Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pierdere lichid racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pierdere lichid racire

    treaba sta in felul urmator...mi-a aparut in bord martorul galben de la racire, am deschis capota, am vazut ca s-a evaporat lichidul din rezervor, am completat cu apa si s-a stins martorul...doar ca dupa o perioada a aparut iar, deci iar a pierdut lichid.

    Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e de la pompa, si ca tre sa dea jos motorul sa o schimbe...alt mecanic mi-a zis ca e de la capacul rezervorului de lichid de racire, ca nu tine presiunea, dar l-am schimbat si tot nu face presiune...

    deci, e de la pompa de apa ? tre sa dau o caruta de bani pe manopera (pt dat jos motorul) pentru o piesa de 150 lei ?? :|

  • #2
    vezi sa nu fie cumva si de la garnitura de chiuloasa.....daca e ciupita iti intra apa in ciclindri.scoate mult fum alb ? daca e sa fie de la pompa inseamna ca scapa pe undeva si tre sa fie pata de apa sub masina....

    Comment


    • #3
      Lichidul de racire nu are cum sa se "evapore" pur-si-simplu din vasul de expansiune. Asa cum a spus si colegul in post-ul anterior, verifica mai intai pe unde pierzi lichidul, apoi iei masurile necesare.
      P.S. Eu sunt de parere ca se poate schimba pompa de apa si fara a da motorul jos, cu multa dificultate , dar se poate.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        ai verificat senzorul de temperatura al aperi (iti porneste termocupla?)
        Eu am avut problema asta si mi-au spus o gramada de versiuni (unii chiar mi-au spus sa imi iau motor nou..etc) In final am descoperit ca senzorul de temperatura era ars si nu mai pornea termocupla, iar apa se evapora .

        Comment


        • #5
          pai Florin , dupa parerea mea daca nu porneste termocupla , normal inseamna ca apa fierbe in motor si se face totul praf nu numai ca se evapora apa . intr-un cuvant nu mai exista racire la motor , deci..... poate la tine pornea termocupla dar nu cand trebuia.....

          Comment


          • #6
            Inainte sa dati vina pe senzorul de temperatura verificati releul din fata radiatorului scotand mufa de la senzor; astfel ventilatorul trebuie sa porneasca automat pe treapta maxima.
            Ca sfat va recomand sa legati la acel releul un buton in cabina.Nu se stie cand e nevoie de el.
            Pentru a suplini racirea in caz de nevoie dati drumul la caldura in habitaclu.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionutzxp87 View Post
              pai Florin , dupa parerea mea daca nu porneste termocupla , normal inseamna ca apa fierbe in motor si se face totul praf nu numai ca se evapora apa . intr-un cuvant nu mai exista racire la motor , deci..... poate la tine pornea termocupla dar nu cand trebuia.....
              Da, asa este daca in momentul in care ti se aprinde becul in bord..continui sa mergi cu masina .... (ceea ce nu este indicat). Trebuie verificat si releul cum a spus si flavius

              Comment


              • #8
                Eu am schimbat senzorul din cauza faptului ca nu vedeam ventilatorul pornind, cu exceptia momentului cand porneam AC.
                Nu am avut probleme cu avertizarile luminoase din cauza temperaturii dar pana sa imi ajunga senzorul am pus butonul cu pricina sub bord ca nu cumva sa apara problemele.
                Oricum si in momentul de fata am butonul acolo, nu se stie....
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Originally posted by george007 View Post
                  treaba sta in felul urmator...mi-a aparut in bord martorul galben de la racire, am deschis capota, am vazut ca s-a evaporat lichidul din rezervor, am completat cu apa si s-a stins martorul...doar ca dupa o perioada a aparut iar, deci iar a pierdut lichid.

                  Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e de la pompa, si ca tre sa dea jos motorul sa o schimbe...alt mecanic mi-a zis ca e de la capacul rezervorului de lichid de racire, ca nu tine presiunea, dar l-am schimbat si tot nu face presiune...

                  deci, e de la pompa de apa ? tre sa dau o caruta de bani pe manopera (pt dat jos motorul) pentru o piesa de 150 lei ?? :|

                  La A Klasse intradevar pompa se schimba foarte greu ...e cam inghesuit pe acolo dar se poate cu rabdare

                  legat de pierderea de lichid sunt multe cauze mai ales cand nu se vede pe unde pierde ...asa ca o iei prin eliminare


                  1.Daca e garnitura de chiulasa ar trebui sa-ti sufle ,bolboroseasca in vasul de expansiune + presiune mare pe instalatie ( furtune , mansoane ...etc)

                  2.Daca e pompa de apa ar trebui sa nu-si mai faca circuit , temperatura la motor mare si nu prea ai caldura ...mai ales la ralanti

                  3.Pompa de apa incepe sa curga in 2 etape ....la inceput doar in mers si la presiune mare scapa prestetupa dar curge cate putin si motorul fiind incins se usuca repede .......si mai apoi dupa un timp (etapa 2) o sa inceapa sa curga indiferent daca motorul e cald sau rece , pornit sau oprit

                  4. E posibil sa ai vreun furtun ,manson , conducta ,fisurat si pierde pe acolo ( DOAR IN MERS SI LA TURATIE ) ar trebui sa se vada urme de scursuri

                  5. Mai poate fi si caloriferul din aeroterma ( caz des intalnit) poate avea o fisura




                  cauze pot fi mai multe ,trebuie verificat mai cu simt de raspundere







                  stima
                  Last edited by zavelk; 09-23-2012, 18:45 PM.
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by george007 View Post
                    treaba sta in felul urmator...mi-a aparut in bord martorul galben de la racire, am deschis capota, am vazut ca s-a evaporat lichidul din rezervor, am completat cu apa si s-a stins martorul...doar ca dupa o perioada a aparut iar, deci iar a pierdut lichid.

                    Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e de la pompa, si ca tre sa dea jos motorul sa o schimbe...alt mecanic mi-a zis ca e de la capacul rezervorului de lichid de racire, ca nu tine presiunea, dar l-am schimbat si tot nu face presiune...

                    deci, e de la pompa de apa ? tre sa dau o caruta de bani pe manopera (pt dat jos motorul) pentru o piesa de 150 lei ?? :|
                    Ponpa de apa se poate schimba si pe masina nu este nevoie sa dai motoru jos dar asigurate ca ea e cauza problemelor tale ,si apoi daca piesa e150 tu cit oi vrea pe manopera ,pai la cita munca e sa o schimbi eu unu pentru astia ca tine nu asi putea lucra frate eu am luat 250 sa schimb asa ceva

                    Comment


                    • #11
                      lichid de racire

                      Salut.Ieri am desfacut de curiozitate capacul rezervorului de lichid de racire si am vazut ca era foarte putin lichid,pe fundul vasului.Cat trebuie sa fie nivelul lichidului?(lichidul nu a mai fost schimbat sau completat de aproximativ 2,5 ani).Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ccoossttii View Post
                        Salut.Ieri am desfacut de curiozitate capacul rezervorului de lichid de racire si am vazut ca era foarte putin lichid,pe fundul vasului.Cat trebuie sa fie nivelul lichidului?(lichidul nu a mai fost schimbat sau completat de aproximativ 2,5 ani).Multumesc
                        De regula lichidul trebuie schimbat regulat. Unii spun ca la 2 ani. Eu am vreo 3 acum... si ceva maruntis...
                        Cata vreme ai lichid in acel rezervor e ok. Poti completa. Sau nu. Vezi ca-s niste semne pe acolo...
                        Eu m-as baga in seama doar daca rezervorul ar fi uscat.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Salut.Si mie i-mi scadea lichidul de racire mai ales cand era frig.pierdeam pe la busonul de golire din partea de jos a radiatorului, nu mai tinea garnitura.Am rezolat cu putina canepa pe filetul busonului.Lichidul care curgea ramanea pe scut deasta nu-l vedeam

                          Comment


                          • #14
                            Salutari!
                            Pentru cei ce au vasul de expansiune pe radiator: nu umpleti vasul, completati doar pana la nivelul radiatorului. Sistemul de racire este sub presiune iar excesul va fi eliminat. Vedeti eticheta din stanga vasului si presiunea la care se deschide supapa capacului.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF