Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu vrea sa porneasca A170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu siguranta are probleme pe partea electrica.
    Vreo familie de rozatoare o avea culcus pe undeva.
    Descarca programul programul EWA2008, ce are 2 module EPC (pentru piese) si WIS manual de reparatii si o biblioteca impresionanta cu cu simptomele fiecarui element defect sau uzat.
    In WIS gasesti tot ce vrei pentru partea electrica, astfel sti cu ce sa incepi si ce sa verifici.
    Cu siguranta daca dedici un weekend acestei probleme cu leptoaca langa tine in masina ii dai de cap.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Originally posted by LauLaur View Post
      Salut!
      Citind ce spui ma gandesc ca problema provine ,totusi, de la un contact imperfect. Care au fost motivele pentru care nu a pornit, dupa ce, in sfarsit s-a aprins bordul? Electromotorul s-a auzit invartind sau pauza? Zgomote ceva?
      Pauza, nimic, niciun zgomot

      Comment


      • #18
        Originally posted by flavyus1987 View Post
        Cu siguranta are probleme pe partea electrica.
        Vreo familie de rozatoare o avea culcus pe undeva.
        Descarca programul programul EWA2008, ce are 2 module EPC (pentru piese) si WIS manual de reparatii si o biblioteca impresionanta cu cu simptomele fiecarui element defect sau uzat.
        In WIS gasesti tot ce vrei pentru partea electrica, astfel sti cu ce sa incepi si ce sa verifici.
        Cu siguranta daca dedici un weekend acestei probleme cu leptoaca langa tine in masina ii dai de cap.

        De unde as putea downloada programul acela?

        Comment


        • #19
          Salutare! Stiti cumva la cat ar putea sa ma coste reparatiile in cazul in care ar fi devina toata partea electrica(calculatoare de motor de ambreaj si ce calculatoare mai are ea)?

          Comment


          • #20
            Ai cutie automata pe ea ?
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Originally posted by LauLaur View Post
              Ai cutie automata pe ea ?
              Salut! E cutie semi automata, schimb vitezele normal ca la o cutie manuala numai ca ambreiajul este automat si jos adecat 2 pedale, frana si accelerate.

              Comment


              • #22
                Salutare! Ieri am zis sa mai incerc sa pornesc masina, cand am pus contactul mi-a pornit motorasul de la stergatorul din spate fara sa apas pe nimic si mi-a scazut intensitatea martorului SRS din bord, nu am mai intalnit asa ceva pana aucm, oi avea vre-un scurt sau vre-o atingere pe undeva...?!?!?!

                Comment


                • #23
                  Nu ai curent suficient in acumulator lasa atingerile ca nu e dacie
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #24
                    Salutare, am reusit iara sa ii aprind bordul (iei) dar tot degeaba, tot nu a pornit, imediat cum s-a aprins bordul sa auzit un "tac" pe undeva pe la panoul cu sigurante cred, aveam capacul dat jos de la baterie pt ca nu tin de obicei (de cand am probleme cu ea) cablurile conectate la bornele bateriei. Stie cineva cat m-ar costa sa schimb toata partea electrica??(daca o fi din partea electrica problema)

                    Comment


                    • #25
                      Salutare , dar sa o sui pe platforma si sa o duci la un sevice nu ai luat in calcul?

                      Comment


                      • #26
                        Salut, culmea e ca am fost cu ea la 2 service-uri din craiova si unul in timisoara, nu au stiut ce sa ii faca, am fost si cu ea la MB in craiova si aia imi cereau 1000eur sa constate, deaceea am apelat la acest forum, in speranta ca poate o mai fi avut vre-un posesor de A170 aceeasi problema si ma poate sfatui ce sa fac.

                        Comment


                        • #27
                          1000 de euro o constatare la dealer ? Poate 100 , ma rog trebuie sa cauti un service serios , sigur e o problema pe partea electrica a masinii.Sa speram ca o rezolvi

                          Comment


                          • #28
                            Da, exact cum ai vazut, 1000euro, oricum sper sa gasesc si eu un service bun si sper sa o si fac sa mearga...

                            Comment


                            • #29
                              Buna seara tuturor!
                              Nu am mia scris de ceva timp si imi cer scuze pentru asta, dar in tot acest timp am tot facut fel si fel de verificari si testari, care intr-un final au dat roade.
                              Povestea o gasiti in acest topic undeva prin prima pagina, ideea este ca am facut-o sa porneasca si inca porneste si merge spre bucuria mea, problema ei fiind undeva pe la contact(partea electronica) o vedeti care este in cele doua poze atasate, a si am schimbat si blocul de lumini(maneta de semnalizare/stergatoare/etc).
                              Deci masina merge au zis cei de la service ca o mai tin o saptamana la ei in teste ca se pare ca nu sare cu turatiile de 3000 nici pe liber nici in viteza, au zis ei ca e ceva legat de vacum oricum acum ca am rezolvat problema initiala care ma deranja nu imi mai fac asa mari griji.
                              Piesa respectiva a costat 100lei
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Buma seara, am o problema cu un A Classe 170CDI, din 2002 (masina fiului meu) la care am fost nevoit sa schimb alternatorul si rola de ghidaj dintre alternator si compresorul de aer conditionat, datorita faptului ca ( avand rulmentii uzati) produceau un vajait puternic.
                                Bine! M-am chinuit vreo 4 ore impreuna cu un prieten, am dat jos compresorul de aer conditionat apoi rola de ghidaj cu suport cu tot si in final alternatorul care m-a facut sa-mi fac un car de pacate datorita difucultatii de demontare. Este cu racire prin fluid, iar furtunele de intrare si iesire sunt o adevarata provocare pentru cine se incumeta sa le demonteze si apoi sa le remonteze la loc. In fine. Am pus totul la loc si cand sa pornesc, nimic. Se aprind toti martorii din bord dar cand pui cheia pe start electromotor, nu da nici un semn. Acuma ca sa nu o mai lungesc, mentionez ca am verificat toate sigurantele si toate sunt bune, martorii din bord se aprind normal, pe display nu apare nici o eroare si totusi electromotorul este „mut”. Trebuie sa mai specific ca masina am oprit-o pe canal cu mana mea si era functionala.
                                Bun! Am scos masina din garaj, am impins-o 3-4 metri si a pornit foarte usor. Motorul functioneaza foarte bine si nu se mai aude nici un vajait. Martorii din bord s-au stins toti cea ce imi spune ca totul este normal. Am revenit la garaj, am oprit si am reancercat pornirea la automat. La fel, electromotorul este „mut”.

                                Daca cineva a mai patit asa ceva si ma poate ajuta cu vre-un sfat ii multumesc anticipat. As fi enorm de fericit sa nu ajung sa dau motorul jos.
                                Last edited by danieltunea; 12-05-2015, 21:17 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF