Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme suspensie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca si arcurile sunt bune, atunci ramane doar partea de brat.

    Comment


    • #17
      Verifica bucsile de la bara stabilizatoare. Mergi pe drum drept (sa zicem 90 km/h) si ia stanga-dreapta de volan. Daca ai impresia ca nu e rigida (nu prea esti sigur de ea), iar toate amortizoarele, bucsile sunt bune... aia e!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #18
        Multumesc mut de sfaturi am sa verific si revin cu update
        Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

        Comment


        • #19
          Originally posted by mihai.salajan View Post
          Buna
          Am si eu o problema la "michiduta" al meu, l-am achizitionat cam de un an si am remarcat o problema care imi afecteaza siguranta, zic eu, dupa ce depasesc cam 60/h si dau pe denivelari spatele tinde sa fuga inspre stanga, in unele cazuri imi trage cu ochiu' averizare ASR, vara pe asfalt uscat, si imi creaza o senzatie foarte nasoala de instabilitate, am condus pe aceleasi drumuri si alte marci de autoturisme dar nici una nu mi-a creat aceste "emotii" acum sa fim seriosi un nenorocit de MATIZ era mai stabil ca "michiduta " al meu
          Daca aveti vre-o solutie pentru mine v-asi fii recunoscator

          Multumesc
          La partea spate ar fi de verificat kiturile bratelor oscilante si bucsile de fixare ale puntii.
          Parerea mea este ca arcurile sunt mai tari decat amortizoarele si-ti topaie. Incarca partea din spate si vezi daca se manifesta la fel .
          Bafta multa!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Eu tind sa cred ca sunt telescoapele colegu' !
            La test ti-a dat 70% uzura sau 30% uzura ?

            Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #21
              Originally posted by mihai.salajan View Post
              Buna
              Am si eu o problema la "michiduta" al meu, l-am achizitionat cam de un an si am remarcat o problema care imi afecteaza siguranta, zic eu, dupa ce depasesc cam 60/h si dau pe denivelari spatele tinde sa fuga inspre stanga
              Aceeasi problema am identificat-o si eu... Anterior, cei de la Casa Auto mi-au spus ca am amortizoarele pe spate putin uzate, banuiesc ca de la ele poate fi problema
              proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

              Comment


              • #22
                Originally posted by Sashatm View Post
                Eu tind sa cred ca sunt telescoapele colegu' !
                La test ti-a dat 70% uzura sau 30% uzura ?

                Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                Mi-a dat ca sunt la 70% din viata respectiv 30% uzura

                Originally posted by sees View Post
                Aceeasi problema am identificat-o si eu... Anterior, cei de la Casa Auto mi-au spus ca am amortizoarele pe spate putin uzate, banuiesc ca de la ele poate fi problema
                Colegule sa stii ca aceasta a fost prima banuiala si a mea si am fos pe un tester de amortizoare rezultatul e putin mai sus in mesaj
                Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                Comment


                • #23
                  Prima cauza pentru pierderea stabilitatii este jocul la brate spate urco pe elevator desfa telescopul de jos scoate arcu si misca de brat in lateral stanga dreapta vezi daca are joc
                  Last edited by cutaresku; 06-07-2013, 03:32 AM. Reason: urc-o
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by alexcristian200 View Post
                    Prima cauza pentru pierderea stabilitatii este jocul la brate spate urco pe elevator desfa telescopul de jos scoate arcu si misca de brat in lateral stanga dreapta vezi daca are joc
                    Merci de sfat, si Laur spunea despre treaba aceasta, cu siguranta este prima verificare pe care o fac
                    Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                    Comment


                    • #25
                      Salutare.
                      Am schimbat set reparatii brate spate.A durat o jumatate de zi de chinuiala,275 lei set si 200 manopera .Dar acuma sta altfel gargarita.Bineninteles ca la Casa Auto ora de manopera este 180 lei si am apelat la un ,,prieten''.

                      Comment


                      • #26
                        Deci pana la urma sa adeverit ceea ce am spus eu nu ?
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #27
                          are careva vre.un site care sa arate cum se schimba arcurile pe spate la un a 140?
                          ms

                          Comment


                          • #28
                            Cu 2 cricuri crocodil o salti de spate si cad singure.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Cad singure daca le comprimi cu presa, altfel trebuie sa desfaci amortizorul la partea de jos.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Cu presa e mai dificil.Daca nu are presa speciala pentru arcurile acestea s-ar putea sa ii sara in cap.Cine a desfacut multe arcuri cu presa clasica stie cum aluneca pe arc.
                                Din lipsa de al doilea cric si preasa cu ax mai mic in diametru mi-am confectionat 2 prese din surub cumparat la metru cu diametru de 8mm.
                                Presele facute de mine s-au indoit de la prima folosire dar am reusit sa duc la sfarsit operatia.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF