Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    re

    Originally posted by grigorean View Post
    La cum scrii , nu cred ca e cazul sa comentezi de altii.
    Sa schimbe fiecare ce vrea , poate chiar si lichidul de servodirectie daca ii ajuta.Eu am zis ce am avut de zis.In rest fiecare face ce vrea.
    In primul rand daca e uleiul de vina primele semne sunt ca la rece se misca greu.Pana la a nu intra in viteza din cauza asta mai este.Nu e un Oltcit ratat ca sa faca faze de genu.
    iar la 20 de ani imi dau seama ca te pricepi bine la masini eu pana acum am avut 30 de masini si am peste 1milion de km parcursi si 11 ani de permis deci nu prea am experienta nu? si acum de 2 ani ma ocup si de masini
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #17
      Originally posted by grigorean View Post
      La cum scrii , nu cred ca e cazul sa comentezi de altii.
      Sa schimbe fiecare ce vrea , poate chiar si lichidul de servodirectie daca ii ajuta.Eu am zis ce am avut de zis.In rest fiecare face ce vrea.
      In primul rand daca e uleiul de vina primele semne sunt ca la rece se misca greu.Pana la a nu intra in viteza din cauza asta mai este.Nu e un Oltcit ratat ca sa faca faze de genu.
      iar la a klass nu ai ce regla ma de ce nu intelegi reglajul la sufele timoneriei pt ca sunt fixe !auzi pornesc motorul da ? vreau sa bag in viteza nu intra decat treapta 3 astept 5 minute cu motorul pornit chiar daca sunt pe liber cutia se invarte si ea. dupa cateva minute intra perfect in viteza cu 2 degete !!poti merge si 1000km !eu unu asi mai invata cate ceva nu m-asi contrazice dar sincer m-am enervat rau
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #18
        Originally posted by alexcristian200 View Post
        iar la a klass nu ai ce regla ma de ce nu intelegi reglajul la sufele timoneriei pt ca sunt fixe !auzi pornesc motorul da ? vreau sa bag in viteza nu intra decat treapta 3 astept 5 minute cu motorul pornit chiar daca sunt pe liber cutia se invarte si ea. dupa cateva minute intra perfect in viteza cu 2 degete !!poti merge si 1000km !eu unu asi mai invata cate ceva nu m-asi contrazice dar sincer m-am enervat rau
        Eu am mai scris odata mai sus sa faca fiecare ce vrea.Nu stiu daca ai observat dar pe un forum se evita pe cat posibil flameuri si alte prostii care pot degenera.
        Eu nu mai particip la discutia asta.

        Comment


        • #19


          Nu inteleg de unde atatia nervi si indarjire. Aici se dau doar sugestii, pareri, etc.
          Nimeni nu primeste vre-un premiu daca are in totalitate dreptate sau nu .
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Prea multa frustrare pentru nimic!

            Comment


            • #21
              Salut,
              Dupa cum am mai postat tocmai am avut cutia de viteze demontata. In afara de huruitul care venea de la rulmentii de la diferential, aveam si alte 2 probleme:
              1. viteza I nu intra intotdeauna....cand nu intra bagam a doua si apoi I-a
              2. daca schimbam sportiv viteza a 3-a se auzea un un carait (de dinti de pinioane)
              Problema a fost rezolvata. In capetele furcilor din cutie sunt niste plastice. Le-am gasit prin cutie sparte. De aceea furcile aveau jos in lacasul de la sincroane si nu reusea sa schimbe bine. Plasticele nu se gasesc de cumparat in nici un fel. Se gasesc doar furcile cu totul si doar pe original. Plasticele alea nu au cum sa reziste ani intregi de folosinta...asta este un minus pentru cutia de A-class.

              Comment


              • #22
                Da, vad ca au aparut polemici inutile pe langa subiect.
                Revenind ; am inlocuit uleiul, am pus original mercedes ( 100 lei litrul) fara nici o imbunatatire.
                Singura deosebire este ca o data cu aparitia frigului fenomenul este mai accentuat.
                Deci frigul are un efect clar asupra cutiei sau timoneriei sau ceva legat de astea.
                Singura concluzie pe care o trag acum este ca nu este de vina uleiul.
                Dimineata nu intra decat in viteza 3 sau 4 indifererent daca motorul este pornit sau oprit.
                Dupa ce bag in una din vitezele 3 sau 4, apoi intra in orice viteze dar uneori nu vrea sa intre in viteza 1 ( de exemplu la stop).
                Oricum este ciudat dar sunt convins ca exista o rezolvare simpla!

                Comment


                • #23
                  Baga de-o mamaliga inainte sa pornesti motorul, iar dupa pornirea aceastuia baga direct 1 sau masalier(mars arrier,cum o fi corect).Ai sa vezi ca merge.
                  Regleaza timoneria.Problema ar fi si de la uzura a 2 elemente de pe cutie ce fac legatura cu timoneria.
                  Eu am bagat ulei Valvoline, (este recomandat pt marcile franceze, dar merge de 2 ani), si in momentul de fata doar ii fac vant si sare dintr-o treapta in cea opusa, merge foarte usor, dar inca am obiceiul de la dacie ca inainte de pornire sa pun de mamaliga pentru a realiza ungerea elementelor.
                  Pentru intretinere pun vaselina cu nemiluita pe elementele de la timonerie din compartimentul motor, si ung timoneria din habitaclu.

                  Nu exclud defecte majre in cutie, am vazut cutie cu camasa rulmentilor(ace) topita, era de plastic, s-a mers fara ulei.

                  Oricum am mai precizat aceste informatii legate de timonerie si ulei.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ghitanflorin200 View Post
                    Da, vad ca au aparut polemici inutile pe langa subiect.
                    Revenind ; am inlocuit uleiul, am pus original mercedes ( 100 lei litrul) fara nici o imbunatatire.
                    Singura deosebire este ca o data cu aparitia frigului fenomenul este mai accentuat.
                    Deci frigul are un efect clar asupra cutiei sau timoneriei sau ceva legat de astea.
                    Singura concluzie pe care o trag acum este ca nu este de vina uleiul.
                    Dimineata nu intra decat in viteza 3 sau 4 indifererent daca motorul este pornit sau oprit.
                    Dupa ce bag in una din vitezele 3 sau 4, apoi intra in orice viteze dar uneori nu vrea sa intre in viteza 1 ( de exemplu la stop).
                    Oricum este ciudat dar sunt convins ca exista o rezolvare simpla!


                    Eu am zis de acum cateva luni ca schimbi degeaba uleiul...macar bine ca s-a lamurit lumea.

                    Comment


                    • #25
                      Momentan asta este singura solutie; "mestec putin in mamaliga" apoi pornesc motorul si bag in viteza care trebuie. Problema este ca uneori mai da rateuri si in mers cand vreau sa bag in viteza 1 pe la semafor sau la trecere.
                      Cum se incalzeste putin cred ca o sa ma bag la timonerie.

                      Comment


                      • #26
                        salut poate sa imi spuna cineva cum se aeriseste ambreajul multumesc anticipat

                        Comment


                        • #27
                          Salut!
                          Uite aici cum se procedeaza pentru aerisirea ambreiajului(Bleeding the clutch): http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.58.htm
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #28
                            Problema a fost rezolvata. In capetele furcilor din cutie sunt niste plastice. Le-am gasit prin cutie sparte. De aceea furcile aveau jos in lacasul de la sincroane si nu reusea sa schimbe bine. Plasticele nu se gasesc de cumparat in nici un fel. Se gasesc doar furcile cu totul si doar pe original. Plasticele alea nu au cum sa reziste ani intregi de folosinta...asta este un minus pentru cutia de A-class.[/QUOTE]

                            Cum ai rezolvat cu furcile? Ai cumparat noi de la raprezentanta sau ai improvizat ceva? Daca ai pus noi spune-ne cat au costat. Multumesc

                            Comment


                            • #29
                              La mine uneori imi agata in a5-a se aude un carait... dar nu tot timpul sa zic 4 din 10 schimbari.... poate fii din timonerie sau tot problema de mai sus?

                              Comment


                              • #30
                                Salut,
                                Furcile nu se vand la bucata...trebuie sa iei tot ansamblu de 3 furci si vin numai pe original. Eu le-am comandat de la reprezentanta si pretul a fost undeva la 690Ron. Fata de cele vechi care aveau plastice doar in capetele furcilor, cele noi au venit cu plastice in capete si inca unul pe mijloc. Probabil si-au dat seama ca nu este de ajuns. Din cate am vb cu mecanicul care mi-a demontat cutia (fost mecanic la autoklass si specializat pe cutii) din cauza plasticelor care cedeaza apar problemele de schimbat viteze. A mea are acum 1 an de cand am rezolvat-o si merge impecabil.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF