Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum functioneaza ASR-ul la A140 /98 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum functioneaza ASR-ul la A140 /98 ?

    Salutare. (Scz. daca nu postez bn. dar habar n-am cum se face o postare ...sunt pasta
    Am-i poate spune cineva cum functioneaza asr-ul? Iarna am incercat sa pornesc in rampa ( la deal ) pe zapada ,sa vad ce face si cum face... dar inafara de avertizare in bord nu face nimic
    Am incercat cu dezactivare ...in timp ce patina il activam ,apoi invers .Nimic !
    Poate fii di calculator? trebe setat/ resetat ?

  • #2
    Salut!
    Ba da, face ASR-ul... si face destul de bine(mai ales iarna).
    ASR impiedica "rotirea in gol"(patinarea) rotilor motoare si sporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: ori e micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza frana rotii ce tinde sa piarda aderenta si sa patineze. ASR foloseste senzorii pentru turatia rotii ai ABS, pentru determinarea rotii care patineaza.
    Probabil nu ti-ai dat seama ce face. Odata cu aprinderea triunghiului in bord se aud ceva zgomote, semn ca lucreaza. Nu te astepta sa fie extraordinar de mare efectul. Acelasi lucru ca si tine am crezut si eu. Totusi eu am facut proba pe zapada bataturita si inghetata. Am incercat sa urc un deal cu 3 masini ( Clio, Astra, Golf). Nu am reusit cu nici una din ele. Am luat A-ul meu si am reusit....deci face diferenta. In plus de asta ... mai "taie " din elanul nervosilor la semafoare
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Pai tocmai ...ca n-am auzit nici un zgomot sau sa aud ca scade turatia motorului si nici nu am urcat dealu.Un coleg spunea ca la masina lui bmw,cand se actioneaza asr-u ,scade turatia si ''se poate juca ''cu pedala de acceleratie ca nu are niciun efect,adica preia calc. de bord controlu turatiei .La asta ma asteptam si eu sa faca masina.
      Si cum spuneai ca... daca e micsorata electronic puterea motorului atunci nu functioneaza asr-u?

      Comment


      • #4
        Deci.....in momentul in care o roata patineaza, se invarte cu o viteza mai mare decat cea care are aderenta. Prin intermediul senzorului de turatie al rotii folosit de ABS si ESP calculatorul sesizeaza diferenta si ia masuri pentru reducerea vitezei rotii care patineaza (are viteza mai mare).
        Calculatorul foloseste in principiu 2 metode pentru reducerea vitezei rotii si anume:
        1. poate reduce puterea si turatia motorului( astfel ai sa simti pedala de acceleratie "bleaga")
        2. Actioneaza frana doar pe roata care patineaza
        Sincer nu stiu ce metoda au folosit la vremea respectiva tehnicienii de la Mercedes pentru A Klasse. In fine ... la mine se aude un zgomot asemanator cumva ABS-ului dar mult mai fin.
        P.S
        ASR ul este deconectat in momentul cand sta aprins triunghiul pe bord.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          ASR sau anti-slip regulation e ca un fel de traction control system,dar nu trebuie sa te astepti sa nu iti mai faca masina sa patineze,am citit si spune ca ASR este deobicei ,dar nu necesar,o functie secundara a ABS anti-lock braking system,este facut sa impiedice pierderea tractiunii a rotilor care invart,in cazul asta a celor din fata.Asa cum spunea LAUR poate interveni in diverse moduriote reduce alimentarea unui sau mai multi cilindri,poate frana o roata sau mai multe,poate reduce turatia motorului,la masinile cu turbo-charged taie acel boost,chiar daca accelerezi no sa intre turbo,dar de obicei se foloseste de sistemul electrocic de framare si senzorii ABS.Nu iti dai seama dar te ajuta,nu sa isi ia zborul,dar un pic de ajutor,anul trecut si eu am urcat o rampa era iarba si pamant,masina a inceput sa patineze,si a ascos un miros ca de ars, nu era de la cauciucuri,pentru ca am auzit si acele mici pocnituri de la sistem,am urcat,dar cred ca acest sistem te ajuta in situatii mai critice cand intri in derapaj,in curbe,m-am gandit si eu totusi nu e un sistem de traction control dedicat sa faca traba pentru astfel de situatii.

          Comment


          • #6
            Am inteles . Ms. mult pt. explicatii :-)

            Comment


            • #7
              Ichbin acuma cum zici de pocnituri ...si eu am auzit ceva asemanator dar foarte incet( k zgomot ) se auzea,numai ca eu n-am stiut ce se aude .Ma gandeam k e planetara sau altceva.

              Comment


              • #8
                Ceva mai mult ca un crantanit,trosnit,nu pot explica exact.

                Comment


                • #9
                  Seamana un pic cu zgomotul facut de ABS dar mult mai fin.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Senzorul ASR este montat pe planetara ? Eu am avut o mica problema la pescuit , adica am trecut peste o mica denivelare cu noroi si la un moment dat masina a inceput sa patineze , sa aprins triunghiul in bord dar nu am sesizat nimic deosebit , adica a patinat pana a prins aderenta .Este posibil sa fie dezactivata functia ASR ?

                    Comment


                    • #11
                      Daca s-a aprins triunghiul inseamna ca functioneza,daca te uiti pe net la vreun video pana si G class patineaza in noroi.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mbkta View Post
                        Senzorul ASR este montat pe planetara?
                        Da, este acelasi senzor folosit de ABS si de ESP pentru citirea vitezei rotii.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Eu cosider ca se poate inchide.Am urmarit conversatia si constat ca initiatorul nu a incercat intai un search pe google sau sa urmareasca cateva filmulete de pe youtube.
                          Era necesar un search si se gasea material didactic cu duiumul, si in limba romana.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            In legatura cu ASR -ul am o intrebare care ma macina:

                            Atunci cand calculatorul franeaza una din roti, in mod normal ar trebui sa se aprinda stopul pe frana?
                            Daca stie cineva , va rog sa-mi spuneti si mie...

                            Comment


                            • #15
                              Stopul pe frana functioneaza datorita inchiderii contactului intrerupatorului de sub pedala de frana.......sau si mai clar ....cand calc pedala de frana se trimite plusul la beculetele de stop, chiar si data masina nu e in miscare, in ce priveste functionarea ASR(ESP) e un pic mai complicat , ti-au scris colegii mai sus da-ti mai pot explica si eu ce face modului ASR, care in fapt analizeaza mai multe ......senzorul de unghi, viteza, da comanda chiar si spre injectoare pt a controla alunecarea ......am mai postat eu o pagina de net cu functionarea ASR!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF