De cand am cumparat-o(este vorba de un A170 CDI din 1999, eu o am din 2006) a stat mai mult prin service decat pe drumuri.
Prima data m-a lasat cutaia de viteze care este semiautomata, am rezolvat-o.
De 1 an o tin in fata blocului pentru ca pur si simplu nu mai vrea sa porneasca; simptomele sunt urmatoarele:bag cheia in contact dau pe prima treapta se aprinde martorul SRS, dau pe treapta 2 nu se aprindinde niciun martor, dau pe treapta 3(ar trebui sa porneasca) nu porneste, nu stiu ce sa ii fac am vrut sa pun testar pe ea nu s-a putut pentru ca nu se aprinde bordul cum ar fi normal pe treapta a doua al contactului(mentionez ca nu este problema din contact pentru ca am schimbat vreo 3).Si-au dat mai multi meseriasi cu parerea cum ca ar fi din cauza unei placi din calculatorul masinii care actioneaza ambreiajul.
Daca a mai avut cineva asemenea probleme, va rog vreau un sfat si cum s-a gasit rezolvarea. Multumesc anticipat
Prima data m-a lasat cutaia de viteze care este semiautomata, am rezolvat-o.
De 1 an o tin in fata blocului pentru ca pur si simplu nu mai vrea sa porneasca; simptomele sunt urmatoarele:bag cheia in contact dau pe prima treapta se aprinde martorul SRS, dau pe treapta 2 nu se aprindinde niciun martor, dau pe treapta 3(ar trebui sa porneasca) nu porneste, nu stiu ce sa ii fac am vrut sa pun testar pe ea nu s-a putut pentru ca nu se aprinde bordul cum ar fi normal pe treapta a doua al contactului(mentionez ca nu este problema din contact pentru ca am schimbat vreo 3).Si-au dat mai multi meseriasi cu parerea cum ca ar fi din cauza unei placi din calculatorul masinii care actioneaza ambreiajul.
Daca a mai avut cineva asemenea probleme, va rog vreau un sfat si cum s-a gasit rezolvarea. Multumesc anticipat
Comment