Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dupa aerisire frane, rotile se incing!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa aerisire frane, rotile se incing!

    la masina din semnatura am aerisit franele asa pur si simplu fara a avea o problema si constat ca se incing rotile foarte tare cam dupa 10 km si-a mai revenit ! ma poate lamuri cineva ce poate fi ? pistonasele sunt ok nu au mizerie placutele pe spate is schimbate de o luna nu am avut astfel de probleme niciodata !
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    schimbare lichid de frana

    Salut. Am schimbat un etrier st fata, era blocat si as vrea sa schimb si lichidul de frana. Problema este cum procedez: e ok daca il scot tot cu o seringa din rezervor si apoi pun lichidul nou, instalatia poate sa prinda aer? Am inteles ca daca prinde aer e cam greu de scapat de el. Pasul doi dupa ce completez desfac fiecare aerisitor incepand cu dreapta spate apoi stanga spate dreapta fata si ultimul stanga fata pana cand curge lichid de frana curat. La aerisitor daca atasez un furtun subtire legat la un recipient care creaza vacuum iese lichidul vechi de pe instalatie fara sa apas pedala de frana? Multumesc

    Comment


    • #3
      Daca a ajuns aer in pompa de ABS e cam nasol...unii spun ca e nevoie de tester ca sa se deschida electrovalvele si sa poti aerisi...altii spun ca e suficient sa pui contactul si sa apesi pedala de frana.

      Am gasit si eu prin manual ca, daca se verifica frana de mana pe un stand dinamometric, trebuie oprit motorul...in caz contrar, interventia sistemului ESP ar putea provoca deteriorarea sistemului de franare...dar nu am vazut pe nimeni sa faca acest lucru...nici macar la ITP. Unii chiar au ras de mine cand le-am spus ca asa scrie in manual. Nu stiu cum se face dar oriunde ma duc, toti au un singur lucru in minte: sa ma contrazica...sau sa ma ia la misto. ”Unde esti tu Tepes Doamne?”
      Attached Files
      No malfunction

      Comment


      • #4
        Salut!
        Nu contest ceea ce e scris in manual! Dar iti spun sigur ca nu intervine sistemul ESP. Pentru interventia lui sunt necesare a fi indeplinite mult mai multe conditii si una din ele este viteza de deplasare. Sunt mai multi senzori care trebuie "satisfacuti", nu-i suficienta doar diferenta de turatie intre axe...
        Nu-i niciun bai ca unii te contrazic, daca au argumente, atunci sa-si sustina punctul de vedere. Aroganta nici eu nu o inghit...
        L.E.
        Si de-ar veni Tepes...., din ce mai facem tepe, ca padurile dispar?
        Last edited by LauLaur; 02-28-2017, 00:48 AM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Dar ce o fi așa greu sa oprească motorul? Nu cred ca e doar lenea.
          No malfunction

          Comment


          • #6
            Avem servofrana si stim ca functioneaza cu vacuum.
            Asta e motivul.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Laur, m-am gândit cum fac...nu stiu cum e la W168 dar la W169 are in setari "dezactivare ESP pentru test dinamometric".
              No malfunction

              Comment


              • #8
                Salutare!
                Nu stiu care este problema cu masina ta dar o sa iti povestesc ce am patiti eu dupa ce am schimbat placutele la Opel-ul meu Astra G. La Astra placutele de pe spate intra intr-un "sant" in care culiseaza. Eu am schimbat placutele fara ca sa curat de rugina acest "sant" si fara sa pun pasta de cupru si din aceasta cauza placutele nu reveneau inapoi si erau main tot timpul in contact cu discul. Intr-o seara dupa ce am mers vreo 30km am sesizat miros de cauciuc ars cand am coborat din masina iar cand m-am uitat la discuri acestea erau atat de incense incat erau incandescente. Din cauza ca roata s-a incins tare s-a scurs vaselina din rulment si s-a stricat.
                Parerea mea este sa rezolvi aceasta problema cat mai repede ca sa nu te trezesti cu alte belele.
                O zi buna!

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Problema cu incinsul rotilor era a colegului alexcristian200 in 2011. In 2014 colegul ccoossttii intreba cum e cu aerul in instalatia de franare. Probabil ca e cam tarziu pentru sfaturi.
                  De ceva timp ma framanta si pe mine functia asta, BAS-ESP. Ce sa zic? Nu m-ai convins sa dau A170-ul pe un Astra G...dar am colegi de serviciu care au asa ceva...o sa le spun despre patania ta.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #10
                    Întreb și eu că n-am văzut cum se testează niciodată... N-ar fi mormal să se testeze și fără servo? Adică doamne ferește moare motorul... Cum mai oprești atelajul?
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Salut gruiarew,
                      In manual scrie ca se testeaza fara ESP, nu fara servo. Eu sunt mai incapatanat de felul meu...daca mai vad pe cineva ca imi testeaza masina altfel decat scrie in manual, fac scandal. Scrie clar:”In caz contrar, actionarea franelor de catre sistemul ESP ar putea provoca deteriorarea irecuperabila a sistemului de franare pe puntea fata”. Banuiesc ca manualul e facut tot de cei care au facut masina.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Atelajul se opreste tot apasand pe frana, da' mai tare... Partea de servoasistenta dispare, nu frana in sine.





                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Știu că nu dispare frâna, dar mă gândeam că se testează și fără servo. Depinde cât de tare trebuie să apeși. Asta era întrebarea.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Adică doamne ferește moare motorul... Cum mai oprești atelajul?
                            La ITP de exemplu, tamburii standului de testare invart rotile masinii.
                            dar mă gândeam că se testează și fără servo
                            Motorul este pornit doar pentru a beneficia de servo, ca altfel cred ca ies cam neeficiente franele. Deci se simuleaza viteza de deplasare(aprox. 5km/h), masina nu ruleaza, nu este in viteza.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Salut, si la mine dupa aerisire tot se incing rotile si se aud cum scartaie in mers. Întrebarea este: merge schimbat doar acel cilindru din etrier cu garnituri, cu kit de reparatie, sau trebuie schimbat tot etrierul?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF