Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by epurare_coco View Post
    Nu inteleg.
    Apare aer in sistem. Deci: sau este o gaurica undeva, sau o garnitura de piston de frana este "arsa". Sau un blocaj pe cablurile de frana care mareste presiunea in sistem.
    Laur, parerea mea este ca nea Coco are si el dreptate... O uzura prematura la ambreiaj poate apare din cauza franelor.
    Pe de alta parte cred ca ai destula experienta ca sa-ti fi dat seama daca ai probleme la frane...
    Oricum, faptul ca dupa aerisire ai inca bule nu poate insemna decat ca "Apare aer in sistem. Deci: sau este o gaurica undeva, sau o garnitura de piston de frana este "arsa"."
    Deci... are dreptate daca in fraza lui inlocuiesti pistonul de frana cu cel de la ambreiaj... Ambreiajul fiind hidraulic, trebuie sa aiba o pompa, nu?
    PS. Nu stiu cum e la voi... ca-s automatic... dar m-am bagat si eu in seama...
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Regula este sa cureti BINE frana de parcare. Mana sau picior. La verificare, trebuie sa se opreasca in maxim jumatate de tura a rotii spate.
      Cele doua cabluri sa fie IDENTIC tensionate.
      Abia apoi treci la sistemul de franare de serviciu.
      In sens obisnuit, o garnitura "arsa" poate fi si una rascrucita.
      Toate placutele de frana sunt actionate de un piston. Ca sa fie etansate, au acea garnitura. Am gasit uneori si un pic de rugina sau "maglavais" de lichid de frana + praf pe interiorul cilindrului de frana. Pe acolo intra/iese aerul si sistemul devine instabil.
      Adica merge aleator. Mai bine le cureti pe toate 4 roti ca sa elimini o cauza.
      Apoi mai vedem.
      Nu vreu sa considerati ca va contrez, dar eu nu ma joc niciodata cu siguranta vietii mele.
      Last edited by epurare_coco; 02-10-2013, 18:56 PM.

      Comment


      • #33
        Probleme cu franele nu am de nici un soi. Placute schimbate in vara+lichid+furtune fata. Masina aluneca fara probleme chiar si pe pante cu inclinatie 10-15 grd.
        @epurare_coco
        Circuitele ambreiajului si franelor sunt separate chiar daca folosesc acelasi lichid de frana. Deci teoria cu garnitura arsa si cilindrul pe unde "intra/iese aerul si sistemul devine instabil" pica
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Inteleg ca nu m-am exprimat corect.
          Daca la montarea placutelor nu s-au VERIFICAT, schimbat si garniturile de etansare, inseamna ca s-au rascrucit. De acolo este aerul.
          Eu am sugerat ordinea corecta de eliminare a unor efecte dubioase.

          Eu am patit urmatoarea problema:
          - miros de ferodou, lipsa transmisie putere, incalzire excesiva a TUTUROR DISCURILOR DE FRANA.
          - am curatat si echilibrat sistemul de frane de parcare, TOATE PISTOANELE aferente franei de serviciu.
          0,00 rezultat.
          ???
          Dupa atata munca, un batran sofer mi-a sugerat SA VERIFIC ? BUJIILE.
          Am banuit ca m-a luat la misto' .

          Aveam no-name cu 4 electrozi de masa.
          Le-am curatat bine pe alea vechi - ca era sambata seara-.

          Nici astazi nu mai am aceasta problema.

          Comment


          • #35
            Oare acelasi disc e pe duca e si la mine.
            Simptome:-la rece primi 20 km masina ideala,dupa care incepe circul,adica cand schimb in trapta superioara nu accelereaza cu pedala de acceleratie apasata la maxim dupa care isi da drumul si merge normal pana trebuie sa schimb viteza
            Va multumesc

            Comment


            • #36
              Salutare!
              Daca rpm ar creste si viteza mai deloc, atunci poti sa te gandesti si la discul de ambreiaj. Din ce relatezi, observ ca masina nu se accelereaza , deci turatii mici viteza pe masura. Problema ta poate sa aiba mai multe cauze(sonda lambda, clapeta acceleratie, senzor pedala, etc.). Ca sa nu mergi pe banuieli si sa te apuci sa schimbi piese dupa cum spune un mecanic sau altul, te sfatuiesc sa-i faci o diagnoza. In baza codurilor de eroare gasite de tester, poti lua deciziile cat mai corecte.
              Bafta multa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Flavyus zimi si mi-e ce ai patit cu testul pe stand la amortizoare ..ca zilele astea am de gand sa fac si eu o programare !

                Comment


                • #38
                  Originally posted by andrew_rulzz View Post
                  Flavyus zimi si mi-e ce ai patit cu testul pe stand la amortizoare ..ca zilele astea am de gand sa fac si eu o programare !

                  Mesterii au gasit vinovata flansa amortizorului dar de vina era o bieleta.
                  Concluzia: vibratiile se propaga si la inceput suntgreu de localizat sau chiar imposibil.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    multumesc mult

                    Comment


                    • #40
                      Salut baieti! As vrea sa aerisesc ambreiajul la un A140 dar spre tristetea mea habar nu am unde se poate afla acel aerisitor. Banuiesc ca pe undeva pe sub masina dar as vrea sa am o idee mai precisa.Asa ca daca are cineva bunavointa si rabdarea necesara sa ajute un biet novice as fi tare recunoscator....Problema mea legata la acest subiect ar fi aceea ca atunci cand debraiez (nu stiu daca am folosit cuvantul potrivit) adica cand dau drumul la ambreiaj se simte cum ar cupla , printr-o pocnitura-zgomot mica(c) ....nu stiu daca am explicat indeajuns sa ma fac inteles....Asa ca primul lucru la indemana mea este sa fac aerisirea la ambreiaj ...apoi ce o vrea ...Domnul...Va multumesc pt. intelegere.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare!
                        Aerisitorul il gasesti pe cutia de viteze, vizibil pe dedesubt.

                        Desfaci un pic aerisitorul(cu o inelara de 9mm, inelara pozitionata pe hexagonul indicat de sageata cu litera "F" in foto), foarte putin, si lasi sa curga lichidul printr-un furtunel transparent, intr-un borcan in care este putin lichid. In acelasi timp trebuie sa verifici ca nivelul lichidului de frana sa nu scada in vas sub nivelul conductei ce duce in pompa de ambreiaj, altfel trage aer.

                        Vei avea nevoie de ceva lichid de frana DOT4+ pentru completare. Conducta ce duce la pompa de ambreiaj se afla in partea dreapta a vasului, vezi in poza mai sus.
                        Un zgomot mic, pocnitura am si eu, tot atunci cand eliberez pedala de ambreiaj. Provine de la o mica uzura al pedalei in sine, nu are treaba cu ambreiajul. Incearca sa asculti pedala, actionand-o cu mana.
                        Daca intra in viteze bine, eu zic sa nu-ti bati capul cu aerisirea.
                        Mai mute informatii aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.58.htm
                        Bafta multa!
                        Last edited by LauLaur; 04-15-2013, 22:03 PM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          In pompa de ambreiaj este un arc care s-ar putea sa-l ai rupt.

                          Comment


                          • #43
                            Prompt si la obiect ca de fiecare data.Multumesc mult baieti si sa aveti drumuri bune !

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Oricum pe viscolul de afara nici prin gand nu-mi trece sa mesteresc cumva. Adun informatii, fac teste si cand o da coltu' ierbii iau o decizie. Poate sa fie kitul (disc+placa). In cazul rulmentului poate doar sa fie blocat( sa nu mai faca cursa definitiva inapoi). In fine am sa vad eu.
                              Merci fain pentru pareri, Flaviu & Adip1962!
                              Toate cele bune si... turatii mici, viteze mari !
                              daca tot s.a discutat despre problema ta cu ambreiajul poate ma ajutati si pe mine cu un sfat va rog.
                              la mine ca sa ma fac inteles mai bine parca am problema incepatorului....abia plec de pe loc fara sa o tremur putin...ambreiajul tine jos de tot si trebuie sa fiu f finut cu el sa nu opresc masina cand plec de pe loc. de obicei cand luam o alta masina ma obisnuiam cu el mai repede dar la asta parca sunt incepator. de unde se face o aerisire sa incerc si eu sa fac ceva....?

                              Comment


                              • #45
                                Salut!
                                Daca ambreiajul "tine jos" e un lucru foarte bun, indica lipsa uzurii kitului.
                                Fa o proba, fara sa accelerezi, elibereaza putin si foarte incet ambreiajul pana cand simti ca s-a cuplat si masina are tendinta de a se pune in miscare. "Memoreaza" pozitia pedalei, e limita pana la care o poti elibera la plecarea de pe loc. De aici incolo, acceleratie si dupa ce masina a luat viteza necesara eliberezi incet si definitiv pedala.
                                La mine situatia se prezinta exact pe dos, ambreiajul tine putin mai sus si eu am fost obisnuit cu ambreiaje care cupleaza de jos.
                                Despre aerisire s-a vorbit mai sus dar eu zic sa-i dai pace, ca masina n-are nici o problema, si daca nu reusesti aerisirea va avea probleme.

                                Foloseste litera mare la inceput de propozitie, altfel nerespectarea regulamentului aduce sanctiuni din partea moderatorilor.
                                Toate cele bune!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF