Salut!
Calculatorul "nou" trebuie sa fie identic ca si: an fabricatie, motorizare, dotari, eventual acelasi cod OEM. Ca sa te asiguri de reusita, odata cu calculatorul trebuie schimbat: modul DAS, imobilizator, cip cheie(toate de pe masina donatoare).
Ventilatorul iti porneste la maxim(regim de avarie) atunci cand ECU(calculatorul) nu primeste date despre temperatura motorului. Si asta din cauza incompatibilitatii. Cel mai probabil una dintre masini nu are AC si comanda electroventilatorului difera.
La masinile cu AC ventilatorul e comandat de un modul aflat in fata radiatorului, la cele fara AC este comandat direct de ECU.
Toate cele bune!
Calculatorul "nou" trebuie sa fie identic ca si: an fabricatie, motorizare, dotari, eventual acelasi cod OEM. Ca sa te asiguri de reusita, odata cu calculatorul trebuie schimbat: modul DAS, imobilizator, cip cheie(toate de pe masina donatoare).
Ventilatorul iti porneste la maxim(regim de avarie) atunci cand ECU(calculatorul) nu primeste date despre temperatura motorului. Si asta din cauza incompatibilitatii. Cel mai probabil una dintre masini nu are AC si comanda electroventilatorului difera.
La masinile cu AC ventilatorul e comandat de un modul aflat in fata radiatorului, la cele fara AC este comandat direct de ECU.
Toate cele bune!
Comment