Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut pe toata lumea,nu am ajuns inca la tester,dar am citit pe net despre senzor ax came,care da aceleasi simptome care le are "cotetul".Ma puteti ajuta cu date concrete despre rolul lui si eventual simptome pe A classe.La mine simptomele suntorneste la a-8-a cheie(numarate),soc automat lipsa,se balbaie pana se incalzeste,da in nas in timpul mersului,cateodata merge foarte bine si consumaaaaaa!!!!!!!!! 12-14/l/100.intre timp poate am si eu loc sa ii fac un test sa nu o mai dau pe presupuneri.Daca aveti informatii despre subiect astept cu interes .STIMA

    Comment


    • #47
      Originally posted by manuel View Post
      Salut pe toata lumea,nu am ajuns inca la tester,dar am citit pe net despre senzor ax came,care da aceleasi simptome care le are "cotetul".Ma puteti ajuta cu date concrete despre rolul lui si eventual simptome pe A classe.La mine simptomele suntorneste la a-8-a cheie(numarate),soc automat lipsa,se balbaie pana se incalzeste,da in nas in timpul mersului,cateodata merge foarte bine si consumaaaaaa!!!!!!!!! 12-14/l/100.intre timp poate am si eu loc sa ii fac un test sa nu o mai dau pe presupuneri.Daca aveti informatii despre subiect astept cu interes .STIMA
      Salut!
      Da, cam aceleasi simptome le are si un senzor ax came defect. Sa mai discutat despre asta aici http://www.clubmercedes.ro/senzor-ax....html?p=197973 . Daca te descurci bine cu limba engleza, detaliat, poti citi in linkul urmator: http://www.ehow.com/about_5903731_ca...-symptoms.html
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #48
        Scoate debitmetru,mai exact furtunul prin care merge aerul la clapeta si porneste masina dupa aceea.Se intampla sa se defecteze debitmetru fara sa il arate la tester si nu ii da informatia corecta la pornire de aceea nu sta la relanti...
        Daca iti merge masina cu furtunul de la clapeta scos e clar,debitmetru care e o problema des intalnita!
        Attached Files
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

        Comment


        • #49
          Am revenit,am fost la tester(acum nu mai porneste deloc),nu are nimic electric sau electronic,verdict filtrul de benzina si daca nu merge nici cu filtru nou se verifica pompa de benzina daca baga presiune.Va tin la curent.Stima

          Comment


          • #50
            Priteni gataaaaaaaa!!!!!!!!,totul a fost de la filtrul de benzina,acum functioneaza perfect.Sa nu faceti ca mine sa il schimbati fara rampa sau canal,ca va blestemati zilele,dar cu chinuiala am reusit.multumiri lui mastermario cu testerul,pentru ca la prima vedere toti senzorii aveau draci dar la a doua testare nu a mai iesit nimic deci a ramas ceva mecanic,tov. fitru de benzina.Multumesc tuturor pentru sustinere.Stima

            Comment


            • #51
              Originally posted by manuel View Post
              Priteni gataaaaaaaa!!!!!!!!,totul a fost de la filtrul de benzina,acum functioneaza perfect.Sa nu faceti ca mine sa il schimbati fara rampa sau canal,ca va blestemati zilele,dar cu chinuiala am reusit.multumiri lui mastermario cu testerul,pentru ca la prima vedere toti senzorii aveau draci dar la a doua testare nu a mai iesit nimic deci a ramas ceva mecanic,tov. fitru de benzina.Multumesc tuturor pentru sustinere.Stima
              Salut!
              Spune-mi te rog .... mai e de vanzare "cotetul " ? Glumesc...
              Bafta multa sa ai si drumuri bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Din acest moment se numeste "piticanie" si ramane de vanzare pentru 3700e neg.merge perfect si este testata si paratestata.Stima

                Comment


                • #53
                  Ai facut vreo inspectie filtrului de benzina vechi?Adica sa il tai simetric.
                  Am mai auzit aceasta rezlvare din gura unui prieten care lucreaza in service la Dacia.A intrat un megan in service cu aceiasi buba din cauza filtrului care avea debit prea mic.
                  Acelasi lucru povestea un coleg de la master despre polo-ul sotiei.
                  Ca stau si ma intreb daca nu o fi si la mine sursa trepidatiilor, deoarece de o saptamana merg doar cu rezervorul plin ochi, cum scade la mai putin de 3/4 cum umplu.
                  Am facut si un drum in exsterior si acum restul in oras, si culmea este ca trepidatiile chiar sau redus.
                  Eu nu am schimbat filtrul de km bunii, dar problema intervenind doar iarna.
                  Sa fie condensul din rezervor dea lungul perioadei cand mergeam mereu pe <1/2 sau 1/4 benzina in rezervor?deoarece ma sperie ce curge pe esapament, chiar si la imbinarea catalizatorului cu toba.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #54
                    Nu am facut decat sa il probez si am constatat ca pe stutul care se duce la motor nu trece decat foarte foarte putin aer,comparativ cu cel nou care debita aer la mare presiune.In concluzie cum face putine figuri schimbati filtrul si nu faceti ca mine sa asteptati teste si alte verificari ca sa vedeti de fapt ca trebuie schmbat filtrul(noroc cu mastermario ca a avut rabdare sa ii faca testul ca lumea si nu a reactionat la erorile care erau afisate initial).Cum nu o ia la prima cheie sau se bilbiie la accelerare asa este primul lucru de facut,apoi daca mai e cazul verificati altceva,care mai vrea amanunte i le dau cu placere.Stima

                    Comment


                    • #55
                      Laur zi-mi te rog daca ai rezolvat problema legata de debitmetru.Este posibil sa am si eu aceas problema.La mine pornea cam la a treia cheie dupa care trebuia sa tin constant pedala de acceleratie pina se incalzea motorul pentru ca nu-si tinea relantiul.Dupa ce se incalzea mergea normal,consum normal o mica intirziere la accelerare brusca.Dupa 2-3 ore la pornire aceleas simptome.Am mers la testar si mi s-a spus ca am eroare senzor ax cu came si amestec imbogatit.Am schimbat si acest senzor mi s-au sters erorile( cel original era putin zgiriat in capat) insa fara rezultat.Am verificat filtrul de aer (imbigsit) si l-am schimbat,am verificat clapeta de acceleratie era lacrima,am schimbat filtrul de benzina,am verificat lamelele de pe debitmetru( erau ca noi).Dupa toate acestea surpriza motorul porneste la prima cheie indiferent ca este rece sau cald indiferent de temperatura numai ca atunci cind porneste sta cam 1 minut usor turata iar apoi scade treptat pina cind ajunge sub 1000 de turatii si se opreste.Daca tin acceleratia constant apasata la 1000 de turatii nu are nici o problema cum iau piciorul de pe caceleratie se opreste chiar si cu motorul cald in rest masina merge normal ,se accelereaza bine,nu mai are a cea ezitare la accelerare,consuma normal.Acum trebuie sa mai verific pompa de benzina(presiunea in rampa).

                      Comment


                      • #56
                        Apropo, filtrul debenzina se schimba la cel mult 80.000km.Nu intrebati de ce, asa spune producatorul.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #57
                          Laur zi-mi te rog daca ai rezolvat problema...
                          Salut!
                          Inca nu am rezolvat cu debitmetrul. 1500E nu voi da pe un calculator nou.
                          Legat de problema opririi motorului imediat dupa pornire, la mine nu-i foarte deranjant.
                          Dupa ce o pornesc , creste turatia pana la 1500 rpm apoi scade incet, iar cand ajunge sub 1000 rpm, tinde sa se opreasca, se "balbaie". Daca ii dau un "sprit" mic pe la 1000 rpm, isi revine si totul e ok. Acestea se intampla numai la temperaturi sub 15 grade, vara nu am probleme. Altfel masina tine relantiul si nu trebuie sa o tin accelerata.
                          Ezitare in acceleratie mai ferma, am avut si eu, am rezolvat cu o sonda lambda noua. Ce ma deranjeaza pe mine acum, este o mica intarziere in raspuns a pedalei de acceleratie, posibil de la senzorul de pozitie al pedalei(sper).
                          In fine... daca rezolv ceva intre timp dau de stire.
                          P.S. Neaparat masurata presiunea pompei de benzina in rampa. Presiune minima necesara 3,5 bar.
                          Am intalnit aceeasi problema la un A140 al unui coleg. Nu tinea relantiul decat turata la 3500 rpm cam 2-3 minute. Masurand presiunea in rampa nu avea decat 2,5-2,8 bar maxim. Urma sa schimbe pompa de benzina ... apoi nu am mai avut vesti de la el.
                          Bafta multa!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            Sfat general

                            Originally posted by flavyus1987 View Post
                            a/Ai facut vreo inspectie filtrului de benzina vechi?Adica sa il tai simetric.



                            b/Ca stau si ma intreb daca nu o fi si la mine sursa trepidatiilor, deoarece de o saptamana merg doar cu rezervorul plin ochi, cum scade la mai putin de 3/4 cum umplu.
                            Am facut si un drum in exsterior si acum restul in oras, si culmea este ca trepidatiile chiar sau redus.


                            Eu nu am schimbat filtrul de km bunii, dar problema intervenind doar iarna.
                            Sa fie condensul din rezervor dea lungul perioadei cand mergeam mereu pe <1/2 sau 1/4 benzina in rezervor?deoarece ma sperie ce curge pe esapament, chiar si la imbinarea catalizatorului cu toba.
                            @a/Asa inveti cum se intampla o nazbatie.
                            @b/Solutie recomandata. Mersul cu rezervorul plin are doua aspecte:
                            - avand in vedere calitatea "schimbatoare" a combustibilului cumparat din Romania si scopul de a avea o constanta a calitatii, una este sa pui 5 l peste 5 existenti si alta 5 peste 30;
                            - orice benzina este un amestec de fractiuni grele (lichide) cu cifra octanica sazuta si aromatice (volatile) cu cifra octanica ridicata. Avand spatiu in rezervorul aproape gol, cele volatile se evapora, deci se pierd. Lucru extrem de suparator, in special pe sezonul rece, cand ramane "benzina grea", cu cifra octanica scazuta.
                            @c/Daca filtrul este garantat de firma 80.000km, la benzina de la noi si 30.000km este cam mult.

                            Comment


                            • #59
                              Simtomele masini mele ( A160 i)in momentul de fata sunt;porneste la sfert de cheie,se tureaza cam 30 de secunde dupa care moare si miros puternic de benzina.Daca o pornesc iar acelas lucru se intimpla.Azi am decis sa verific bujiile si bobina de inductie.Toate bujiile erau afumate iar pe bobina am gasit niste fisuri in dreptul bujiei nr.1.Am schimbat bujiilecu unele noi(NGK cu trei picioruse pe electrod),am montat totul la loc si am pornit iar motorul.Acelas lucru se intimpla (nu sta la relantiu de cat 30 de secunde si miros de benzina nearsa la esapament).Am verificat iar bujiile si le-a afumat si pe acestea doar in 2-3 minute de functionare.De turat se tureaza,de mers merge dar nu-si tine relantiul,afuma bujiile si miroase benzina nearsa pe esapament.Voi ce parere aveti?Care sa fie cauza?Astept si parerile voastre.Eu cred ca este bobina de vina si/sau sonda lamnda.

                              Comment


                              • #60
                                Salut!
                                Amestec bogat, avand in vedere mirosul de benzina din esapament. Mentinerea amestecului in limite optime se poate realiza doar in cazul in care valorile trimise de debitmetru calculatorului sunt reale, la fel si in cazul sondei lambda care masoara nivelului oxigenului din evacuare.
                                Daca masina ta are mai mult de 160.000 Km, nu te mai poti baza pe functionarea corecta a sondei. Numarul de mai sus indica limita maxima de Km la care producatorul recomanda schimbarea sondei. O poti schimba fara sa te gandesti ca "poate mai merge".
                                De turat se tureaza,de mers merge dar nu-si tine relantiul,afuma bujiile si miroase benzina nearsa pe esapament
                                Nu mentine relantiul nici dupa ce motorul s-a incalzit sau doar la pornire face pe nebuna?
                                Partea cu aprinderea pare a fi deocamdata ok, avand in vedere ca motorul merge si porneste la "sfert". Totusi, fisurile din bobina sunt un semnal de alarma.
                                Eu mi-as indrepta atentia, mai intai, asupra amestecului si in functie de buget, as schimba mai intai sonda.
                                Bafta!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF