Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema a170 ciudata!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema a170 ciudata!!!!

    buna ziua,
    in primul rand sper sa vb corect si pe inteles(fetele nu prea se pricep la masini).am o pb la mercedes, in momentul in care opresc motorul pe dedesupt continua sa se auda ceva mergand(un bazait) care dupa ceva timp se opreste. In unele zile si iese putin fum, acest loc fiind undeva pe la mijlocul masinii.sper sa existe cineva care a avut aceasat pb.

  • #2
    daca e bazait dupa oprirea motorului si se aude de la "motor" poate fi pompa de servo-directie.Cauzele au fost explicate in alt post.Daca mai iese si fum....trebuie sa vada un mecanic neaparat; poate fi de la esapament, poate fi de la furtunul pentru cazele de carter, etc, sper sa nu fie de la pompa.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      pai si ce se intampla dak e pompa?alta chestie care am obs este k a aparut aceasta pb de cand s a racit afara.

      Comment


      • #4
        pompa de servodirectie bazaie mereu sau se opreste uneori cand nu invarti de volna, dar nu de tot, ea nu trebuie sa functioneze cand e motorul oprit.Altfel este o defectione electrica la alternator, de obicei.Trebuie verificat.
        Legat de vremea rece, poate fi doar o coincidenta.
        Te sfatuiesc sa mergi la un service, sau contacteaza un coleg de pe forum care este din bucuresti.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          cred k nu se aude de la motor bazaitul, ci tot de pe dedesupt de pe la mijlocul masinii de acolo de unde scoate fumul.am fost la un mecanic si nu pricepe.nu stiu dak spun prostii dar cred k are legatura cu evacuarea.

          Comment


          • #6
            Daca iese fum exact la jumatatea masinii atunci cu siguranta este de la evacuare.Dar gaura in evacuare putin porbabil,eu vad destul de rezistenta evacuarea la buburuza, cred ca nu se imbina bine racodrul de la toba de esapament cu racordul de la catalizator.
            Toba de esapament este foarte grea si se tine in 2 suruburi la imbinare, unul la jumatate si inca unul la final, existand si niste tampoane de cauciu.Cred ca nu mai sta bine fixata.Asta nui problema grava.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by stefan nicoleta View Post
              buna ziua,
              in primul rand sper sa vb corect si pe inteles(fetele nu prea se pricep la masini).am o pb la mercedes, in momentul in care opresc motorul pe dedesupt continua sa se auda ceva mergand(un bazait) care dupa ceva timp se opreste. In unele zile si iese putin fum, acest loc fiind undeva pe la mijlocul masinii.sper sa existe cineva care a avut aceasat pb.
              Seara Buna!
              Zgomot +fum la jumatatea masinii(dedesubt) nu ma poate duce cu gandul, asa cum a spus si Flavyus mai sus, decat la evacuare. Mergi mai bine la un service auto, unde, cu motorul pornit, sa-ti ridice masina pe elevator. Apoi nu mai sunt dubii cu privire la ceea ce produce zgomotul si de unde apare fumul.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Poate ca masina e dotata cu webasto . E vorba de bazait, nu de zgomot de evacuare sparta. Iar webasto-ul are esapamentul pe la mijlocul masinii.
                Niste poze cu butoanele masinii ne-ar ajuta.
                Ar trebui sa ne spui si din ce an e masina.
                Mercedes CL 200 Kompressor
                Mercedes C 180 Kompressor

                Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                Comment


                • #9
                  Nu are nimic masina,are acea incalzire, fuel powered heater boost cum o numesc ei,nu ai un buton langa frana de mana de unde sa opresti si sa pornesti?asa m-am speriat si eu ca iesea fum,am citit in cartea tehnica si explica,atunci dupa ce opresti masina se poate simti un miros .Ti-am fotocopiat din carte sa vezi.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Aceasta problema a inceput numai de cand a dat frigul,daca acel buton il tii tot timpul on,cand temperatura scade sub 8 grade sau apa sub 70 grade porneste singura, iti incalzeste mai repede masina dar iti consuma din combustibil.Poti sa inchizi acel swich,e situat langa frana de mana pe langa butoanele de inchis geamurile.Daca ai acel buton(e cel din atasamentul din primul post) ai si acest boost heat,daca te poti uita sau altcineva sub masina sa vezi daca e o evacuare mica,ca un tub din tabla si pe acolo ies gazele de la ardearea combustibilului nu ai de ce sa iti faci probleme.

                    Comment


                    • #11
                      Alooo nu mai dati verdicte ceea ce se aude e webasto e un sistem de incalzire auxiliara care incepe sa functioneze numai cand e mai rece afara ! Nu e un defect nu mai scrieti aberatii!
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        aveti dreptate are legatura cu acel buton.eu uneori dimineata il aprindeam pt k ma gandeam k are legatura cu dezaburirea la geamuri.o sa urmaresc dak mai face asa dak nu ii mai dau drumu.dar dak face si fara sa apas pe el ce fac?

                        Comment


                        • #13
                          Daca o sa-l inchizi nu cred ca o sa mai scoata fum si miros pentru ca nu mai are de ce,totusi daca se intampla poate sa fie ceve stricat la acel sistem de incalzire.Acest boost heating porneste doar daca botonul este on,e fain cand e frig pt ca te ajuta sa incalzesti mai repede masina.Butonul dedezaburire luneta spate e pe consola din fata unde e si butonul de stergatoare si apa luneta,etc.Nu e nimic sa iti faci griji,uite si la altii chiar scoate fum nu gluma http://www.youtube.com/watch?v=wcqK3jdgMtw
                          http://www.youtube.com/watch?v=vaLFn...eature=related ,ultimul e filmat sub masina ca sa iti faci o idee.Tine butonul inchis o zi doua si vezi daca mai scoate fum,di dupa alte zile cu el on si vezi diferenta.Daca totusi scoate exagerat de mult fum poate fi vreo problema la sistem,in al doia clip filmat sub masina cam asa scoate si la a mea fum si cam acelasi sunet.
                          Last edited by ichbin; 11-27-2011, 21:18 PM.

                          Comment


                          • #14
                            sa inteleg k acest heather power este oprit atunci cand dai pe off si apare luminita rosie?k mi se pare ciudat k e aprins beculetul.

                            Comment


                            • #15
                              Probabil cand e aprins este off si mie mi se pare ciudat deorece eu am un A150 W169 iar cand am AC pornit becul este ON, facand analogia este foarte probabil sa fie asa si cu acest buton al tau, Bec aprins=OFF

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF