Salutare.Revin cu o problema care am avut o in vara..si am crezut ca e doar inchipuire de a mea.Atunci, prin iulie, am schimbat uleiul si filtrele ulei, aer si benzina.La putin timp 2-3 saptamani sa verific nivelul de ulei..un miros suspect de benzina al uleiului..am facut testul ala cu sugativa si pata ramasa pe ea..avea o alta culoare inchisa spre interior, deschisa spre exterior..plus ca pierdeam si benzina pe la colierele de la filtrul de benzina nou schimbat..pt ca desteptii de mecanici pt ca nu am stat lg ei si le am lasat masina..ca de service..nu le au strans bine.Merg apoi la alt mecanic..rezolv problema cu colierele ..si pt linistea mea..schimb uleiul..ca na..am crezut nefiind langa mecanici..acestia mi au spalat vechiul filtru de ulei cu benzina si mi l au pus la loc.Atunci am facut semn pe joja pana unde am pus uleiul..sa vedem daca mai creste!Cam o luna am tot verificat..facand drumuri relativ scurte..si nimic..si apoi am lasat asa..Acum in decembrie..in mers..mi se aprinde pe bord semnul de ulei OIL HI ( de la high cred) si piuit in bord.Opresc masina si verfic joja..nivelul de ulei..peste semnul lasat de mine..cam cu 1 cm..la 2 000 km mersi din vara si pana acum.Este clar ca surplusul este benzina...
Va rog sa mi dati si mie cateva sfaturi, am inteles ca problema asta nu se poate vedea la tester si cu siguranta cred ca multi care posteaza aici chiar se pricep.
Va multumesc!
Va rog sa mi dati si mie cateva sfaturi, am inteles ca problema asta nu se poate vedea la tester si cu siguranta cred ca multi care posteaza aici chiar se pricep.
Va multumesc!
Comment