Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Termostat W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termostat W169

    Salut!

    As vrea un sfat in ceea ce priveste inlocuirea termostatului; nu stiu nici ca pozitie unde se afla exact.

    Problema ar fi ca temperatura lichidului de racire imi sta in general la 60 grade, foarte rar urca aproape de 80 dar nu pentru mult timp; presupun ca termostatul nu inchide.
    A 200 CDI Avantgarde, W169 1991cm3 140cp

  • #2
    nimeni? s-a racit vremea si nu mai urca temperatura peste 60 grade
    A 200 CDI Avantgarde, W169 1991cm3 140cp

    Comment


    • #3
      Sal.Trebuie inlocuit neaparat ca a ramas pe deschis.Din vasul de expansiune pleaca un furtun subtire si intra in termostat.Bafta.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Urmareste furtunul gros din partea dreapta a radiatorului( privind motorul din fata), si sigur la capatul lui ai sa observi termostatul. De regula ar trebui sa fie in partea dreapta a motorului dupa galeria de admisie. Exact nu stiu, pentru ca nu sunt familiarizat cu modelul.
        Am atasat o poza a unui termostat de pe w168, orientativ doar, dar seamana.
        Bafta!
        Attached Files
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Dupa simptome - vara - iarna, nu cred ca sonda de temperatura mai este buna de o ceva. Incercati si schimbarea acesteia.
          Este imposibil ca la un motor cu temperatura curenta in mers de 350-400grdC, indicatia lichidului de racire sa fie doar de 60 in loc de 90-95. Doar nu trece printr-un frigider.
          Last edited by epurare_coco; 10-27-2012, 16:23 PM.

          Comment


          • #6
            @ Epurare_coco
            La Mercedes Aclass, modelele w168 si w169, termostatul vine impreuna cu senzorul de temperatura.
            Va exprimati gresit! Temperatura unui motor ajunge la 400 de grade,decat daca nu are lichid de racire. Imaginati-va ca aluminiul se topeste la aprox 500-600 grade C. Eu am inteles care e ideea dvs. Si,.. DA! Daca ai termostatul blocat deschis temperatura lichidului cam acolo se situeaza, radiatorul facand foarte bine treaba.
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Parerea mea se situa in zona: daca tot arata toata vara 60, nu a fost un semnal de alarma?

              Comment


              • #8
                Temperatura urca maxim la 80, dar numai in trafic aglomerat; la drum intins scade la 60-65.

                Intr-adevar termostatul e undeva in spatele galeriei de admisie; este o pozitie destul de greu accesibila si nu am avut destul timp la dispozitie ca sa ajung pana acolo.

                La sfarsitul saptamanii planuiesc sa ma pun totusi pe treaba, desi ma intreb cam ce as putea sa-i fac termostatului ca sa-l resuscitez...
                A 200 CDI Avantgarde, W169 1991cm3 140cp

                Comment


                • #9
                  ma intreb cam ce as putea sa-i fac termostatului ca sa-l resuscitez...
                  Salut!
                  Nu prea ai cum sa-l resuscitezi, se rezolva cu unul nou.
                  Bafta!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Eu am un A180 cdi si termperatura imi sta numai in 80...si in oras si la drum intins...poate scade ft putin..oare sa fie si la mine senzorul de apa?
                    Last edited by Zeus; 11-25-2012, 12:27 PM. Reason: Majuscula!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dodotudosie2000 View Post
                      Eu am un A180 cdi si termperatura imi sta numai in 80...si in oras si la drum intins...poate scade ft putin..oare sa fie si la mine senzorul de apa?
                      Nu inteleg unde este problema la tine; 80 grade este temperatura pe care trebuie s-o ai.
                      A 200 CDI Avantgarde, W169 1991cm3 140cp

                      Comment


                      • #12
                        In sfarsit am rezolvat problema.

                        Am avut ambitia sa-mi schimb singur termostatul si am si reusit, numai ca am pierdut o zi intreaga cu o lucrare care la alte masini dureaza poate o ora cu tot cu pauza de tigare.

                        In concluzie, pentru a avea acces la termostat, trebuie demontat mai intai tot corpul EGR; ceea ce nu este foarte usor daca faci asta pentru prima data si nu ai sculele potrivite de la inceput.

                        La remontare urmeaza un alt chin cu mufarea furtunelor...

                        O sa revin si cu pozele pe care le-am facut si care nu sunt atat de multe pe cat aveam de gand; asta tocmai pentru ca eram atat de nervos si presat de timp incat am uitat de poze.
                        A 200 CDI Avantgarde, W169 1991cm3 140cp

                        Comment


                        • #13
                          Pierdere antigel zona termostat?

                          Originally posted by george5umc View Post
                          In sfarsit am rezolvat problema.

                          Am avut ambitia sa-mi schimb singur termostatul si am si reusit, numai ca am pierdut o zi intreaga cu o lucrare care la alte masini dureaza poate o ora cu tot cu pauza de tigare.

                          In concluzie, pentru a avea acces la termostat, trebuie demontat mai intai tot corpul EGR; ceea ce nu este foarte usor daca faci asta pentru prima data si nu ai sculele potrivite de la inceput.

                          La remontare urmeaza un alt chin cu mufarea furtunelor...

                          O sa revin si cu pozele pe care le-am facut si care nu sunt atat de multe pe cat aveam de gand; asta tocmai pentru ca eram atat de nervos si presat de timp incat am uitat de poze.
                          Salut,vad ca nu a mai postat nimeni aici de ceva timp si as vrea sa stiu si eu pe unde mai exact este situat termostatul la w169 2006 180CDI,poate posteaza cineva si cu ceva poze ar fi foarte folositor sau cel putin schema de montaj/demontare.

                          Comment


                          • #14
                            Salut,
                            nu stiu daca sunt diferente intre 180CDI si 200CDI dar iti atasez pozele cu locatia termostatului la 200CDI ca sa ai o idee.
                            Va trebui sa dai jos carcasa filtrului de aer si o bucata din galeria de admisie a aerului.
                            Attached Files
                            A 200 CDI Avantgarde, W169 1991cm3 140cp

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc de raspuns ,foarte inghesuit acest motor de aceea fug si mecanicii de acest model cand vine vorba de reparatii.Am sa duc masina chiar astazi la un mecanic dar sa vad cum pentru ca imi pierde tot antigelul in 5min de cum o pornesc si e ceva distanta pana la cel mai apropiat service(5km).Nu stiu ce ar fi putut sa se rupa/sparge pe acolo de pierd antigelul in asa hal fara a fi mers cu masina chiar nu pot sa-mi inchipui'.Am sa postez rezolvarea cand termin.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF