Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme yala haion

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme yala haion

    Buna ziua. A avut cineva probleme cu yala de la haion? La mine nu se deschide decat daca apas pe el si apoi trag de maner. E uzata yala. Are cineva idee cat costa? Ma refer doar la parte mecanica.
    Last edited by Luxian; 05-23-2012, 08:34 AM. Reason: punctuație
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    Colegu din ce povestesti tu nu e vorba de uzura ... Mai degraba iti agata "limbile" acelea de la iala undeva (probabil in opritor) . Ai incercat sa demontezi iala sa vezi ce e pe acol si eventual sa o ungi putin.
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

    Comment


    • #3
      Da, am incercat. Am desfacut-o, am curatat-o, unso, dar degeaba. La rece desfacuta se deschide perfect, dar daca pun o surubelnita si tin sub tensiune (limbile) nu mai deschide. Si mai departe nu se poate desface, e nituita asa ca am sa o schimb!
      Last edited by Luxian; 05-23-2012, 08:35 AM. Reason: punctuație
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Am schimbat broasca si tot agata nu se deschide normal nus ce sa mai fac ,Am reglat-o am inebunit-o atat nu agata doar daca reglez sa nu se mai inchida etans haionul daca reglez sa se inchida etans agata rau daca apas putin pe haion inainte sa deschid se deschide perfect
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Aceiasi probema o am la Espace.Sistemul de inchidere difera putin.Adica in loc sa aiba un singur element de prindere a ialei, acesta are pe caroserie 2 "bolturi/cuie" mari in laterale.Cel din dreapta agata, dar daca il dau cu vaselina nu mai face probleme o perioada.
          Uneori pana nu inchid si deschid din telecomanda nu vrea.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Am avut si eu probleme,o usa nu se inchides deloc si alte 2 cam greu,am desfacut o iala si am constatat ca in timp de la vaselina sau cu ce sunt unse si praful de fiecare zi se creeaza ca un namol,trebuiesc degresate,eu am cumparat un spray 3inOne care curata,protejeaja si unge,cu pai care il fixezi in cap la spray,dar trebuie sa bagi acel pai in iala mai adanc in jos,parti etc si sa spray-ezi merg toate ca noi,eu asa am rezolvat problema,am dat cu spray prima data si nu a mers pt ca nu stiam cum e pozitionata iala,dupa am desfacut una am vazut si nu a mai fost necesar sa desfac pe celelalte,dat la usa de la portbagaj se vede mai bine,nu trebuie unsa ci degresata,incearca asa.

            Comment


            • #7
              Pai na am aflat secretul era reglat cuiul sa inchida etans adica mai tare si statea fortat acum l-am mai slabit si se deschide usor dar baga putin praf pe drum de tara inauntru
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                De mai mult timp ma chinui sa deschid haionul cu cheia... Nicio sansa! Cheia nu se invarteste in iala. Mai mult nici shield-ul nu mai inchide...Azi am desfacut-o de pe haion, m-am uitat pe acolo, un pic de ancrasare dar nu cine stie ce... Am dat la greu cu wd40, nimic. Nu vrea si pace sa se invarta!
                Are cineva idee cum se poate demonta/scoate de acolo butucul de iala?
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ichbin View Post
                  Am avut si eu probleme,o usa nu se inchides deloc si alte 2 cam greu,am desfacut o iala si am constatat ca in timp de la vaselina sau cu ce sunt unse si praful de fiecare zi se creeaza ca un namol,trebuiesc degresate,eu am cumparat un spray 3inOne care curata,protejeaja si unge,cu pai care il fixezi in cap la spray,dar trebuie sa bagi acel pai in iala mai adanc in jos,parti etc si sa spray-ezi merg toate ca noi,eu asa am rezolvat problema,am dat cu spray prima data si nu a mers pt ca nu stiam cum e pozitionata iala,dupa am desfacut una am vazut si nu a mai fost necesar sa desfac pe celelalte,dat la usa de la portbagaj se vede mai bine,nu trebuie unsa ci degresata,incearca asa.
                  Mai am putin si termin spray-ul. Ichbin, i-am dat pe toate partile! Nu vrea sa se invarta! Singurul progres este ca acum iala nu se mai umple cu wd40 si a inceput sa se curga pe partea din interior. Deci ceva s-a deblocat! SI atunci de ce nu se invarte? In nicio parte?
                  Incep sa cred ca poate... e alta iala! Desi nu prea cred ca mi s-ar fi spus...
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Azi, dupa ce cred c-am terminat tubul (mic) de wd40, cred ca am reusit sa face ceva. Din pacate, tot nu merge...
                    Adica:
                    Partea din spatele butucului (prima poza este in starea ei normala) se poate forta cu un patent si se misca maxim 90 grade in ambele directii. Atunci cand incepe sa se miste parca se si ridica circa 0,5 mm, Aceasta cred ca ar fi cursa maxima a butucului, daca e sa ne luam dupa cursa similara de la portiera. A doua poza este miscata din pozitia normala.
                    Partea din fata de butucului, a treia poza, se misca rotita de cheie, in segmente de 180 grade, dupa care se aude un tac se cam blocheaza. Fortata, incepe din nou rotirea pana la 180 grade. In orice sens. Atunci cand se misca parca se apasa circa 0,5 mm
                    Asta inseamna ca cheia e a ei. Lucru bun.
                    Ce nu este bun este ca butucul din fata ar trebui sa comunice cu cel din spate, ceea ce la mine nu se intampla. Cu alte cuvinte pot roti cheia cat vreau eu ca nu se intampla nimic in spatele butucului. SUnt sigur ca eu nu am rupt nimic pe acolo prin inauntru...

                    Asa ca repet intrebarea. Stie cineva cum se poate scoate butucul de pe ansamblul lui?
                    Multumesc
                    Attached Files
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Mie mi-a ramas blocat haionul, nu-l mai pot deschide, am scos butucul afara, deoarece nu-mi intra cheia numai pe jumatate, am cv bagat inauntru, am dat cu solutii, dar nimic, asa ca l-am scos afara, dar nici de maneta unde actiona butucul nu vrea sa mearga.
                      As dorii sa desfac butucul sa-i curat piesele din el si sa-l desfund, dar nu reusesc, aveti idee cum as putea sa-l desfac?
                      Am incercat ceea ce scrie aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.25.htm , dar nu doresc sa tai plasticul respectiv, si nu-mi incape surubelnita sa deschid fortat haionul, ce ar trebuii sa fac? sa bag flexul sa tai toata usa? incep sa nu mai am nervi

                      Comment


                      • #12
                        Nu inteleg. Cum ai scos butucul afara daca nu ai deschis haionul?
                        Iar pe Lofty, lasa-l... e meserias, dar tot englez... daca intelegi ce vreau sa spun. Ce spune el acolo este doar un punct de plecare... Restul a facut lacatusul...
                        Pana la urma nu conteaza... Pe undeva pe lateralul butucului ai o fanta. Daca te uiti atent o sa vezi ca acolo da sa se miste ceva. E! Acolo baga ce ai de deblocat.. Spray la greu! Pana curge pe axul cheii (care sa fie bagata in butuc). Ai de munca...
                        Eu, unul, m-am lasat pagubas... Probabil ca intre butuc si partea din spate e ceva care face o legatura si la mine e rupta...
                        Bafta!
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adip1962 View Post
                          Nu inteleg. Cum ai scos butucul afara daca nu ai deschis haionul?
                          Am deschis de langa Stop si lateral decapitajul, sau cum i se spune, si fiind usor manevrabil l-am tras pana jos incerc sa nu-l rup pt ca imi era prins de partea de haion, am desurubat butucul din elementele de prindere,l-am decuplat de la pompita ce actioneaza inchiderea centralizata si l-am tras spre interior.

                          Mie mi-a sarit arcul ce actioneaza clanta, si am taiat ca si in link-ul de mai sus plasticul, dupa care cu o surubelnita dupa vreo 10 minute am reusit sa-l deschid.
                          Last edited by Zeus; 08-17-2013, 07:21 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            De mult timp imi facea probleme deschiderea portbagajului... Portbagajul se deschidea cand "vroia el" cand apasam pe buton... Initial credeam ca e din cauza apei si mizeriei... M-am tot chinuit de cateva ori sa reglez broasca si cuiul, mai in fata mai in spate crezand ca acolo e problema. Fara succes...
                            Intr-unul din weekend-urile trecute, am desfacut capitonajul si am zis sa verific si partea cu butonul si actuatorul. Initial nu mi s-a parut ca ar fi vreo problema acolo, dar avand tot ansamblul in mana, am auzit ca zornaie ceva in el. Miscandu-l, am vazut o tija care se misca si pe care as putea s-o scot prin zona insemnata cu rosu.
                            butuc complet.jpg
                            Bucatile care le-am scos erau de la arcul care impinge butonul inapoi dupa apasare.
                            bucati.jpg bucati 2.jpg
                            Aceste bucati nu lasau ca butonul sa faca cursa completa si sa deblocheze yala (broasca) la apasarea butonului. Acum functioneaza super, dar sper sa nu se mai rupa si alte bucati din arc, deoarece o sa fie nevoie de alt butuc.
                            N-am reusit sa scot si siguranta pentru a desface tot butucul (era super oxidata si era posibil s-o rup) si sa-l curat deoarece nu pot deschide/inchide cu cheia, dar per total am fost multumit.
                            Sunt sigur ca sunt si altii cu aceeasi problema. Numai bine!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Candva, am sfatuit o prietena cum sa-si inchida portbagajul( bagi cheia, invarti...). stiind ca la mine merge. Curios, am verificat. Brusc am devenit si prieteni de suferinta , nu se mai rasucea cheia nici la mine.
                              A doua zi, cu tupeu, am facut yala bucati, se poate vedea in pozele atasate. Acum functioneaza ca noua!
                              Attached Files
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF