Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme suspensie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da multumesc pt ajutor,eu am achizitionat 2 arcuri spate noi si voiam sa mai stiu daca a mai schimbat cnv sa stiu daca a pus cv pe punte pana sa schimbe arcu....stiam ca mai e o bucsa de cauziuc sau cv de jenu.....stie cnv a mai schimbat cnv?
    poate niste poze cv?
    ms

    Comment


    • #32
      Se numesc talere.2 seturi: 1 cauciuc+ 1 tabla.seamana cu niste palariute.
      Le gasesc baietii in program la magazin daca le explici unde sunt.Arata-le o poza si se prind ei.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #33
        Originally posted by bogdan89 View Post
        da multumesc pt ajutor,eu am achizitionat 2 arcuri spate noi si voiam sa mai stiu daca a mai schimbat cnv sa stiu daca a pus cv pe punte pana sa schimbe arcu....stiam ca mai e o bucsa de cauziuc sau cv de jenu.....stie cnv a mai schimbat cnv?
        poate niste poze cv?
        ms
        Uite aici cum dai arcurile jos :http://www.youtube.com/watch?v=6j9cLOWeXcA
        Linkul il gasesti si in "Totul despe..." . Se poate arunca o privire si peste topicul asta, am pus multe informatii utile acolo.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Multumesc,o sa revin sa va zic ce am rezolvat.

          Comment


          • #35
            Am vazut ca ala pe youtube nu a pus nici un taler avea arcul in cap furtunu ala bagat,am sa incerc si io la fel.oricum ms mult pt filmulet,poate o sa schimb si eu telescoapele dar deocamdata sunt bune

            Comment


            • #36
              Uite despre ce vorbim:

              Reperele 8 si 11.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Eu am pus furtul doar la partea superioara.Unul din arcuri avea, altl nu.Am pus la ambele.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #38
                  Am schimbat si eu in seara asta un telescop pe fata-stanga.ca atat mi-am permis.Dar tot Monroe ca si cel de pe dreapta ce a fost schimbat acum ceva vreme.
                  Ustensile:
                  -spray WD40 tub mic(e mai ieftin)
                  -periuta de dinti
                  -crit crocodil pt ridicat masina
                  -cricul masinii pt ridicat bascula si comprimat arcul
                  -cheie inelara 17 ai una fixa 17 pentru cele 2 suruburi de prindere a telescopului pe fuzeta
                  -inbus 6,5 pentru contra in capul telescopului
                  -cheie inelara cu cot 22 pt piulita din capul telescopului
                  -crichet cu tubulara de 7 pentru bieleta antiruliu si cheie fixa +inelara cu cot 18 pentru contra
                  -surubelnita pentru scot plasticul de pe telescopul vechi, tine firul pe el.
                  -2 prese convectionate de mine acum ceva timp
                  -dorn/surubelnita rea
                  -ciocanel


                  Inainte de toate daca sunteti presati de timp icnercati sa slabiti toate suruburile sa stiti daca se pot desface, daca nu o lasati pe cand aveti timp berechet.

                  Se da cu spray pe toate piulitele si se spata filetul expus cu periuta
                  Se foloseste cricul masinii pentru a ridica bascula pentru a aduce in plan orizontal surubu bieletei antiruliu(va dati voi seama de ce)
                  -se desface bieleta antiruliu de pe telescop
                  -se scot piulitele de pe cele 2 suruburi de pe fuzeta
                  -se pn cele 2 preze pe cate 3 spire
                  -se ridica bascula cat de mult pentru a comprima arcul mult.... si se strang presele la mana si apoi cu cheia sau crichetul dar nu tare.
                  -se desface piulita de sus
                  -se da drumul la bascula
                  -se scot suruburile de pe fuzeta folozind dornul si ciocanelul, ies foarte usor

                  Se lasa telescopul printre firul de la martorul de placute si planetara dupa care se scoate cu partea superioara in fata.
                  -daca iese cu tot cu talerul de la flansa si rulmen il spalati bine, curatati camasa rulmentului si daca vreti il desfaceti si il gresati, eu nu am avut chef de gresat, doar de spalat talerul si sters rulmentul cu carpa.Se spala si protectia de pe amortizor vechi care se va monta la cel nou.Totul doar cu apa.
                  -se ia noul telescop
                  se pune arcul cu presele pe el
                  -se pune talerul cu rulmentul inapoi
                  Grija sa puneti rulmentul in aceiasi pozitie.
                  -se indroduce telescopul inapoi pe gaura flansei si ii bagati piulita pe cap cateva fiele, cat merge la mana.
                  -monteaza suruburile in fuzeta, dar nu se strang
                  -se ridica bascula maxim pana se alibereaza presele putin
                  -se desfileteaza prezele si se scot
                  -se strange piulita de sus tare
                  -se da drumul la bascula
                  -se strang suruburile la fuzeta tare
                  -se monteaza suportul cablului si se aseaza in locas
                  -se pune roata si se mai strange putin piulita din capul telescopului daca mai merge.

                  Fuga la la reglaj directia(eu il fac pe sambata cand am timp).
                  Fiti tari si sa ii spuneti "inginerului" sa reglaze si cadea din telescop slabind cele 2 suruburi de pe fuzeta, iar altul cu o coada de topor aseaza roata.Masina fiind pe roti.Daca e necesar sa umble si la cele 3 suruburi ale pivotului.
                  In CT imi este frica sa mai merg la unghi, dar in acest moment a ramas singura solutie.Doamne ajuta.

                  Succes!
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    Da mersi am pus furtun la ambele capete sper sa fie bn.oricum ms

                    Comment


                    • #40
                      Eu nu am putut pune furtun la partea inferioara deoarece are sectiunea patrata.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #41
                        Eu am avut probleme pe fata din cauza bieletelor antiruliu si a rulmentilor de viraj de la telescop, probleme care s-au rezolvat prin schimbarea acestora. Pe spate din cauza telescoapelor si a rulmentilor de la bratul spate stanga, la denivelari masina parca sarea de pe sosea. Am schimbat kitul brat spate si cele doua telescoape si acum masina merge ca noua.
                        Referitor la testele de amortizoare: la B180 CDI ce l-am avut anteror, la test, in doua locuri diferite, mi-a dat valori intre 70-75% adica bune. Pentru ca totusi erau curse (vizibil la unul dintre ele) le-am schimbat, ocazie cu care am constatat ca unul era mort complet (nu mai revenea pana la capat, decat vreo 10 cm) iar celalalt era si el foarte uzat, asa ca testele nu sunt intatdeauna relevante.
                        Last edited by Lucian1969; 07-06-2013, 23:07 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Buna ziua stimati colegi
                          Revin cu un update la problema semnalata anterior.
                          La Bosch service am primit raportul de suspensii pe spate la 70 % OK pe fiecare roata, la MB service am primit pe roata din stanga 27% iar pe cea din dreapta "!!!nu se poate masura!!!"
                          tind sa inclin ca MB service are dreptate deoarece atunci cand depasesc 60 Km/h in linie dreapta si trec peste liniile transversale, in relief, de atentionare la intrare in ses giratoriu fundul masini trage foarte tare dreapta
                          Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                          Comment


                          • #43
                            Se pare ca am avut dreptate.
                            Schimba telescoapele, mai ales ca vine iarna.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by valyvis10 View Post
                              Se pare ca am avut dreptate.
                              Schimba telescoapele, mai ales ca vine iarna.
                              Da colegule ai avut dreptate, stima si respect, dar pe mine ma indus in erooare Bosch service (firar ei al draq).
                              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mihai.salajan View Post
                                Da colegule ai avut dreptate, stima si respect, dar pe mine ma indus in erooare Bosch service (firar ei al draq).
                                Problema este ca ti-au pus viata in pericol, tie si pasagerilor din masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF