Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Plutitor rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plutitor rezervor

    Salut imi poate spune cineva cum pot ajunge la pompa de benzina si plutitor?
    am inteles ca este sub scaunul din dreapta spate. pot sa dau scaunul jos si sa am acces la ele sau trebuie dar rezervorul jos? (rezervorul este din plastic sau metal?)
    Mercedes a140 /1998
    Multumesc!!!

    (aseara am facut un plin si m-am trezit , dupa ce am iesit de la caserie, am observat ca imi curgea benzina din rezervor. Dupa cateva minute s-a orit. Acul indicator pentru benzina nu imi functioneaza)

  • #2
    Salut, plutitorul e in rezervor impreuna cu pompa de benzina, ca sa ajungi la el iti trebuie elevator neaparat, trebuie dat rezervorul jos,nu e sub scaune! si la mine acul ce indica nivelul benzinei nu indica corect, cu toate ca eu am schimbat intreg ansamblul alimentare: pompa si plutitor, la masina mea tind sa cred ca e din instrumentul de bord.

    Comment


    • #3
      Originally posted by florin_toma_86 View Post
      Salut imi poate spune cineva cum pot ajunge la pompa de benzina si plutitor?
      am inteles ca este sub scaunul din dreapta spate. pot sa dau scaunul jos si sa am acces la ele sau trebuie dar rezervorul jos? (rezervorul este din plastic sau metal?)
      Mercedes a140 /1998
      Multumesc!!!

      (aseara am facut un plin si m-am trezit , dupa ce am iesit de la caserie, am observat ca imi curgea benzina din rezervor. Dupa cateva minute s-a orit. Acul indicator pentru benzina nu imi functioneaza)
      ms azi ma apuc.

      Comment


      • #4
        Sal. Rezervorul la masina mea este din tabla ( tabla ruginita ) iar daca alimentez aprx 15 L, indicatorul de combustibil nu-mi indica nimica.

        Comment


        • #5
          dupa ce am desfacut rezervorul am observat ca deasupra plutitorului este furtunul de preaplin si inca un furtun care era taiat (intentonat de ala care mi0a vandut-o) care ar fi trebuit sa fie conectat la 'epurator' (mi-a spus mecanicul), dar mi-a fost frica sa in conectez la loc nestiind daca "epuratorul' respectiv functioneaza. Deaceea am miros de gaze in masina...

          Comment


          • #6
            Originally posted by bujor ciprian View Post
            si la mine acul ce indica nivelul benzinei nu indica corect, cu toate ca eu am schimbat intreg ansamblul alimentare: pompa si plutitor, la masina mea tind sa cred ca e din instrumentul de bord.
            Salut!
            Cu pompa veche aveai aceeasi problema cu sonda litrometrica ? Am citit undeva ca astfel de probleme ( indicatii eronate ale sondei litometrice) apar din cauza ca ansamblul pompa benzina- sonda litrometrica nu este conform cu instrumentele de bord sau cu codul de sasiu. Sunt piese care se comanda doar dupa seria de sasiu. Aici mai multe info :http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm spre sfarsitul paginii
            "Owner has major problems with incorrect reading of fuel gauge"
            @ florin_toma_86
            Tot in linkul de mai sus informatii despre problema ta. Vorbesti de "activated charcoal filter" cand spui "epurator de gaze" ? Ai schema in link.
            OFF:
            Cred ca ar fi bine sa deschidem un topic referitor la rolul acestui "charcoal filter" cat si referitor la returul benzinei.
            Seara faina tuturor!
            Last edited by LauLaur; 07-09-2012, 21:25 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Salutare !

              Sunt nou pe forum si noul posesor al unui A 170 CDI din 1999. Aceasi problema o am si eu cu indicatorul din bord al motorinei. Azi la tester mi s-a spus ca este de vina senzorul care este situat in rezervor...
              Nu ma pricep foarte tare de aceea am zis sa postez aici ce mi-a spus testerul cu privire la aceasta defectiune poate este vorba de o problema comuna.
              Multumesc

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF