Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum pot regla frana de mana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum pot regla frana de mana

    Buna! Detin un 140 1999 si am schimbat saboti pe spate, iam reglat dar frana de mana prinde prea sus! de unde o pot regla sa prinda ma jos?

    Va multumesc!!!

  • #2
    Seara buna!
    Treaba e foarte simpla. Ridici masina pe rampa, sau cel mai bine pe elevator si desfaci scuturile de dedesubt. Trebuie sa ajungi la scutul ce acopera partea din spate, iar pentru asta trebuie desfacute (sau cel putin slabite) cele dinaintea lui(in ordine incepand cu cel dinspre motor). De aici treaba e usoara , la o simpla aruncare a privirii se observa cablul ce vine de la frana de mana, imbinandu-se cu cele ce vin de la roti, precum si sistemul de reglaj.
    Sigur ai sa te descurci. Bafta multa!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Merci! Am sa vad maine ce pot face

      Comment


      • #4
        Salutare,

        Am aceeasi problema la w169 si vreau sa strang frana de mana. Are un reglaj si spre roata stanga, dar tot mai trebuie strans din alta parte. Este la fel ca la w168? Trebuie sa dau acutul de plastic jos ca sa ajung la reglajul franei de mana?

        Multumesc,
        M.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mikevtr View Post
          Salutare,

          Am aceeasi problema la w169 si vreau sa strang frana de mana. Are un reglaj si spre roata stanga, dar tot mai trebuie strans din alta parte. Este la fel ca la w168? Trebuie sa dau acutul de plastic jos ca sa ajung la reglajul franei de mana?

          Multumesc,
          M.
          Ai discuri sau tamburi pe spate?

          Comment


          • #6
            Pe spate are discuri cu tambur( frana de picior e pe discuri ca si pe fata, iar frana de mana pe tambur cu saboti)

            Comment


            • #7
              Originally posted by mikevtr View Post
              Pe spate are discuri cu tambur( frana de picior e pe discuri ca si pe fata, iar frana de mana pe tambur cu saboti)
              Intai ar trebui sa verifici daca este facut corect reglajul pe fiecare roata.
              Ideal ar trebui sa dai jos discurile de frana de pe spate si sa verifici grosimea sabotilor de la frana de mana.
              Atentie la desfacerea suruburilor de la etrier, sa le desfaci prin soc.

              Daca sabotii pentru frana de mana au grosimea necesara, cureti bine, faci reglajul brut din rotita cu zimti (cu o surubelnita, din aproape in aproape) astfel incat sa poti introduce discurile, apoi faci reglajul fin prin fereastra discului (ai o gaura in disc).

              Numai dupa aceste reglaje, daca este nevoie, mai intanzi cablurile.

              Cam asa arata dupa scoaterea discurilor.
              Attached Files
              Last edited by valyvis10; 11-02-2016, 14:35 PM.

              Comment


              • #8
                Pai totu- i nou, c-am schimbat la ea toate discurile si placutele/sabotii. Din reglajul de la butuc nu mai pot ca blochez roata.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mikevtr View Post
                  Pai totu- i nou, c-am schimbat la ea toate discurile si placutele/sabotii. Din reglajul de la butuc nu mai pot ca blochez roata.
                  Din reglajul de la butuc blochezi roata si totusi tine sus?

                  Ciudat.
                  Daca totul este in regula la roti, nu mai ramane decat reglajul de la cabluri.


                  Last edited by valyvis10; 11-02-2016, 15:05 PM.

                  Comment


                  • #10
                    cred ca mai e ceva; poate sa dau scutul de plastic jos?!

                    Comment


                    • #11
                      Ti-a zis LauLaur,in postul nr. 2 exact ce ai de facut,cu recomandarile de rigoare...l-ai citit?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DETHAVE View Post
                        Ti-a zis LauLaur,in postul nr. 2 exact ce ai de facut,cu recomandarile de rigoare...l-ai citit?
                        Da, am citit, de aceea am intrebat daca e la fel si la w169.

                        Comment


                        • #13
                          Identic si la fel,împart aceeași mecanica.

                          Comment


                          • #14
                            Pe aclassinfo englezii spun ca trebuie sa poti sa ridici frana de mana maxin 5 dinti. Cica la ei nu trece ITP-ul daca are mai mult de 5. La a mea are 7 si nu tine bine.
                            No malfunction

                            Comment


                            • #15
                              Pai si dai un prezon jos si apropie saboții de tambur sau mai stânge-i cablul din reglaj. Cu toate ca nu suntem in Anglia, e bine sa fie eficientă...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF