Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by LauLaur View Post
    Seara buna!
    Raspunsurile nu sunt gresite! Aceeasi problema am avut si inca o am si eu. Am deschis un thread pe tema aceasta.De ulei nu poate fi vorba in nici un caz. Si eu l-am schimbat dar fara sorti de izbanda in problema ce o am .
    GhitaFlorin, poti face si o aerisire a ambreiajului. La mine functioneaza ok cateva zile dupa ce fac aerisire. E posibil sa existe ceva aer in instalatie.
    Numai bine!
    Detin un a180 cdi 2007. In urma cu 2 ani am schimbat uleiul din cutia manuala cu 1.8 litri liqui moly 75w80 gl3 pe motivul ca intra putin greoi.desi nu au fost mari schimbari si dupa 40mii km la rece intra foarte greu in viteza 1 2 iar la 3 agata cate o data. Astazi am decis ca comand ulei original MB si sa efectuez schimbul. Surpriza la 2 grade afara vitezele intra iar foarte usor . Eram incantat de liqui moly pana sa traiesc experienta aceasta. Din punctul meu de vedere recomand la cutia de viteze ulei MB cu norma corespunzatoare.Era sa uit ...am constatat ca in 40 mii km uleiul sa inegrit f tare iar operatiunea am efectuato singur .
    Last edited by claudiugiuclea; 01-09-2018, 01:11 AM.

    Comment


    • Deci inainte sa pui liqui moly intra putin greoi si acum e ca noua? Stiam eu ca A-class-ul asta e o masina formidabila.
      No malfunction

      Comment


      • Originally posted by georgealinel View Post
        Deci inainte sa pui liqui moly intra putin greoi si acum e ca noua? Stiam eu ca A-class-ul asta e o masina formidabila.
        La vreo 178 mii km iam schimbat ambreaj si rulment. Cutia daca tot era demontata am duso la un tip expert in cuti de viteza ( face doar cuti de viteza impreuna cu 4 -5 angajati) pentru o verificare eventual inlocuire piese uzate. Nimic defect . Cum a fost demontara am avut pierderi de ulei . Mi l au completat dar nu stiu cu ce . Este clar ca au amestecat doua uleiuri. De aceea imi intra putin greoi in viteze la rece. Cel putin asta am dedus din moment ce merge ok cu ulei MB .3

        Comment


        • Originally posted by georgealinel View Post
          Multumim pentru raspuns, nu e tarziu pentru mine, eu inca nu am schimbat kit-ul de ambreiaj. Vreau sa vad cat tine. Dar cum se face ca cei din service au vazut albastreala de pe volanta si de pe placa iar tu nu ai vazut-o? Banuiesc ca nu ai facut liniute cu masina. La Vaneo se da jos motorul pt schimb volanta, disc, placa, rulment? Cat a costat manopera?
          Motorul se pune pe un banc , se da jos tot ...100 euro manopera

          Comment


          • Gonzo, a trecut un an si jumatate de cand ai schimbat kit-ul. Cum se comporta acum? Daca imi dai raspunsul tot dupa un an si jumatate o sa cred ca problema la masina ta nu a fost kit-ul de ambreiaj ci cu totul alta.
            100 de euro?...in sfarsit un pret normal.
            No malfunction

            Comment


            • Salut. In legatura cu luminile marsalier aprinse ce as putea sa remediez in selectorul de canale ca sa se stinga si sa revina la normal? Daca am indoit ceva acolo cand am montat sonda mai pot indrepta cumva chestia aia de acolo?

              Comment


              • Întreb şi eu aici. Îmi cer scuze dacă s-a mai discutat. Câţi litri de ulei intră în cutia de W169? Am un A200 W169 din 2004. Am găsit codul pe original dar nu ştiu cât îmi trebuie. În W168 parcă intrau 2l. Aveţi careva manualul?Asta mi-a venit cheală. Mulţumesc.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • Autodata zice norma MB 235.10 75W-80 1,8l la manuala benzina iar la CDI 1,7l

                  Comment


                  • Mulțumesc mult! Deci scap cu 2 bidoane.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • Aveţi careva manualul?Asta mi-a venit cheală.
                      Lasa pe topic o adresa de mail si rezolvam!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • Am găsit asta: http://www4.mercedes-benz.com/manual...ual_base.shtml dar nu zic nimic de cutie. O fi d-aia de-i pe viaţă.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • Niciun ulei nu-i pe viata, indiferent cine ar spune-o! Si manualul de utilizare nu-i manual de service, informatiile privind service-ul sunt limitate.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Depinde cât trãiește fiecare ��

                            Ce mi se pare anapoda e cã dau tot felul de dimensiuni și capacitãți... dar pentru cutia de vitezã nu. La a mea parcã se aude un zgomot ciudat mai ales pe decelerare într-a doua și numai la cald.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Pun si eu niste poze dintr-un manual de service MB clasa B. Problema este ca e scris in limba franceza dar scrie ca: la cutia automata se schimba uleiul odata la 60000km; la cutia manuala nu se schimba, doar se controleaza etanseitatea atunci cand se face revizia.
                              Stiu ca sunt colegi care spun ca aceste manuale sunt facute de cei care fabrica cutii de viteze si de aceea ei spun ca nu trebuie schimbat uleiul...pun pariu ca producatorii de uleiuri sustin ca trebuie schimbat uleiul cat mai des. Parerea mea este ca metoda ”business” in capitalism este parazitarea...adica ei se urca in spatele tau si asteapta sa ii cari la nesfarsit. Este doar parerea mea si stiu ca am o credibilitate scazuta pe forum ca vorba aia: ”am facut mizerie pe forum” sau ”am facut flame-uri impotriva lui Tiriac Auto Service” in timp ce ceilalti membri ai forumului erau toti usi de biserica. Apropo, manualul in limba franceza l-am luat cu copy-paste de pe forum-ul colegilor de la Clasa B. Abia astept sa-mi sariti in cap ca nu respect drepturile de proprietate intelectuala. Ce sa fac daca nu pot sa fiu si eu usa de biserica.
                              Attached Files
                              Last edited by georgealinel; 09-03-2018, 18:01 PM. Reason: Am gresit o litera
                              No malfunction

                              Comment


                              • Nu facem o discutie din asta, dar stii,..."shit happens".http://www.clubmercedes.ro/showpost....17&postcount=4
                                Asa ca, eu cred ca e mai bine sa nu ajungi acolo, ca doua kile de oloi nu face rana la portofel si rau cutiei de viteze. Ne dam seama fiecare ca chestia aia neagra tuci, nu se mai numeste ulei si nu mai are nimic de-a face cu e bagat fabricantul sa "unga" cutia.
                                In rest, fiecare isi intretine cotoarba dupa cum ii place, stie, si isi permite.
                                Toate cele bune!
                                Ah, o mica paranteza, unele din termenele alea de service sunt cam de pe alta planeta- filtru de aer schimbat la 120k...Pai daca lasi un filtru atat in Romania, scoti praful din el cu lopata, nu mai zic..."trage de rupe"!
                                Last edited by LauLaur; 09-03-2018, 21:42 PM.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF