Desfaci capacul de plastic de pe motor (ãla cu gâtul pe unde se bagã ulei). Pânã la el cam ai de scos cam tot ce e pe motor: galerie admisie, filtru de aer, rampa injecþie, etc.
Cel mai probabil dacã s-a rupt lanþul ai supape rupte / îndoite, cap piston varzã, în anumite cazuri chiulasa ºi chiar cilindrul terminat.
În cazul cel mai nefericit aº zice cã nu e rentabilã reparaþia. Mai bine schimbat motorul cu tot.
De unde ai tras concluzia cã s-a rupt lanþul? E destul de robust sã ºtii. Dupã capul meu se rupe doar dacã crapã patina superioarã ºi rãmâne întinzãtorul gol goluþ. O distribuþie obositã dã semne, nu se rupe pur ºi simplu.
Cel mai probabil dacã s-a rupt lanþul ai supape rupte / îndoite, cap piston varzã, în anumite cazuri chiulasa ºi chiar cilindrul terminat.
În cazul cel mai nefericit aº zice cã nu e rentabilã reparaþia. Mai bine schimbat motorul cu tot.
De unde ai tras concluzia cã s-a rupt lanþul? E destul de robust sã ºtii. Dupã capul meu se rupe doar dacã crapã patina superioarã ºi rãmâne întinzãtorul gol goluþ. O distribuþie obositã dã semne, nu se rupe pur ºi simplu.
Comment