Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu vrea sa porneasca A170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut!
    Mai intai, masina e manuala sau automata?
    Verifica inca odata sigurantele 2 si 8 cu un ohmmetru.
    In compartimentul bateriei ai un conector cu 3 fire(in dreptul bornei pozitive). E un fir violet cu alb, albastru si maro(sau negru). Firul violet duce direct in starter. Verifica daca in momentul cand pui contactul pe start ai tensiune pe el. Daca ai tensiune pe el atunci ai o problema cu electromotorul. Daca lipseste tensiunea, problema vine de la: contact, de la releul K3, de la sigurante, etc.
    Cu cheia scoasa din contact, poti da plus direct din baterie pe firul violet(o fractiune de secunda). Vei auzi electromotorul lucrand, ceea ce-ti certifica faptul ca e OK. Daca ai dubii mai bine pune o pozna cu conectorul, sa nu faci vreo traznaie...
    Bafta si spor! Keep in touch!
    Edit
    De curios...dupa ce ai pornit-o impinsa, ai verificat incarcarea?
    Last edited by LauLaur; 12-06-2015, 12:15 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      In primul rand , multumesc foarte mult pentru raspuns si intentia de ajutor.
      Masina este manuala.
      Sigurantele 2 si 8 (de fapt toate 47) sunt bune. Siguranta 2 are tensiune cand contactul este pe pozita 2 (adica cand sunt luminati toti martorii). Siguranta 8 are tensiune si pe treapta 1 ( cand se lumineaza doar martorul „SRS”)
      Pe conectorul de langa borna „plus” firul mov ( care este numarul 1 (sau 4) depinde din ce unghi privesti are tensiune permanent (si cand cheia este pe pozitia 0) dar, cand este pe pozitia start, tensiunea este mai mare ( ma exprim asa deoarece am controlat cu lampa de control auto de 12 v, se vede in foto, iar in momentul cand pun start se intensifica lumina lampii de control.
      Nu am dat curent pe firul violet deoarece nu stiu si nu ai mentionat daca sa las mufa conectata sau sa o deconectez si sa aplic tensiune doar pe firul mov?
      Atasez poze cu tabloul de sigurante si cu bordul cu martorii luminati. Deci, daca pun cheia pe 1 se lumineaza doar „SRS” . Cand pun pe 2 se lumineaza toti cu exceptia celui ce indica de fapt incarcarea (bateria) care abia astazi cand am facut pozele mi-am dat seama ca nu se mai aprinde.
      „La impins” porneste foarte usor (in 2-3 metrii). Alternatorul incarca (cand pornesc se sting toti martorii) si in plus servodirectia functioneaza normal. Daca alternatorul nu incarca aceasta nu functioneaza din cate stiu eu.
      Acuma, mai am o nedumerire. De ce nu se mai aprinde martorul de incarcare ? Apoi releul K3 este (din cate stiu? ) in compartimentu unde este si unitatea electronica de sub capota in partea dreapta. Cum as putea sa stiu daca acesta este defect? Sau se poate defecta singur de ieri pana azi sa zicem? Eu am oprit motorul cu cheia de contact inainte sa fac schimburile pe care le-am mentionat si nu pot sa-mi imaginez ce legatura are alternatorul sau compresorul de clima cu electromotorul? Sau? Ar putea avea vreo influenta faptul ca am demontat borna de la baterie pe timpul lucrului? A putut asta sa provoace vreo dereglare a partii electronice?
      Attached Files
      Last edited by danieltunea; 12-06-2015, 15:46 PM. Reason: Si in final, alternatorul scoate 14,4 v(atat arata la bornele bateriei cu motorul pornit , am masurat acum cateva minute.

      Comment


      • #33
        Salut!
        Da, ulterior am realizat ca e manuala, doar ai pornit-o impinsa...
        Chiar daca am sa devin enervant, am sa recomand(asa cum am facut-o si pe alte thread-uri) verificarea sigurantelor "in palma" cu un ohmmetru. Niciodata nu trebuie verificate in circuit si mai ales cu lampa. Pentru verificarea tensiunii recomand un multimetru. Cativa colegi stiu de ce...
        Verificarea se face cu mufa conectata, dand plus, o fractiune de secunda pe firul violet cu alb(firul gros). La mine-s doar 3 fire in mufa.Dar inainte de a da tensiune pe firul violet, hai sa punem martorul incarcarii inapoi in bord.
        Un indiciu important cel cu martorul incarcarii. Martorul e alimentat prin firul albastru ce pleaca de la alternator, la celalalt capat avand siguranta nr 18. Ori siguranta e dusa, ori o problema cu cablul de la alternator(conexiuni).
        Referitor la releul K3: firul de comanda al starterului(solenoidul de la electromotor) e cel violet cu alb si vine din K3.
        Legatura dintre alternator si electromotor: uita-te in schema sigurantelor si vezi destinatia sigurantei nr.18(instrument cluster transponder& RLF).
        Sincer nu cred ca problema o reprezinta electromotorul.
        Numai bine!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Salutare. Pe sistemul, o imagine face cat o mie de cuvinte, am gasit un video ajutator cu ceea ce a spus Laur mai sus. Sper sa va ajute! Numai bine! https://www.facebook.com/aclassForre...2854586480316/
          W168 or nothing!

          Comment


          • #35
            Doamne Dumnezeule! Parca este o zicala „Sa mori incet ca indienii”. Mai aveam putin si-i dadeam foc masinii.
            @ LauLaur am avut mare noroc cu sfatul tau sa folosesc aparat de masura si nu lampa de control la verificari sigurante ,etc. Ei bine astazi de dimineata am luat-o de la capat: Verificat sigurantele gasit bune. Verificat releul K3 ( cum am stiut eu) si am zis ca este bun. Am atins firul violet (mov) de borna plus (dupa cum arata si videoclipul postat de @cezarcage -caruia ii multumesc pentru ajutorul acordat- dar, electromotorul mut. Am zis hai sa si masor tensiunea cu cheie si fara pe firul mov si.....surpriza! Fara contact aveam undeva la 5,78-5,99 v iar cu cntact 12,3 v. Gata! Mi-am dat seama ca este vorba de fire. Am zis ca precis este vreunul rupt si asa a fost. Firul de masa care vine din locasul bateriei si se conecteaza la un surub de la suportul compresorului de clima era rupt. Cum? Pai lucru dreaqu ca masina este bine intretinuta iar firele la capetele unde au urechi (sau cum sa le zic ) de tabla cu orificiu pentru surub, au protectie din aia care se strange cand o incalzesti cu flacara. Ei bine , urechea era foarte bine atasata de cablu prin aceasta izolatie ,iar firul era pur si simplu rupt (probabil din trepidatiile motorului si in final demontarii si remontarii facute de mine. Cum l-am descoperit? Din „prostie”. Cand am miscat de el am auzit ca face un pic de flama. Se atingeau unele capete litate de urechea din capat in interiorul izolatiei.
            In final, taiat izolatia ,montat ureche noua si izolatie noua si bineanteles ca masina porneste la „sfert”.
            Am scris toata povestea nu din placerea de a posta pe forum ci cu gandul ca poate cineva sa fie intr-o situatie asemanatoare si poate sa-i fie de folos.
            Multumesc inca odata colegilor de forum mentionati mai sus si sincer va spun ca fara sfaturile lui LauLaur nu ma gandeam sa folosesc aparatul de masura si implicit imi faceam mii de pacate prin cate injurii am adus masinii si tuturor nemtilor care au „ inghesuit-o” in asemenea hal.
            Dragi colegi as da bucuros nu o bere ci o lada de persoana pentru ajutorul acordat daca viata ne-ar oferi ocazia sa ne intalnim vreodata.
            Toata stima din partea mea.

            Comment


            • #36
              Salut!
              @ LauLaur am avut mare noroc cu sfatul tau sa folosesc aparat de masura si nu lampa de control la verificari sigurante ,etc.
              Si acum, ca s-a rezolvat, si putem sa facem haz de necaz, iti urez traditionalul "fi-ti-ar lampa a dracu' " . In situatii de-astea, mie nu-mi scapa nici un sfant necoborat din calendar...
              Lasand gluma, ma bucur ca s-a rezolvat. Poate mi-ai zis si mie ceva maruntzel printre dinti..., cu masuratorile mele cu ohmmetrul si multimetrul . Nu-i bai, la mine e defect profesional. Chiar daca vezi cu lampa ca ai tensiune, mai important e sa sti ce valoare are tensiunea. De-asta e neaparat necesar multimetrul.
              "Saracii" nemti chiar daca au sughitat cu totii pomenindu-le neamul, sa sti ca au facut o masina "pe cinste". Cu cat te vei lovi mai mult de astfel de probleme, vei ajunge sa intelegi si sa iubesti gargarita!
              Multumesc inca odata colegilor de forum mentionati mai sus
              Cu placere te-am ajutat, asta-i scopul forumului si ai procedat corect postand si rezolvarea(care nu-i tocmai o poveste, e un defect).
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                @LauLaur @Cezarkage n-ar trebui astea puse undeva la how-to / wiki? Adică nah faza aia cu firul mov e aur, având în vedere unde-i poziţionat electromotorul.

                Sau eventual (acuma să mă şi laud puţin) trimise la nenea ăla englezu' pe care-l tot cităm pe aici. Partea de distribuţie îs poze cu motorul subsemnatului.
                Last edited by gruiarew; 12-07-2015, 23:52 PM.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Matreix View Post
                  Buna seara tuturor!
                  Nu am mia scris de ceva timp si imi cer scuze pentru asta, dar in tot acest timp am tot facut fel si fel de verificari si testari, care intr-un final au dat roade.
                  Povestea o gasiti in acest topic undeva prin prima pagina, ideea este ca am facut-o sa porneasca si inca porneste si merge spre bucuria mea, problema ei fiind undeva pe la contact(partea electronica) o vedeti care este in cele doua poze atasate, a si am schimbat si blocul de lumini(maneta de semnalizare/stergatoare/etc).
                  Deci masina merge au zis cei de la service ca o mai tin o saptamana la ei in teste ca se pare ca nu sare cu turatiile de 3000 nici pe liber nici in viteza, au zis ei ca e ceva legat de vacum oricum acum ca am rezolvat problema initiala care ma deranja nu imi mai fac asa mari griji.
                  Piesa respectiva a costat 100lei
                  Buna,

                  Am si eu aceiasi problema la masina mea, dupa toate indiciile din acest post pare sa fie asta problema si la mine, as vrea sa stiu ce denumire are acea piesa si de unde se poate comanda. mersi

                  Comment


                  • #39
                    Buna seara,
                    La masina mea sunt trei fire, unul violet cu alb, altul maro cu negru si inca unul, gri. Stie cineva ce fac cel maro cu negru si cel gri? La mine, cele doua sunt foarte oxidate. Atasez poza.
                    Attached Files
                    No malfunction

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF