Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ulei in vasul de apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ulei in vasul de apa

    salut la toata lumea.de multe ori am intrat pe acest site dar e pentru prima oara cand postez.am un mercedes a 170 cdi cutie automata.de cateva zile ma confrunt cu o problema.am ulei in vasul de apa al masinii.... normal as fi apelat la serviciile unui mecanic ,dar ma aflu in italia in vizita la niste rude si ....e destul de foarte scump sa mergi cu masina in service aici.as fi recunoscator daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi.va multumesc anticipat si astept pareriile voastre.tin sa precizez ca masina merge normal

  • #2
    Salutare, treaba asta e destul de nasoala adica cred ca ai garnitura de chiuloasa arsa sau cel putin intr-un loc strapunsa si se amesteca lichidul de racire cu uleiul, vezi daca pornesti motorul si desfaci busonul de la vasul de expansiune lichidul de racire borboroseste.
    Toate cele bune.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Salut!
      Cred ca vorbesti despre vasul de expansiune al lichidului de racire... Destul de nasol. Dupa cum spune si colegul, e vinovata garnitura de chiloasa. Verifica nivelul uleiului. Daca a crescut inseamna ca a intrat lichid de racire. Poti urmari si culoarea uleiului, sa nu aiba urme de emulsii (apa amestecata cu ulei).
      Numai bine !
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Idem.
        Garnitura de chiulasa degradata.Cauza? Racire ineficienta, motor supraincalzit, ai tras de el tare?
        Verifica si planeitatea suprafetelor de imbinare dintre chiulasa si blocul motor, de multe ori se deformeaza chiulasa dar chiar si blocul.
        rectificarea profesionala costa destul de mult dar o poti face la mana cu piatra abraziva, rectificand cat se poate de bine zona de imbinare din jurul "apelor" si in jurul camerelor de ardere.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Salut,
          Pe langa garnitura de chiuloasa eu mai adaug......por sau fisura in blocul motor(am patit-o la una din masinile mele).

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF