Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

senzor temperatura apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • senzor temperatura apa

    Stie cineva ce simptome da masina daca senzorul este defect.A mea porneste electroventilatorul in forta si asa merge pana o opresc. Unitatea de comanda a/c si ventilate am controlat-o si functioneaza in parametrii,pe laptop nu da nici un defect....sau asa trebuie sa mearga !!!!!?????

  • #2
    Originally posted by manuel View Post
    Stie cineva ce simptome da masina daca senzorul este defect.A mea porneste electroventilatorul in forta si asa merge pana o opresc. Unitatea de comanda a/c si ventilate am controlat-o si functioneaza in parametrii,pe laptop nu da nici un defect....sau asa trebuie sa mearga !!!!!?????
    Nu este corect sa functioneze tot timpul ventilatorul .decupleaza sonda de temperatura iar daca ventilatorul se opreste este defecta sonda daca nu trebuie mers pe traseu posibil ca firele ce duc la sonda sa fie roase si sa se puna in scurt ..posibil releu blocat ..etc

    Comment


    • #3
      Salut!
      Pai... cam astea sunt efectele unui senzor defect. Aceleasi efecte le are insa si o unitate de comanda (releu) defecta( releul din fata radiatorului).
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Unitati de comanda am incercat de la s h am pus 3 buc. de la diferite garaje,face la fel,am pus intrebarea fiindca si eu cred ca senzorul este defect,am gandit sa aflu parerea mai multor forumisti inainte sa cumpar senzorul.Stima

        Comment


        • #5
          Cand se strica senzorul sau este decuplat, calculatorul comanda pornirea electroventilatorului in treapta superioara.
          Sa nu fie blocat releul (din fata radiatorului la A140 A160) care comanda treptele de viteza.

          Am schimbat senzorul, cu unul nou, deoarece nu auzeam sa fi pornit vreodata morisca.Dar era bun si cel vechi.(pret nou: ~140lei cu mai bine de un an in urma)--se gasesc si mult mai ieftine.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Incearca un senzor nou. Preturile pornesc cam de la 50 ron/buc. Nu te avanta la ceva mai scump (spun asta in cazul in care e altceva defect ... mufa, cablurile , etc ) .
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru opinii,unitatea am verificat-o la un electronist si este buna,senzorul incepe de la 40lei,ieri m-am interesat la un magazin

              Comment


              • #8
                Va stresez iar cu senzorul care l-am inlocuit si tot asa merge,poate cineva dintre voi sa masoare tensiunea din cupla de la unitatea de control din fata radiatorului si sa spuna ce tensiune vine de la calculator(la mine vin 10 v).Va rog ca nu mai stiu ce sa ii fac.Multumesc stima

                Comment


                • #9
                  Originally posted by manuel View Post
                  Va stresez iar cu senzorul care l-am inlocuit si tot asa merge,poate cineva dintre voi sa masoare tensiunea din cupla de la unitatea de control din fata radiatorului si sa spuna ce tensiune vine de la calculator(la mine vin 10 v).Va rog ca nu mai stiu ce sa ii fac.Multumesc stima
                  Salut!
                  Nu ne stresezi, stai linistit. Ventilatorul are alimentare directa de la baterie 12v.
                  In cazul in care nu primeste nici un semnal de la ECU(calculator) unitatea de comanda a ventilatorului il porneste in treapta superioara de ventilatie. Asta e o masura de protectie asupra incalzirii excesive a motorului in cazul unor defecte. Eu cred ca acelasi lucru se intampla si la tine. Calculatorul nu trimite nici un semnal unitatii de comanada din variate motive. Posibil cabluri intrerupte, pini oxidati in mufe, contacte imperfecte, etc. Tensiunea ce ai masurat-o tu, cea de 10 v e posibil sa fie alimentarea de siguranta despre care am vorbit mai sus(12v). Mai multe cunostinte practice nu am nici eu. Nu m-am confruntat cu problema asta.
                  Numai bine !
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by FELIX View Post
                    Nu este corect sa functioneze tot timpul ventilatorul .decupleaza sonda de temperatura iar daca ventilatorul se opreste este defecta sonda daca nu trebuie mers pe traseu posibil ca firele ce duc la sonda sa fie roase si sa se puna in scurt ..posibil releu blocat ..etc
                    Gresit gresit cand sonda este deconectata sau defecta atunci pt. protectie porneste ventilatorul in forta~

                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Salut!
                    Nu ne stresezi, stai linistit. Ventilatorul are alimentare directa de la baterie 12v.
                    In cazul in care nu primeste nici un semnal de la ECU(calculator) unitatea de comanda a ventilatorului il porneste in treapta superioara de ventilatie. Asta e o masura de protectie asupra incalzirii excesive a motorului in cazul unor defecte. Eu cred ca acelasi lucru se intampla si la tine. Calculatorul nu trimite nici un semnal unitatii de comanada din variate motive. Posibil cabluri intrerupte, pini oxidati in mufe, contacte imperfecte, etc. Tensiunea ce ai masurat-o tu, cea de 10 v e posibil sa fie alimentarea de siguranta despre care am vorbit mai sus(12v). Mai multe cunostinte practice nu am nici eu. Nu m-am confruntat cu problema asta.
                    Numai bine !
                    Corect colegule intradevar un raspuns bun exacta asa sta treaba!!!
                    Last edited by mircea600sel; 09-14-2011, 11:33 AM.
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      pe laptop iti indica temperatura apei ? Ca daca ai temperatura senzorul ar trebui sa isi faca treaba . Ca sa vezi daca indica bine senzorul , pui laptopul pe ea inainte de prima pornire si compari ce temperatura vede senzorul de temp aer cu ce temperatura vede cel din apa ar trebui sa fie aproape aceeasi temperatura sau cu mici diferente .Daca diferentele sunt mici , inseamna ca senzorul indica ok . Ca sa ai ventilatorul pornit pe default inseamna ca diagnoza sa iti vada senzorul defect de tot ,deci daca nu ti-l vedea defect nu era problema de senzor .Din cate stiu , calculatorul da comanda de pornire a ventilatorului,deci daca calculatorul nu trimite semnal catre ventilator nu se intampla nimic .Daca senzorul e defect calculatorul trimite semnal sa stea pornit pe treapta 2 . Releul respectiv daca crapa , iarasi nu cred ca va porni ventilatorul ci nu va functiona nici cand trebuie .E posibil sa primesti o tensiune aiurea care sa iti porneasca ventilatoru fara nicio legatura cu calculatorul.Din cate stiu un senzor de temperatura defect se depisteaza prin diferenta intre ce indica cel de temp aer si cel de temp apa ,ar mai fi posibilitatea ca cel de temperatura aer sa fie offscale si sa bage in avarie ventilatorul .Cam pe ideea asta functioneaza sistemul de injectie ...
                      | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                      Comment


                      • #12
                        Va multumesc la toti pentru opinii,senzorul de temperatura apa este nou (2 zile),azi ma duc sa puna iar laptopul pe ea si daca nu va plictisesc am sa va spun ce apare daca apare ceva eronat.Stima

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          Cand se strica senzorul sau este decuplat, calculatorul comanda pornirea electroventilatorului in treapta superioara.
                          Sa nu fie blocat releul (din fata radiatorului la A140 A160) care comanda treptele de viteza.

                          Am schimbat senzorul, cu unul nou, deoarece nu auzeam sa fi pornit vreodata morisca.Dar era bun si cel vechi.(pret nou: ~140lei cu mai bine de un an in urma)--se gasesc si mult mai ieftine.
                          Apropo golegule nici eu nu o auzeam sa mearga am bagat masina pe tester am incalzit-o pana la 91 grade atunci a pornit morisca la turatie foarte mica de nici nu se aude a mers 1 minut si atat !de asta nu o auzim noi!bafta multa! si intradevar am scos mufa la senzor in timp ce era pornit motorul iar atunci morisca a pornit la turatie maxima asta e un fel de protectie dar eu ma gandesc si deja caut un ceas si un bulb ca vreau eu sa vad in bord temperatura !
                          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF