Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut!
    Cateva sugestii in legatura cu pornirea grea dimineata.
    Am avut aceasta problema anul trecut. Dimineata pornea si mergea sacadat motorul se zdruncina cateva secunde apoi se oprea. De 2-3 ori la rand, daca incercam sa accelez putin, se tura tare aproape de 3000 de turati si apoi incet incet isi revenea.
    Am schimbat filtrul de benzina de aer, rampa de injectie, bujiile. Dar acelasi efect.
    Cand am masurat presiunea pompei de benzina indica 2.8 bari. Aici era problema. Am schimbat pompa de benzina doar elementul nu si plutitorul si s-a rezolvat problema.
    A mers masina 1 an de zile.
    Acum ma confrunt cu aceeasi problema doar ca pompa baga 3.5 bari.
    Am schimbat debitmertru de pe un alt ecu. Toata piesa ice include senz temp, heater si debitmetru. Dar degeaba.
    Dim porneste dar merge intrerupt si da sa se opreasca si chiar se opreste.
    Last edited by sebiA140; 07-29-2017, 21:39 PM.

    Comment


    • Problema la pornire nu e doar dimineata ci si in cursul zilei, dupa 4-5 ore de la ultima oprire. Mai bine zis porneste greu la rece. Dupa aceea poti sa o opresti si porneste ori de cate ori vrei in cursul zilei, cu conditia sa nu treaca mai mult de 4-5 ore de la ultima oprire a motorului.
      E ca si cum s-ar depresuriza linia de alimentare, ar intra aer pe instalatie iar cand pui contactul chiar daca pompa baga 3.5bari nu reuseste in primele 10sec sa elimine aerul de pe linie.
      Am schimbat si supapa de langa canistra de carbon. Modelul nou de supapa vine un pic diferit atat ca forma cat si culoare.
      Poate are cineva vreo idee noua in legatura cu aceasta problema veche.
      Multumesc!

      Comment


      • Ma gandesc sa montez o supapa de sens dupa filtrul de benzina sau in apropierea rampei de injectie.

        Comment


        • Originally posted by sebiA140 View Post
          Ma gandesc sa montez o supapa de sens dupa filtrul de benzina sau in apropierea rampei de injectie.
          Salut. Despre montarea unei supape am scris si eu aici. Arunca un ochi peste postarea mea, #18. De asemenea ar trebui sa iei in calcul si schimbarea colierelor si verificarea furtunelor.
          Last edited by cezarkage; 07-31-2017, 12:52 PM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • Salutare!
            Am montat supapa de sens pe furtunul care intra in rampa se injectie.
            A doua zi, a pornit la prima cheie dar s-a oprit dupa 1-2 secunde. Am pus contactul, am pornit iarasi si motorul mergea un pic tremurat dar si-a revenit dupa cateva secunde.
            In concluzie nu am rezolvat mare lucru. Totusi pompa baga 3,5bari dar poate nu reusete sa mentina presiunea in "sarcina", in momentul pornirii, pt ca daca accelerez un pic isi revevine imediat, ce e drept se tureaza ceva mai mult decat ar trebui dar se regleaza imediat.
            Ma gandesc totusi sa schimb pompa de benzina. Am avut acelasi simptom anul trecut si s-a rezolvat dupa ce am schimbat pompa.

            Comment


            • Intreb si eu... pompele astea de le tot schimbi, sunt noi?
              Ah, si inca o observatie, debitmetrul nu se schimba de pe un ECU pe altul. Cel mai indicat e sa iei un kit de pornire intreg.
              O diagnoza a vazut si ea?
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Salut!
                Da, pompa a fost noua pe Bosch 466lei.
                Acum mi am comandat tot una noua pe Bosch(doar pompa fara carcasa) si inca una Engitech completa (cu tot cu carcasa si plutitor). Voi vedea care o montez.
                Debitmetru se schimba fara probleme de pe un ecu pe altul daca se schimba toata piesa completa ce contine debitmetrul, incalzitorul si senzorul de temperatura.
                Piesa se gaseste si separat pe ebay si costa aproxim 145$. Dar merge pusa la fel de bine de pe alt ecu daca e bun.
                Diagnoza a vazut, o singura eroare mi a aparut: senzor debit aer. Dupa ce am inlocuit debitmetru am sters eroarea si nu a mai aparut la diagnoza.
                Am folsit 3 tipuri de diagnoza: delphi, texa, star.
                Nici o eroare.
                Am inlocuit si senzorul de temperatura a apei. Dar tot degeaba.
                Am inlocuit si clapeta de acceleratie (sh) pt cateva zile, si electrovalva de la canistra.
                Cu toate acestea se manifesta la fel ca la inceput.

                Comment


                • Ai varianta după 2001 presupun...
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • Da, e din 09.2001 1.4L

                    Comment


                    • Cred că e cu totul altă poveste atunci. A mea și a colegului LauLaur îs "băbăciuni" din '99. La noi MAF-ul e integrat în ECU.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • E aceeasi poveste fara happy end si pentru cele din 2001. Abia din 04.2002 au aparut modelele cu ECU pe clapeta de acceleratie, cu senzor MAP si IAT.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Mersi n-am știut
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • Salut!
                            Am inlocuit pompa de benzina, completa cu tot cu sonda litrimetrica.
                            Dimineata e la fel, poate ceva mai bine ca la la inceput. Daca pana acum dimineata la prima cheie pornea, si se zdruncina motorul ( asemanator fenomenului amestec aer-combustibil gresit) timp de 3-4 secunde dupa care murea, acum cu pompa noua porneste si imediat se opreste fara a mai sesiza acele zdruncinaturi. Pornesc a doua oara si e in regula, ramane pornita.
                            Pe parcursul zilei nu-mi mai da probleme chiar si dupa 4-5 ore de la ultima oprire. Porneste imediat.
                            Cu toate ca nu apare pe tester nici un senzor defect, am schimbat de proba pr 1 zi senzorul de la vibrochen (nou bosch) dar am avut acelasi rezultat la pornirea dimineata.
                            Ca sa rezolv problema cred ca trebuie sa o vand!

                            Comment


                            • dimineata la prima cheie pornea, si se zdruncina motorul ( asemanator fenomenului amestec aer-combustibil gresit) timp de 3-4 secunde dupa care murea
                              Pai chiar asta e problema, ti-o spun din experienta. Asa cum ti-am sugerat anterior, debitmetrele sunt calibrate pe ECU. Atunci cand se schimba debitmetrul trebuie facute ceva calibrari, resetari, adaptari. Sansele sa se potriveasca plug&play sunt mici.
                              Altfel, daca doar o cheie in plus e problema, da-i pace, bucura-te de ea asa cum e.
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF