Salut!
Mai intai, masina e manuala sau automata?
Verifica inca odata sigurantele 2 si 8 cu un ohmmetru.
In compartimentul bateriei ai un conector cu 3 fire(in dreptul bornei pozitive). E un fir violet cu alb, albastru si maro(sau negru). Firul violet duce direct in starter. Verifica daca in momentul cand pui contactul pe start ai tensiune pe el. Daca ai tensiune pe el atunci ai o problema cu electromotorul. Daca lipseste tensiunea, problema vine de la: contact, de la releul K3, de la sigurante, etc.
Cu cheia scoasa din contact, poti da plus direct din baterie pe firul violet(o fractiune de secunda). Vei auzi electromotorul lucrand, ceea ce-ti certifica faptul ca e OK. Daca ai dubii mai bine pune o pozna cu conectorul, sa nu faci vreo traznaie...
Bafta si spor! Keep in touch!
Edit
De curios...dupa ce ai pornit-o impinsa, ai verificat incarcarea?
Mai intai, masina e manuala sau automata?
Verifica inca odata sigurantele 2 si 8 cu un ohmmetru.
In compartimentul bateriei ai un conector cu 3 fire(in dreptul bornei pozitive). E un fir violet cu alb, albastru si maro(sau negru). Firul violet duce direct in starter. Verifica daca in momentul cand pui contactul pe start ai tensiune pe el. Daca ai tensiune pe el atunci ai o problema cu electromotorul. Daca lipseste tensiunea, problema vine de la: contact, de la releul K3, de la sigurante, etc.
Cu cheia scoasa din contact, poti da plus direct din baterie pe firul violet(o fractiune de secunda). Vei auzi electromotorul lucrand, ceea ce-ti certifica faptul ca e OK. Daca ai dubii mai bine pune o pozna cu conectorul, sa nu faci vreo traznaie...
Bafta si spor! Keep in touch!
Edit
De curios...dupa ce ai pornit-o impinsa, ai verificat incarcarea?
Comment