Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema mb 140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema mb 140

    Salut . De 1 saptamana am cumparat un a 140 , af. 98 , cutie normala fara pedala de ambreiaj.
    Dupa 800 km. parcursi m--a lasat in drum , mentionez ca am demontat cureaua de accesorii si nu se invarte fulia care vine din motor .Ce poate avea?
    Last edited by cutaresku; 06-10-2012, 21:09 PM.

  • #2
    Pai cand vrei sa dai la automat ce se intampla?

    Comment


    • #3
      Da-ne mai multe detalii te rog, mai ales despre circumstantele in care te-a "lasat in drum". Eu nu prea am inteles mare lucru.
      Fulia de pe vilbrochen nu se invarte sub nici o forma? Nici cand dai la automat ? Electromotorul invarte?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Salut. MOtorul blocat , pilitura metalica in uleiul de la joja , din primele stimari se pare ca vibrochenul este blocat .Electromotorul da dar nu invarte pt. ca nu poate . De cum am cumparato avea un mic zgomot la motor dar lam pus in seama unei role ( greseala mea ) . In curand o sa ajunga la bisturiu .asta e ,,,

        Gramatica foarte precara, prietene!
        Last edited by cutaresku; 06-10-2012, 21:10 PM.

        Comment


        • #5
          Salut. Din fericire pentru mine motorul nu avea nimic , masina sa oprit pt . ca timpul de schimb ulei expirase .Am resetat intervalul de schimb ulei si a pornit buburuta.Nu am cuvinte de de lauda pt. mecaici mei:

          Comment


          • #6
            Asta e o coincidenta.Nu iti opreste motorul din cauza reviziei.

            Comment


            • #7
              Mai mult ca sigur intervalul de schimb depășit nu iți imobilizează mașina , mai ales la w140(nici la w221 , doar te avertizează).
              Grav, magic, fin, senzațional.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mbkta View Post
                Salut. Din fericire pentru mine motorul nu avea nimic , masina sa oprit pt . ca timpul de schimb ulei expirase .Am resetat intervalul de schimb ulei si a pornit buburuta.Nu am cuvinte de de lauda pt. mecaici mei::
                De aceeasi parere cu colegii. Greu de crezut ca asta iti imobiliza vehiculul.
                P.S
                De pilitura de fier din ulei ce ne poti spune????Mie mi-ar da oarece motive de ingrijorare.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  De aceeasi parere cu colegii. Greu de crezut ca asta iti imobiliza vehiculul.
                  P.S
                  De pilitura de fier din ulei ce ne poti spune????Mie mi-ar da oarece motive de ingrijorare.
                  Nu stiu sigur cauza dar dupa ce am resetat calculatorul a pornit ,in legatura cu pilitura inca nu au reusit mecanici sa ma lamuresca .Toti au pareri diferite.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mbkta View Post
                    Nu stiu sigur cauza dar dupa ce am resetat calculatorul a pornit ,in legatura cu pilitura inca nu au reusit mecanici sa ma lamuresca .Toti au pareri diferite.
                    Pilitura metalica e un motiv de ingrijorare. Parerea ar trebui sa fie una singura : uzura excesiva a pieselor in miscare ... cuzineti, segmenti etc.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Pilitura metalica e un motiv de ingrijorare. Parerea ar trebui sa fie una singura : uzura excesiva a pieselor in miscare ... cuzineti, segmenti etc.
                      Da ai dreptate ,la cuzineti mia fugit si mie gandul . Insa dupa schimbul de ulei pare a merge mai bine.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        De aceeasi parere cu colegii. Greu de crezut ca asta iti imobiliza vehiculul.
                        P.S
                        De pilitura de fier din ulei ce ne poti spune????Mie mi-ar da oarece motive de ingrijorare.
                        Este greu de crezut dar patita de mine ( dupa ce am resetat inntervalul de servis a pornit de parca nimic nu sa intanplat).In legatura cu pilitura de fier , un mecanic care a inspectat masina a spus ca este de la tacheti ,din cauza uzuri excesive a tachetilor a aparut aceasta pilitura .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mbkta View Post
                          Este greu de crezut dar patita de mine ( dupa ce am resetat inntervalul de servis a pornit de parca nimic nu sa intanplat).In legatura cu pilitura de fier , un mecanic care a inspectat masina a spus ca este de la tacheti ,din cauza uzuri excesive a tachetilor a aparut aceasta pilitura .
                          Deci , cel mai bine este sa fixezi ideea odata pentru totdeauna , ca acea resetare nu are treaba cu pornirea , sau faptul ca invarte sau nu.Pentru binele motorului , ia si investigheaza atent , in profunzime defectul care a generat pilitura si rezolva problema.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF