipsul dai cu spray de rugina sau vaselina in acea zona(de imbinare) pe sub roata.
                    Flavius, uleiul pus in capul telescopului nu este decat o solutie temporara, de moment, aplicata si de mine in vara cand am fost in zona ta. Dupa 40.000 km pe drumurile din Romania telescoapele mele erau doar suport pentru arc si pentru a face legatura intre caroserie si roata. Odata cu terminarea telescoapelor a aparut si acel zgomot la viraj si m-am gandit ca solutia ar fi cea descrisa de tine. Pus ulei in capul telescopului zgomotul a disparut pt cca 200km, dupa care a reaparut. Mers la spalatorie......bagat jet...degeaba.Repetat operatiunea acsa cu furtunul...tot degeaba. Am comandat 2 telescoape fata de pe o masina de 59.000km la dezmembrari, cu banii de un telescop nou, am luat 2 complete ( cu arcuri, cu rulmentii de sarcina.....). Cand am dat jos telescoapele mele pentru a le inlocui cu cele pe care le-am luat am constatat ca uleiul pus de mine in oala a fost ceva gen....frectie la piciorul de lemn, plus mizeria care sa adunat acolo si care nu sa dat dusa nici cu jetul de la spalatorie si nici cu furtunul. Parerea mea este asa cum a zis Laur, ori piulita este prea stransa, ori este prea slaba ( zgomotul aparand in ambele variante) trebuie incercate ambele variante.
                    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                    Comment


                    • #11
                      Alo lasa spalatu unsu sau tot felu de presupuneri oare nu cunva trosneste capul de planetara ,da , aaaaaa sigur ca da

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by psiho200 View Post
                        Alo lasa spalatu unsu sau tot felu de presupuneri oare nu cunva trosneste capul de planetara ,da , aaaaaa sigur ca da
                        De ce odata cu schimbarea telescoapelor a disparut si zgomotul acela?
                        Am uitat......de la planetara era
                        Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                        Comment


                        • #13
                          Am bagat ulei la talgere se aseaza arcul pe telescop si vad ca nu se mai aude deocamdata in viitor am sa schimb si telescoapele
                          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                          Comment


                          • #14
                            Salut!Stiu ca postul este vechi , dar am si eu o problema.Detin un 140/98 si de vre-o 2 zilese aude un troncanit din fata , posibil stanga.Nu la viraj nu in mers,doar cand plec sau opresc.Ma puteti ajuta?Merci.

                            Comment


                            • #15
                              Salut.

                              De o saptamana a inceput sa trosneasca la roata dreapta cand virez. Am mai avut zgomotul asta o data acum 20k km. A tacut un an si acum se aude la fiecare condus. Nu face rau, dar imi sta pe creier sa stiu ca ceva nu e in regula.
                              M-am uitat si nu am spire la arc rupte, talerul e in regula iar pivoti si bucse sunt bune. Am verificat pe cric cu mainile la ora 6-12 si 3-9- nu am mm de joc.

                              M-as indrepta catre rulmentul de sarcina cu atentia.
                              Habar nu am cum se verifica.

                              1Daca e rulmentul de vina se schimba si flansa?
                              2Flansa cum se verifica?
                              3Daca schimb pe dreapta e nevoie sa schimb si pe stanga?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF