Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme la sistemul de franare ...va rog ajutati-ma daca ai patit-o

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la sistemul de franare ...va rog ajutati-ma daca ai patit-o

    am o problema putin cam ciudata referitor la sistemul de franare.la viteza de 90 km/h franele sunt ok adica imi franeaza cum trebuie , insa la o viteza de 30 40 km/h daca tin piciorul pe pedala de frana calcata foarte incet imi apare o pauza foarte mica si pt 1 sec imi intra ABS`ul dupa care incepe sa se franeze ... imi poate spune cineva despre ce este vb ? va rog mult .Cu stima CATALIN MIREA

  • #2
    nu am idee nici nu am auzit nici nu am intlnit asa ceva ! intalnisem la un for cand farnam usor la viteze mici intra de fiecare data abs-ul zicea cineva ca ar fi pompa de abs defecta ! nu ai facut nimic sigur ? nu ai ramas fara lichid sau ceva interventii la farne ?
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      deci mentionez lichidul de frana nu se modifica la borcan ...imi este la semn .. am vb cu un mecanic si trebuie sa exclud pompa de frana .zice ca daca este pompa imi face tot timpul.. acum naiba stie . astept sa imi zica cineva patit multam oricum

      Comment


      • #4
        Salutare!
        Ai verificat conexiunile la senzorii de viteza de pe fiecare roata? Posibil ca unul din ei sa nu functioneze corespunzator. Sigur auzi/simti abs ul lucrand in momentul acela sau e zgomotul facut de ESP?
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salut Catalin , ce zice Laur ar fi bine de verificat dar in plus ar trebui verificati senziriiABs daca nu au pilitura sau bucatele de metal pe ei , ce vreau sa mai faci este sa ridici fiecare roata indepentent adica sus pe cric si sa vezi daca se invirt usor , daca ai tractiune fata pune masina in N pe spate la fel , vreau sa simti fiecare roata sa se invirta liber sa nu fie blocata , un alt test il poti face este urmatorul , porneste cu masina rece sa zicem peste noapte si mergi cu ea 5 miute , incearca sa pui frina cit se poate de putina daca se poate deloc , dupa care baga mina si atinge discurile , vezi daca sint reci , daca gasesti ceva abnormal revin-o si mai discutam , sper sa vad cind postezi ..
          bafta'

          Comment


          • #6
            Daca ar fi probleme la sistemul de franare pe roti si s-ar incalzi jantele excesiv atunci iar trage masina.Am patit acest lucru cand am reglat necorespunzator sabotii pe spate la roata stanga; masina tragea spre stanga excesiv, iar la un moment dat se simtea miros de fum in masina.
            A trebuit sa trag pe dreapta, sa sun dupa scule si sa ma apuc de treaba pentru 20 de minute.

            Cel mai probabil exista cospuri metalice straine pe senzor.Curata bine sistmeul de citire al turatiei la roata pe toate rotile.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Uite mie la roata din fata mi sa blocat etrierul si imi dadea aceleasi semnalmente , am crezut ca e senzorul , dar am gasit discul fierbinte pe o parte si culmea ca nu-mi tragea volanul , am inlocuit ambele etrire si sa rezolvat problema.

              Comment


              • #8
                Da colegilo dar automat daca voi spuneti de senzori ok? daca ar fi vreun senzor clar s-ar aprinde martorii in bord bas esp abs clar nu ? pe cand colegul nostrun nu a pomenit asa ceva !
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  Calculatorul aprinde martorul daca vede ca nu poate comunica cu senzorul.Daca din cauza mizerier de pe inelul de pe fuzeta , forma de unda difera , calculatorul poate considera o alta viteza pe roata respectiva.Dar asta depinde in ce mod se modifica forma de unda.Poti verifica si inelele de pe care iau semnal senzorii de ABS.

                  Comment


                  • #10
                    Eu aveam probleme cu un rulment...roata juca foarte mult si cand puneam frana indiferent de viteza,intra si ABS ul.

                    Comment


                    • #11
                      Tu ai exclus pompa de frana. Uite ce am patit acum vreo 2 luni. Ajung la Casa auto Iasi pt prima data de cand am luat masina din Germania si sunt informat ca masina are rechemare in service pentru inlocire pompa frana. Dupa 1 saptamana am avut pompa schimbata

                      Comment


                      • #12
                        Problema ciudata

                        Ieri mi-a facut prima oara figura, dar si-a revenit repede. Azi nu si-a mai revenit...
                        Despre ce e vorba?
                        Parcarea mea, gratie lui cel "care este" si-mi ia banii anual ptr. ea, are un prag de circa 10 cm. Ca sa intru pe locul de parcare trebuie sa urc acel prag, dand cu spatele (marsalier) si dintr-o parte. Azi m-am chinuit o gramada sa fac asta ptr. ca, de la sine, frana de mana se activeaza exact cand prima roata (cea din dreapta spate) urca pragul. Ieri si-a revenit cand am miscat masina 1 m in fata. Azi... nu. Se ridica de cur ca naiba si nu o mai misti. Mi-a luat 20 minute sa parchez...
                        Evident cand preseaza sabotii, nu mai poti trage frana de mana. E teapana... si daca insisti se aprinde becul de frana diin bord. Altfel nu. Eu oricum nu folosesc frana de mana deoarece am cutie automata (pun selectorul pe "P" si gata. Nu o poti misca).
                        Intrebarea mea este: ce dracu se intampla? Cablul nu ar fi rupt, ptr. ca frana merge in mod normal. De agatat nu vad in ce-ar agata... sa se fi intamplat ceva cu sabotii? Daca s-a intamplat de ce nu se aude in mers?
                        A mai intalnit cineva asa ceva?
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Dupa ce i-am dat vreo 200 de ciocane (1,5 kg) nu a cedat. Roata spate stanga e tot blocata. Nu se invarte, asa ca nu avea rost sa scot acel surub care tine butucul. Nu-i spune butuc, dar nu-mi vine in minte acum... Am impins la roata de maine o sa am febra musculara... Intr-un tarziu se rotea vreo...2 cm. Am tras de cablul de frana o gramada. Niciun rezultat... Cheie de 9 nu am mai avut chef sa mai caut. Oricum dand drumul la lichidul de frana nu cred ca rezolvam ceva. Doar cel mult eliminam o cauza posibila.
                          Banuiesc ca un arc a sarit ori unui sabot i-a sarit clingheritul. Si s-au pus unul peste altul.
                          Maine dimineata ma duc in service. I-am anuntat deja sa ma astepte cu 2 galeti de apa... ptr. ca azi dupa 5 km a iesit fum. Pana la service am insa 15. Km.
                          Va spun maine seara ce-am avut.
                          Sper sa nu schimb tot ce-i acolo...
                          Last edited by adip1962; 03-09-2014, 15:14 PM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Eu am patit ceva de genul acesta dl Adi. Dand tamburii jos am gasit ferodourile cazute de pe saboti.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Eu am patit ceva de genul acesta dl Adi. Dand tamburii jos am gasit ferodourile cazute de pe saboti.
                              Asa a fost Laur! Amandoua ferodourile dezlipite de pe saboti.
                              Cata bafta am avut ca nu s-a intamplat la vreo frana in viteza...
                              Oricum de ieri s-au miscat ferodourile astfel incat in drumul spre service mi-a iesit un piston din cilindru... Nu am mers mult asa,,,, vreo 6-8 km.
                              Ati mers vreodata in Bucuresti fara frane, dimineata intre orele 7 si 8?
                              Noroc cu secventialul...
                              Poze atasate...
                              In a doua poza sunt ferodourile pe jos. In prima si a 3-a sabotii fara ferodouri.
                              Attached Files
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF