Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme sistem racire motor A 140 an 1998

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme sistem racire motor A 140 an 1998

    Salut.am o problema la racirea motorului la masina mea mercedes a 140 w168.stand intr o. aglomeratie la vro 15 grade afara mi s a aprins martorul de temperatura la bord de culoarea rosie.este pt prima data in 1 luna de folosinta.au trecut 2 sapt de atunci si nu mi s a mai intamplat.este adevarat ca au scazut temperaturile.am testat electroventilatorul cu o baterie separata si acesta functioneaza.tind sa cred ca termostatul functioneaza deoarece merg toata ziua cu ea prin oras iar radiatorul se incalzeste.presupun ca este vinovata termocupla.astept un raspuns la mesajul meu

  • #2
    Vezi daca are antigel in bidonul negru din dreapta.

    Comment


    • #3
      Eu miam pus un contact pe direct pentru ventilator, deoarece cand am cumparat-o nu auzeam sa porneasca vreodata acesta, dar nici in bord nu se aprindea nimic.
      Nestiind istoricul masinii mi-am luat masuri de precautie.
      Trage si tu un intrerupator in masina pt ventilator, si cand se aprinde aprinde becum actioneazal.Se va invarti la turatie maxima, deci rezultatele trebuie sa apara imediat, in cazul in care nu este blocat termostatul pe inchis, ceea ce nu cred.
      Daca rezultatele sunt bune, incearca sa scoti mufa sondei de apa in timp ce masina merge, ventilatorul va porni pe ultima treapta; in concluzie releul din fata radiatorului este bun, si sonda defecta ori "anemica".
      Daca sonda face probleme ventilatorul porneste doar cand dia drumul la AC(pe termperaturile din prezent nu cred sa porneasca, poate doar un vantishel).
      Eu am schimbat sonda la scurt timp dupa ce am luat masina sa fiu impacat, ventilatorul pornind si cand sta la relantiu mai mult timp.
      150lei bosch(acum 2 ani), dar gasesti si la jumatate de pret.
      Manopera gratis, dupa ce se raceste de tot motorul ai de scos doar o siguranta cu patentul si o mufa.
      sonda o localizezi urmand traseul furtunului de racire ce pleaca dinspre radiator spre motor pe partea calculatorului(dr ta cum privesti de sub capota).Este prima cu mufa in ca, dupa termostat.

      Scuze de povestioara dar am incercat sa fiu cat mai explicit, sper sa nu te fi plictisit.

      PS: eu am pus intrerupatorul sub bord la deasupra genunchiului stang(ca idee)
      Last edited by flavyus1987; 11-17-2011, 12:43 PM.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Da ce e colegule e trabant sa tragi butoane ? trebuie sa o faci sa mearga asa cum e conceputa ! depide colegule se poate bloca cateodata termostatul pe inchis ! indicat e sa-l schimbi eu la a mea l-am schimbat era original al masinii era din 2002 eu cred ca si-a facut destul servici atatia ani! Eu cu cdi-ul meu la v remea de afara cum e acum radiatorul meu sta rece complet asa e si normal ca termostatul deschide la 89grade .Imi place colegul nostru te invata cu butoane dar el oare de ce nu realizeaza ca daca termostatul ramane blocat pe inchis apa va circula doar prin chiuloasa si prin circuitul de incalzire din interior si logic degeaba pornesti electroventilatorul daca nu are ce raci si ajungi sa calezi motorul pt o prostie nu e asa ?
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Ca tine or fi toate!

          Nu exclud termostatul din ecuatie ca posibil defect, desi nu las pune in cap de lista, tinand cont cata electronica are masina pe ea si din pura experienta personala.
          Intamplarea mea fata de a ta difera prin faptul ca mie nu mi se aprindea in bord becul, cred ca avea racire suficienta ori o fi martorul pacalit, cine stie...dar cert este ca noua sonda porneste ventilatorul si cand sta la relanti dupa ce se incalzeste, cu cea veche nu tin minte sal fi auzit vreodata; dar nici nu s-a calat motorul, dupa ce am cumparat masina venind din Bulgaria spre Constanta, si dupa aceea cateva drumuri Constanta-Harsova, dar cel mai des in oras.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Daca radiatorul este cald nu are treaba termostatul,ala functioneaza,la mine s-a aprins becul rosu dupa ce am scimbat senzorul de temperatura apa si a pierdut niste antigel.Am pus antigel si s-a stins.cat despre racire eu merg cu mufa scoasa de la unitatea de control (am postat ca nu merge in parametrii)si nu are absolut nimic este frig afara si se raceste din mers.Parerea mea este sa verifice antigelul inainte de toate.Stima

            Comment


            • #7
              multumesc pt sfaturi.inca o intrebare la temperatura actuala de afara adica in jur de 0 grade este posibil sa porneasca electroventilatorul atunci cand masina sta la relanti?daca da cam dupa cat timp deoarece o sa inlocuiesc termocupla si vreau sa imi dau seama daca ea a fost vinovata.antigelul in motor este la nivel si este bun(a fost testat).dupa parerea mea sigur termostatul este functional.si chestia cu aerul conditionat nu pot sa o incerc deoarece nu cred ca functioneaza.am un prieten care are un a 170 cdi si la el atunci cand porneste clima se schimba turatia motorului.la a mea nu se intampla nimic.deocamdata merg asa cu ea pt ca temperatura de afara nu prea necesita folosirea aerului conditionat.totusi am inteles ca se poate sa am probleme cu aburirea geamuirilor...o alta intrebare ar fi la ce se foloseste tija care sta in buzunarul de la spatarul canapelei din spate

              Comment


              • #8
                Originally posted by para005_andrei View Post
                multumesc pt sfaturi.inca o intrebare la temperatura actuala de afara adica in jur de 0 grade este posibil sa porneasca electroventilatorul atunci cand masina sta la relanti?daca da cam dupa cat timp deoarece o sa inlocuiesc termocupla si vreau sa imi dau seama daca ea a fost vinovata.antigelul in motor este la nivel si este bun(a fost testat).
                Da, ventilatorul porneste si la relanti, la mine chiar ieri am observat, dupa 15-20 min..nu am cronometrat

                Comment


                • #9
                  Salutare Colegi.Daca ma puteti ajuta, o parere...
                  Am un A 140 /1998. La schimbul de ulei am pus ceva mai gros W 10 nu de 5 k inainte.La un drum de 450 km dupa vre-o 3-4ore de mers continu, mi sa aprins pe comp.de bord ,canita de ulei si HI.Dupa cateva minute a aparut iar, dar de data asta a inceput sa-mi troncane motoru ,parca bateau tachetii ,ceva de genu.
                  La drumuri mai scurte zilnice chiar, de 50 km, nu are nimica.Insa dimineata la pornire se aude acelas troncanit dar 2-3 sec.si tace.
                  Daca stie cineva ce poate fii...Mrs.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by miki82 View Post
                    Salutare Colegi.Daca ma puteti ajuta, o parere...
                    Am un A 140 /1998. La schimbul de ulei am pus ceva mai gros W 10 nu de 5 k inainte.La un drum de 450 km dupa vre-o 3-4ore de mers continu, mi sa aprins pe comp.de bord ,canita de ulei si HI.Dupa cateva minute a aparut iar, dar de data asta a inceput sa-mi troncane motoru ,parca bateau tachetii ,ceva de genu.
                    La drumuri mai scurte zilnice chiar, de 50 km, nu are nimica.Insa dimineata la pornire se aude acelas troncanit dar 2-3 sec.si tace.
                    Daca stie cineva ce poate fii...Mrs.
                    Salut!
                    Cat ulei ai pus ? Fix4,5 l ? Este deja peste semnul de maxim al jojei. Iti spun din proprie experienta. La mine intra 4,4 l si este pe maxim. Nu te orienta dupa ce spune senzorul de ulei , foloseste joja. Si la mine se aud tachetii si eu folosesc 5w40. Posibil uzura lor in cazul tau, nu neaparat vascozitatea uleiului.
                    Deci ... verifica nivelul de ulei la joja, si in cazul in care este depasit nivelul maxim extrage un pic din el .
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Daca sti ca masina ciupeste putin ulei, si nu ai mult peste limita de maxim, dai pace.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Salutare! Am schimbat astazi lichidul de racire la un a class 1.4 si nu sunt sigur daca am facut ce trebuia deoarece in instalatie nu a intrat decat aprox. 1.5 Litri solutie cu antigel. Credeti ca vor fi probleme in sezonul rece?
                        Mentionez ca am evacuat apa doar pe la busonul acela rosu de sub radiator.
                        Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          In sistemul de racire incap 5,1l. Ai golit radiatorul dar restul ?? Aici mai multe informatii.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Doar pe la radiator am desfacut deoarece sub masina nu am avut acces. Stiam ca mai este un buson undeva pe bloc dar nu am idee pe unde se afla? Se poate ajunge cumva la el fara a suspenda masina?
                            Asa mult lichid de racire 5.1 L? ... cumparasem 2 antigel si 2 apa.
                            Ma voi uita pe documentatia respectiva.
                            Mulțumesc!

                            Comment


                            • #15
                              hmmm

                              Dar ce este DACIE? Sa duci fire etc sa actionezi electroventilatorul?
                              Last edited by liviu40; 10-25-2014, 14:16 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF