Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme suspensie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme suspensie

    salut,
    la un A classe 1.7 cdi in viraj se aude un zgomot ca o cheie crichet in partea de sus unde se prinde amortizorul
    ce ar putea fi ?

  • #2
    Salut sorin !

    Da-ne mai multe detalii .. gen mergand cand virezi se aude zgomotul respectiv sau la viraj pe loc ? se aude la viraj si stanga si dreapta ?
    Din ce imi spui tu ma duc cu gandul ori la flansa din capul amortizorului (daca se aude la viraj pe loc) ori la planetara (daca se aude in mers )

    Drumuri bune si o zi buna !
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

    Comment


    • #3
      Cre ca vrea sa spuna atunci cand vireaza mai mult.Este din cauza mizeriei care se strange in suportul de jos al arcului si in partea de sus unde se roteste telescopul in flansa.Spala bine cu jet de apa si cu mana, apoi lubrefiaza putin.
      Aceiasi chestie o patesc mereu cand ploua pe strada mea si adun namolul si de fiecare daca cand spal masina si nu ung zonele respective.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        mersi pt sfaturi
        problema rezolvata s-ar putea temporar, am folosit 3 ml ulei de motor pus in capatul superior unde se prinde amortizorul
        cred ca trebuie acoperita flansa deoarece am observat apa dupa spalare
        mersi flavius

        Comment


        • #5
          Ieftin si rapid
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Daca uleiul s-a scurs pe dedesubt va atrage mai mult praf si mizerie. Mai bine verifici rulmentul de sarcina si il cureti/ gresezi.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Nici o sansa Laur, eu am schimbat kitul flansa stanga, si rulment pe drepata.Tot la fel se manifesta.Nitica unsoare rezolva problema.Praful???...undei ulei si praf nu-i rugina.
              Eu mai nou dau cu spray in toata cavitatea si am rezolvat.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                cred ca ar trebui sa verifici in primul rind daca nu s a desurubat piulita de printere a telescopului sau tampoanele acestuie bu sunt uzata

                Comment


                • #9
                  ioanidis84 are dreptate verifica piulitele de la flansa si telescop; la mine astea au fost de vina. succes

                  Comment


                  • #10
                    La fel am patit eu si de fapt era un scartait ordinar de unde nu ma asteptam niciodata busele bara stabilizatoare pus ulei la ele si nu mai scartaia dupa le-am inlocuit
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      Buna
                      Am si eu o problema la "michiduta" al meu, l-am achizitionat cam de un an si am remarcat o problema care imi afecteaza siguranta, zic eu, dupa ce depasesc cam 60/h si dau pe denivelari spatele tinde sa fuga inspre stanga, in unele cazuri imi trage cu ochiu' averizare ASR, vara pe asfalt uscat, si imi creaza o senzatie foarte nasoala de instabilitate, am condus pe aceleasi drumuri si alte marci de autoturisme dar nici una nu mi-a creat aceste "emotii" acum sa fim seriosi un nenorocit de MATIZ era mai stabil ca "michiduta " al meu
                      Daca aveti vre-o solutie pentru mine v-asi fii recunoscator

                      Multumesc
                      Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                      Comment


                      • #12
                        Daca aveti vre-o solutie pentru mine v-asi fii recunoscator

                        Multumesc[/QUOTE]

                        Schimba telescoapele pe spate.
                        La fel facea si a mea pana sa le schimb.
                        In oras nu erau probleme deosebite, ma obisnuisem cu dansul ei, dar in afara riscam sa pierd controlul in curbe, mai ales pe suprafata umeda sau cu pietris.

                        Comment


                        • #13
                          Schimba telescoapele pe spate.
                          La fel facea si a mea pana sa le schimb.
                          In oras nu erau probleme deosebite, ma obisnuisem cu dansul ei, dar in afara riscam sa pierd controlul in curbe, mai ales pe suprafata umeda sau cu pietris.
                          Am fost pe un tester de telescoape si sunt la 70% amandoua
                          Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mihai.salajan View Post
                            Am fost pe un tester de telescoape si sunt la 70% amandoua
                            Straniu(daca testul de telescoape este bun).
                            ASR-ul este normal sa intre in functiune la pierderea aderentei. Gandeste-te ca ar fi dezastru daca nu ar intra.
                            Cauciucurile cum sunt?
                            Au aceeasi dimensiune (stg/dr) ?
                            Presiunea in roti?

                            CU masina incarcata cum se comporta?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by valyvis10 View Post
                              Straniu(daca testul de telescoape este bun).
                              ASR-ul este normal sa intre in functiune la pierderea aderentei. Gandeste-te ca ar fi dezastru daca nu ar intra.
                              Cauciucurile cum sunt?
                              Au aceeasi dimensiune (stg/dr) ?
                              Presiunea in roti?

                              CU masina incarcata cum se comporta?
                              Anvelope folosite doar un sezon(deci aproape noi)
                              Dimensiune si model identice la toate 4
                              Presiune 2,2 (am acasa compresor si verific periodic)
                              Nu am prea avut ocazia sa o testez in afara incarcata cu mai mult de 2 persoane + bagaje dar comportament identic (indiferent ca am fost singur in masina sa insotit)
                              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF