Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eventual

    O sa iau legatura cu romanul nostru mai intai Popeye_pmm ca e din Bucuresti si e mult mai aproape decat Anglia, si cred ca pot sa merg cu masina cu tot la el ca sa vada cu ochii lui despre ce este vorba.Poate el ii va da de cap.Oricum merci de ajutor!

    Comment


    • #47
      Ne zici si noua ce ai facut.
      Bafta!

      Comment


      • #48
        Am vorbit cu el astazi insa, din pacate, trebuie sa mai astept 2 saptamani pana aduce filme noi.

        Comment


        • #49
          Incepi mai intai cu o diagnosticare corecta a problemei, vad ca ti-a lipsit pana acum. Colegul iti poate deslusi misterul, efectuand si diagnoze cu Star.
          Last edited by LauLaur; 06-17-2016, 17:20 PM.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #50
            Daca se indeparteaza acel furtun gros ce duce la clapeta de acceleratie (asa cum apare si-n pozele de la pag.2), se porneste masina si o ia la sfert cu motorul rece, e debitmetrul de vina. Cel putin asa am citit pe aici pe undeva, nu mai retin unde. Si eu am problema asta cu pornirea greoaie cand e motorul rece. Am schimbat filtru, bujii si pompa de benzina degeaba. Pe tester doar ceva eroare de lambda. Banuiesc debitmetrul, dar inca nu am facut testul. Tot pe aici am citit ca se desface debitmetrul si se mascheaza prima lamela ( cu banda izolatoare sau ceva) se pune inapoi si masina porneste ceas.

            Comment


            • #51
              Bâlbâie când motorul este încins

              Bună seara.

              Citind aici povestea debitmetrului, eu am schimbat debitmetrul pe care îl aveam cu altul din dezmembrări. Am recipat și totul a fost ok.

              De ceva vreme au apărut niște bâlbâieli, adică dă să moară la relanti dacă stau la un stop atunci când motorul a trecut printr-o rundă de 2 ore bară la bară.

              Bănui iarăși MAF-ul și mă întreb dacă astfel de bâlbâieli la relanti nu au o cauză directă MAF-ul?! Voi merge la o diagnoză, dar mi-ar prinde bine să vă aud și părerea voastră, a celor trecuți prin astfel de povești.

              Merci fain.

              Comment


              • #52
                Salut!
                Verifica si curata clapeta de acceleratie mai intai.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #53
                  Vreme urâtă, nu mă trage ața să desfac. Plănuiesc să schimb și sondele lamda cât de curând.

                  Merci de sfat, voi curăța... cam sunt forțat căci trebuie să fac un drum mai lung și nu am chef de „distracții”.

                  Comment


                  • #54
                    Mergi cu ea la tester prima dată că nu-i o avere. Aşa am făcut şi eu, m-am apucat să desfac pentru că toată lumea-mi spunea că merg cu ea subturată. N-am găsit absolut nimic, era curată clapeta.

                    Mai o chestie ar fi să nu-ţi tragă aer fals pe undeva, că are destule locuri pe unde poate s-o facă. La mine fâsâia pe la racordul de la faruri.

                    La tester depinde când ai fost ultima dată, eu aş recomanda citirea erorilor, notarea lor, ştergerea şi citirea încă o dată după o vreme. Personal mi-am luat o prostie portabilă, a fost 550 lei, iniţial mi-o părut rău că am dat banii, acum mi se pare cea mai bună investiţie auxiliară ce am făcut-o. Am scăpat de o reparaţie ce se preconiza a fi costisitoare (ESP şi ABS aprins din senin în mers) la service mi-au zis că-i modulul de esp posibil dus, când colo am scăpat cu 30 lei, singur, în 5 minute. Era switchul de la pedala de frănă.

                    Dacă te hotărăşti să o desfaci şi bâzâi la firele de la ECU, fă-ţi un bine şi dă bateria jos. Ştiu că vin sărbătorile dar beculeţele e mai fain să rămână aprinse în brad, nu în bord.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #55
                      Multă vreme am cochetat cu ideea de a-mi cumpăra propriul meu tester. Iaca azi am făcut acest pas. Nu-i debitmetru, e sonda lambda.

                      Comment


                      • #56
                        Ce cod de eroare apare?
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          P0130 - Upstream lambda sensor; no closed loop control after inertia fuel shutoff and
                          /or open loop mode
                          - Intermittent

                          Comment


                          • #58
                            Salutare, nu cred ca ceea ce urmeazã sa întreb se încadreazã neaparat in topic, dar o sa scriu totuși aici, eram acum doua trei ore cu mașina, și in mers mi s a aprins martorul de ulei, și îmi apãrea -1,5l, m am speriat am tras pe dreapta și am verificat , la ce îmi apãrea mie in bord trebuia sa fie plin de ulei sub capota sau mãcar sa curgã masiv pe undeva, in schimb am descoperit acest furtun , o sa atașez poza,pe card l am scos de pe lângã clapeta de acceleratie , era murdar de ulei și el și era evident ca se scursese și pe el, poate sa mi spunã cineva pt ce e acest furtun?
                            P.S. Mercedes a 140 60kw, w168, 2001
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Egalizarea presiunii din capacul chiulasei / recirculare gaze. Nu cred sã scape 1.5l pe la el. Dacã e copt precis e copt și ãla ce merge peste motor ce leagã baia de ulei de admisie / capacul de distribuție. Nu puțea nimic a ars?
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #60
                                Din fericire, nu,ãla care leagã baia de ulei, asta de care spui tu ca trece peste motor, e greu accesibil, scump? Nu de alta dar ma preseazã timpul și banii..��*♂️

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF