Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot alternator (sau role)! Cui ma adresez?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot alternator (sau role)! Cui ma adresez?

    Salutare domnilor !
    Am un A150 (W169) benzina si, cu timpul, am constatat un zgomot (vajait) mai mare de sub capota. La ultima revizie, mecanicul zice ca este de la alternator, pentru ca zgomotul se aude f. intens cand a ridicat masina pe elevator si am "bagat urechea" langa alternator (masina nu are scut).
    Avand in vedere ca nu am un diagnostic clar (inlocuire rulmenti, role intinzatoare sau ... mai stiu eu ce), cine ma poate ajuta sa-mi rezolv problema? Un service in zona de nord a Capitalei (exceptand Casa Auto - deh... criza) care a mai lucrat MB A150?

    Multumiri !

  • #2
    Si eu sunt curios ca am aceeasi problema,dar la un w124,ma gandesc ca principiul de functionare la alternator nu-i tare diferit.Si mie imi vajaie;din cand in cand se mai opreste.
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

    Comment


    • #3
      Daca e un vajait/bazait care se intensifica o data cu cresterea turatiei este de vina alternatorul.Defapt rulemtul mare de pe alternator, primult care preia sarcina.
      La w168, alternator fara racire cu lichid tipul rulmetului mare este 5030.
      Costa 5lei WBR romanesc, este foarte bun.
      Dar e mai mare chinul cu schimbatul, depinde de constructia alternatorului, dezlipit/lipit,etc..
      Eu l-am dus la electrician 50lei manopera + 5lei rulmentul cumparat de mine.
      Timpul de lucru depinde cat de greu il puteti scoate pe cel uzat, si de mizeria care este inauntru(rugina).
      Prima data aveti impresia ca e rulmentul mic, cel din spate, dar defapt are doar rol de sustinere, buba e la cel mare.
      La W168 se scoate compresorul din cele 5 suruburi, daca are.Si apoi alternatorul care e fixat in 3 suruburi lungi cu cap E.

      Operatia e ieftina.
      Succes!
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Originally posted by flavyus1987 View Post
        Daca e un vajait/bazait care se intensifica o data cu cresterea turatiei este de vina alternatorul.Defapt rulemtul mare de pe alternator, primult care preia sarcina.
        La w168, alternator fara racire cu lichid tipul rulmetului mare este 5030.
        Costa 5lei WBR romanesc, este foarte bun.
        Dar e mai mare chinul cu schimbatul, depinde de constructia alternatorului, dezlipit/lipit,etc..
        Eu l-am dus la electrician 50lei manopera + 5lei rulmentul cumparat de mine.
        Timpul de lucru depinde cat de greu il puteti scoate pe cel uzat, si de mizeria care este inauntru(rugina).
        Prima data aveti impresia ca e rulmentul mic, cel din spate, dar defapt are doar rol de sustinere, buba e la cel mare.
        La W168 se scoate compresorul din cele 5 suruburi, daca are.Si apoi alternatorul care e fixat in 3 suruburi lungi cu cap E.

        Operatia e ieftina.
        Succes!
        Exact! Vajaitul depinde de turatie. Mersi de informatii!!
        Mai spune-mi, te rog, este nevoie sa dau jos alternatorul pt a schimba rulmentul? Cineva zicea ca este greu de dat (intai se da jos compresorul de AC, apoi alternatorul...
        Modelul meu este W169, insa banuiesc ca ar cam semana...

        Comment


        • #5
          E mai mare sperietaura decat fapta in sine cu scoaterea alternatorului.Vorbesc in cazul celui care nu este racit cu lichid.Altfel e cam chin.
          Sfatul meu e sa rigici rola intinzatoare cu o inelara care apoi o legi de ceva pe acolo, pentru a ramane cureaua pe positie.
          Alternatorul e musai sa-l dai jos.In cazul meu trebuiau dezlipite bobinele care ieseau ca o coroana pentru a ajunge la rotor.
          Iar la rotor a fost distractie ca nu iesea rulmentul.
          Nu stiu cum e la cel racit cu lichid.Dar ma voi uita maine.

          La 2500rpm in oras banuiesc ca nu poti sta in masina.Nu mai zic la 4000.Rulmentul e in stare grava, aproape spre gripare.Da cu spray pe interiorul curelei,pe caneluri, in dreptul alternatorului.Va amuti pt cateva secunde.

          Te sfatuiesc sa nu faci drumuri prea lungi si cu motorul turat pana la inlocuirea rulmentului, va ajunge sa traga greu.Dupa inlocuire va fi alta masina.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Salut,pana nu se da cureaua jos nu poti stii exact daca este alternator sau role,la mine a fost la fel ca si zgomot am fost la mecanic si au fost rolele(ruginisera rulmentii)le-am schimbat (SI EU ERAM SIGUR CA ESTE ALTERNATORUL).Am comandat rolele(3 buc.),si in aceiasi zii a fost gata.Daca vreti amanunte ma puteti suna

            Comment


            • #7
              Originally posted by manuel View Post
              Salut,pana nu se da cureaua jos nu poti stii exact daca este alternator sau role,la mine a fost la fel ca si zgomot am fost la mecanic si au fost rolele(ruginisera rulmentii)le-am schimbat (SI EU ERAM SIGUR CA ESTE ALTERNATORUL).Am comandat rolele(3 buc.),si in aceiasi zii a fost gata.Daca vreti amanunte ma puteti suna
              Multumesc pentru bunavointa! Maine sunt cu masina la mecanic. Dupa aceea revin cu informatii...

              Comment


              • #8
                De curand a inceput si la mine, sa se auda in dreapta motorului un zgomot. Daca deschid capota si ascult atent, nu il aud, dar daca merg in dreptul rotii din dreapta fata, se aude.

                Este un zgomot metalic, nu foarte pronuntat. Daca accelerez, nu se mai aude si din ce am citit mai sus, tind sa cred ca nu este de la alternator. Ma gandesc ca poate fi de la una din role. Acum e cam frig dar incerc in weekend sa arunc o privire pe dedesubt.

                Ati mai patit asa ceva?
                Last edited by conels; 09-25-2013, 07:05 AM.
                Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by conels View Post
                  De curand a inceput si la mine, sa se auda in dreapta motorului un zgomot. Daca deschid capota si ascult atent, nu il aud, dar daca merg in dreptul rotii din dreapta fata, se aude.

                  Este un zgomot metalic, nu foarte pronuntat. Daca accelerez, nu se mai aude si din ce am citit mai sus, tind sa cred ca nu este de la alternator. Ma gandesc ca poate fi de la una din role. Acum e cam frig dar incerc in weekend sa arunc o privire pe dedesubt.

                  Ati mai patit asa ceva?
                  Te rog mult citeste si tu topicurile de pe forum.
                  Rulmentii de la alternator cand sunt dusi, fac ca o masina teleghidata. Oricum zgomotul motorului poate estompa zgomotul lor. Pot fi si cei de la pompa de apa... sau compresor... sau chiar rolele. Asta nu vezi decat dupa ce dai jos. sau daca ai un mecanic bun sa-ti spuna.
                  Bafta!
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by manuel View Post
                    Salut,pana nu se da cureaua jos nu poti stii exact daca este alternator sau role, la mine a fost la fel ca si zgomot am fost la mecanic si au fost rolele(ruginisera rulmentii)le-am schimbat (SI EU ERAM SIGUR CA ESTE ALTERNATORUL).Am comandat rolele(3 buc.),si in aceiasi zii a fost gata.Daca vreti amanunte ma puteti suna
                    si rabla nevesti-mii (W168 A160 benzin 1997 +AerCond.) face zgomotul asta de 'masinuta telecomandata' ..
                    Dupa ce dau jos cureaua, care este metoda de identificare a rulmentul rablagit (fie el de: alternator, compresor AC sau role) fara a le mai demonta de pe pozitii?
                    Dar chiar si daca le scot, cum detectez daca un rulment este uzat (desi se invarte foarte usor..) ?
                    MB senior rookie here..
                    eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                    Comment


                    • #11
                      Salut Gastorro,simplu,invarti cu degetul fiecare rola in parte (dupa ce dai cureaua jos de pe ele) ,eu am schimbat rulmentul de la compresor AC si toate cele 3 role!

                      Comment


                      • #12
                        App,cand invarti de role,se aude un zgomot ciudat si neuniform.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marian.patru View Post
                          App,cand invarti de role,se aude un zgomot ciudat si neuniform.
                          Salut, sunt uimit de viteza cu care mi-ai raspuns! (merci)
                          Chiar acum incerc sa reGasesc in aclassinfo.co.uk sfaturile lui Bertie despre intinzatoarele astea (adica pe care sa nu le cumpar).
                          Pe clubmercedes.ro , cineva mai scria ca unele intinzatoare au rulmenti Turcesti si ca te tin doar un an, si ca ar exista altele,
                          dotate cu niste super-rulmeti made in USA, care ar tine peste 50kKm.
                          Accept orice sfat !
                          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                          Comment


                          • #14
                            Salutare. Atenție pentru cei care nu au scut de protecție. Din cauza drumurilor noastre*foarte curate* care sunt pline de praf și pietricele toatã aceastã mizerie ajunge pe motoarele noastre. Implicit și pe cureaua de accesorii care adunã pe caneluri praf, dar mai ales pietricele foarte fine și care fac sã scârțâie. Poate fi și asta o cauzã. Meritã verificatã cureaua și apoi toate celelalte cauze. Toate cele bune.

                            Comment


                            • #15
                              Metode de identificare?
                              Ridica masina pe elevator, da scuturile jos, da drumul la motor si pune mana. unde ai vibratii, acolo rulmentul e dus.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF