Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema setare senzori bas esp abs

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intai pune-o pe tester si vezi daca senzorul de citire a unghiului este "viu", sa iti indice valori live la fiecare rotire de volan.Daca ala e ok treci la switch-ul de la frana, daca ala e ok, resetare ESP.
    A venit cineva cu un A class cu aceiasi problema, dar buba a plecat de la service dupa ce pt un scarait la volan i l-au scos si la montare au gresit centrarea, astfel masina mergea drept si volanul era inclinat la ~15-20grade.
    De cate ori scotea volanul pt a ii modifica pozitia sa facem proba in mers senzorul arata numai valori cu sutele de grade.
    Sters eroare, si s-a rezolvat.Prin virarea maxima pe loc nu vroia sa il calibreze.
    Masina mergea drept, volan drept, eroarea a disparut.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Off Doamne.... greu la deal.
      Ok sa vad unde gasesc un tester acum. La reprezentanta nu cred ca ma lasa sa vad eu pe calculator daca e "viu" senzorul sau nu. Cred ca trebuie sa gasesc in alta parte tester.
      Piese mai ieftine sti pe unde se gasesc? Merita sa incerc la dezmembrari sau ma risc prea tare in cazul unui senzor?

      Comment


      • #18
        La dezmembrari nu iti vinde un produs daca nu e functional, dar nici garantie prea lunga sa nu astepti.E o loterie, mai ales in cazul electronicelor care unele sunt programate sa pice dupa un timp de functionare.Daca iti va merge o luna nu iti va da nimeni banii inapoi de la dezmembrari.
        Dar bag mana in foc ca nu este vinovat senzorul, iar centrala ABS nu cred sa pice; rare cazurile acestea.
        Am uitat sa specific sa verifici si senzorii de la roti, tot pe tester.Fizic nu poti decat sa ii cureti de span si mizerie, sa cureti si inelul de pe planetara.Pe spate daca ai tamburi, scoti tamburul si cureti bine acolo cu spray si aer sa nu te chinui.
        Posibil un fir intrerup pe traseul senzorilor, am mai intalnit problema.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Mda... nu stiu cum sa fac ca mecanic nu-s dar nici atehnic. Am eu ceva cunostinte si scule dar cum si pe unde sa ma bag nu-i tocmai simplu. Se gasesc tutoriale pe undeva? Niste poze ar fi bune pentru mine ca in rest zic ca ma descurc. Si da, am tamburi pe spate, habar n-am cum se desfac astia, cu ciocanul? Cred ca trebuie sa ma duc sa gasesc o rampa sau un elevator pe undeva.
          Daca tu bagi mana in foc ca nu e senzorul eu zic sa incerc mai intai cu ce-i mai simplu si anume senzorul de la pedala de frana si dupa sa incerc o resetare prin rotirea volanului sa vedem daca se stinge si mai apoi ies in probe. Ti se pare OK?
          Nu mi-e tocmai simplu ca nu merg eu cu masina ci nevasta-mea si nu-i tot timpul masina la mine. Seara cand ajung se mai apuca tata mare de desfacut.

          Comment


          • #20
            pagina principala: http://aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm
            legat de frana: http://aclassinfo.co.uk/mypage.18.htm

            Tamburul se da jos foarte simplu.Ridici masina pe cric, dai roata jos si cu un torx desfaci un surub.apoi incet cu ciocanul daca nu iese cu mana.
            Important e sa nu ai frana de mana trasa.Bagi doar in viteza, si pui pene la roti.

            Pe fata senzorii sunt in spatele aparatorii de la discuri.Tragi frana de mana, ridici pe cric, roata jos si bagi capul sub aripa.Iti dai seama imedia cum arata.Daca nu urmaresti cele 2 cabluri, unul merge la placuta, fiind senzorul de avertizare ca trebuie schimbate placutele, iar celalalt merge la senzor.

            Spor!

            Era mai simplu cu un tester, vedeai imediat ce si cum, testand in parte fiecare componenta.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #21
              Salut,pentru m0byz,daca vrei o testare adevarata,cu pret normal(nu reprezentanta,ca stiu cat costa ),suna-ma si te ajut.0766484135.Stima

              Comment


              • #22
                Am revenit, am scos azi masina din service fara sa schimb senzorul volan - ma cam doare sufletul cand ma gandesc cat costa. Incerc maine sa ma uit la senzorul de pedala frana si sa vad cum fac sa ma bag si pe la senzorii de la roti. Ca sa nu mor prost l-am intrebat pe cel de la service daca se poate repara senzorul si mi-a spus ca la ceaa mai mica miscare a volanului pe tester indica 460 de grade si ca de acolo e eroarea. Acum mi-a mai venit o idee, eu am bateria pe duca de ceva timp (a stat si descarcata complet cateva saptamani in iarna asta), am incarcat-o la redresor si acum porneste la prima cheie. Totusi bateria are un spatiu - ca un vizor - care indica starea bateriei si anume prin 3 posibile culori care acum indica ca nu mai are mult de trait. E cumva posibil sa fie bateria de vina pentru nefunctionarea senzorului? Aaa... si am incercat si resetarea senzorului cu miscarea volan dreapta total stanga total dreapta total si nu se sting martorii.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by m0byz View Post
                  Am revenit, am scos azi masina din service fara sa schimb senzorul volan - ma cam doare sufletul cand ma gandesc cat costa. Incerc maine sa ma uit la senzorul de pedala frana si sa vad cum fac sa ma bag si pe la senzorii de la roti. Ca sa nu mor prost l-am intrebat pe cel de la service daca se poate repara senzorul si mi-a spus ca la ceaa mai mica miscare a volanului pe tester indica 460 de grade si ca de acolo e eroarea. Acum mi-a mai venit o idee, eu am bateria pe duca de ceva timp (a stat si descarcata complet cateva saptamani in iarna asta), am incarcat-o la redresor si acum porneste la prima cheie. Totusi bateria are un spatiu - ca un vizor - care indica starea bateriei si anume prin 3 posibile culori care acum indica ca nu mai are mult de trait. E cumva posibil sa fie bateria de vina pentru nefunctionarea senzorului? Aaa... si am incercat si resetarea senzorului cu miscarea volan dreapta total stanga total dreapta total si nu se sting martorii.
                  Salutare!
                  Mai intai inceraca si schimba switch-ul de frana, nu-i scump ( 50 - 60 ron) si se schimba in "2 timpi si 3 miscari". Daca eroarea persista, apoi te gandesti la senzorul de la volan. O baterie descarcata nu iti da erori la ESP. Poti verifica si cablurile de la senzorii de viteza ai rotilor, eventual si mufele lor.
                  Bafta!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Am fost azi la tester, mi-a recomandat manuel pe cineva bun - adica pe master mario ) Pare-se ca totusi e senzorul de unghi volan defect. Ma ocup saptamana viitoare de el. Restul senzorilor functioneaza perfect. Si mario a zis ca nu are legatura cu bateria. Sa vedem, revin dupa ce fac ceva cu senzorul. Multumesc pentru sfaturi si explicatii.

                    Comment


                    • #25
                      salut.am si eu aceiasi problema cu ABS-ESP aprins mereu....am schimbat switch-ul de frana dar nimic, am incercat cu resetat centralina esp dar nu a dat rezultate...in final cred ca e vb de senzorul de unghi volan defect.as vrea daca poti sa imi explici si mie unde exact pot sa il gasesc.

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu semnalizarile aprinse din cand in cand: am curatat contactele senzorului de la pedala dar fara efect. Cand trec peste o groapa se aprind sau eventual se sting. Cateodata cand pornesc se aprind din prima. Opresc si repornesc si se sting.
                        Pe unde as mai putea umbla sa vad unde e contactul cu problema?

                        Comment


                        • #27
                          Imi raspund tot eu: aveam un cablu ciupit la senzorul stanga fata. A intrat apa cu sare care a corodat unul din firele senzorului pana l-a rupt si se facea doar contact intermitent.
                          Eroarea am vazut-o pe tester.
                          Am desizolat firele le-am cositorit, izolat, etansat, iar izolat si cred ca nu vor mai fi probleme mult timp de acum incolo cu senzorul.
                          Asta a fost la mine, poate ajuta pe cineva.

                          Comment


                          • #28
                            Eu inainte sa ma apuc de senzori (deja eram hotarat sa ma bag sub ea) mi-am comandat switch-ul respectiv (35 lei) la un prieten care are service auto si l-am inlocuit in 3 sec si am scapat de avertizari/martori. Deci recomand cu caldura sa incercati inainte sa va apucati de munca. Bafta !

                            Comment


                            • #29
                              saluy

                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Intai pune-o pe tester si vezi daca senzorul de citire a unghiului este "viu", sa iti indice valori live la fiecare rotire de volan.Daca ala e ok treci la switch-ul de la frana, daca ala e ok, resetare ESP.
                              A venit cineva cu un A class cu aceiasi problema, dar buba a plecat de la service dupa ce pt un scarait la volan i l-au scos si la montare au gresit centrarea, astfel masina mergea drept si volanul era inclinat la ~15-20grade.
                              De cate ori scotea volanul pt a ii modifica pozitia sa facem proba in mers senzorul arata numai valori cu sutele de grade.
                              Sters eroare, si s-a rezolvat.Prin virarea maxima pe loc nu vroia sa il calibreze.
                              Masina mergea drept, volan drept, eroarea a disparut.
                              si unde a facut asta?
                              la mine se aprindeau si stingeau, dupa care au ramasi aprinsi dar nici nu mai am ABS si nici ESP

                              Comment


                              • #30
                                si unde ar fi mai exact switchul acela la pedala si cum se numeste ca sa il pot comanda...cu multumiri anticipate...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF