Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Raspuns intarziat in acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nimic nu am avut aprins in bord. Martorul "check engine" nu este activat.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Buna ziua stimati colegi.
      Am revenit cu update la problema ridicata de mine anterior, am ajuns insfarsit cu "Michiduta" la service, mai exact la reprezentanta MB in Debrecen, Ungaria, problema se tragea de la senzor pozitie ax cu came costul la ei de 19.250 forinti (288 lei), ei spun ca e OEM nu de aftermarket, l-am inlocuit si "Michiduta" zboara.
      Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

      Comment


      • #18
        Imi pare bine ca s-a rezolvat cu "Michiduta".

        Spre exemplu eu de cand am luat masina am simtit o latenta in demaraj de ziceai ca e motor pe benzina, nu diesel. N-am dat o prea mare importanta, pentru ca nu stiu cum ar trebui sa "traga", ca apoi sa fac o comparatie.

        Accelerez pana in fund si abea atunci simt ca o ia mai tare din loc.

        In gol se tureaza imediat, dar nu am depasit 3500. (mi-a fost mila)

        Masina asta are 60 de cai (44kW) si ma mira ca, cu tot cu turbo, e lenta.

        Va intreb pe voi, pentru ca stiti mai bine:

        De ce A160 CDI este echipat cu motor de 1.7L are si turbo si scoate doar 60 CP?

        Spre exemplu A170 CDI este echipat tot cu motor de 1.7 L dar are 90-95 CP.
        Drumuri bune, ganduri si mai bune!

        Comment


        • #19
          Domnii colegi mai priceputi, imi puteti spune va rog, de ce A160 CDI este echipat cu motor de 1.7L are si turbo si scoate doar 60 CP, iar A170 CDI este echipat tot cu motor de 1.7 L dar are 90-95 CP?
          Drumuri bune, ganduri si mai bune!

          Comment


          • #20
            Originally posted by conels View Post
            Domnii colegi mai priceputi, imi puteti spune va rog, de ce A160 CDI este echipat cu motor de 1.7L are si turbo si scoate doar 60 CP, iar A170 CDI este echipat tot cu motor de 1.7 L dar are 90-95 CP?
            De ce? Cred ca doar fabricantul stie. Spre exemplu la renault (mai ales ca se prevede o colaborare) la aceeasi capacitate cilindrica motoarele 1,5 dci au o paleta larga de puteri.

            Comment


            • #21
              Inteleg, chiar daca mi se pare putin ciudat.

              Numai bine.
              Drumuri bune, ganduri si mai bune!

              Comment


              • #22
                Originally posted by valyvis10 View Post
                De ce? Cred ca doar fabricantul stie. Spre exemplu la renault (mai ales ca se prevede o colaborare) la aceeasi capacitate cilindrica motoarele 1,5 dci au o paleta larga de puteri.
                La Ford Focus 2 pe care l-am avut, pe 1,6 tdci erau 2 puteri 90 si 109 cp. Diferenta este data de turbina, motorul fiind identic. Cei cu motoare de 90, pot de ex. sa umble la calc. motorului si sa scoata vreo 106 cp. Dar... in cca 50000 km, turbina cade. Si nu poate fi reparata. Costa minim 2000 euro. Cade turbina, mai cad si altele... Pe ansamblu... nu face! Cel putin ptr.mine...
                Cred ca ceva asemanator este si la tine, iar Valyvis are dreptate. Este o strategie de marketing.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by conels View Post
                  Inteleg, chiar daca mi se pare putin ciudat.

                  Numai bine.
                  Este ciudat dar ei fac bani frumosi din piesele de schimb.
                  Tin minte ca la golf II anumite piese de la caroserie aveau diferente in functie de seria caroseriei. Mai bine spus aparent aceeasi usa avea, dupa o anumita serie/ numar de fabricatie, schimbata cu cativa cm pozitia balamalei, sau o nervura in plus, lucru ce conducea la nepotriviri intre masini identice.
                  La noi, de exemplu eu am 170 CDI 90Cp si am avut nevoie de o piesa de nimic, un inel cu guler care etanseaza pe turbina. Inelul se coace si gulerul plezneste iar racordul de aer de care este atasat nu etanseaza pe turbina.
                  Este capatul piesei, dinspre turbina, ce leaga filtrul de aer (tubulatura din stanga filtrului de aer cum privesti la motor) cu turbina.
                  Am gasit la dezmembrari tubulatura, dar surpriza difera de a mea la interior , in sensul ca piesa mea contine si 2 tevi de cupru trase pe interior. Pana la urma am priceput ca au "imbunatatit calitatea aerului", prin tevi circula antigel, antigel care incalzeste aerul ce intra in turbina. Un artificiu, lucrul este aparent bun, imediat dupa pornire, dar un motor turbo are nevoie de aer mai rece pentru randament mai bun. Oricum pana se incalzeste apa se incalzeste si motorul, poate il ajuta iarna dupa un timp de stationare mai scurt.
                  Acum vorba multa saracia omului, una peste alta au facut mici modificari dar care fac piesele sa nu mai fie interschimbabile decat intre serii scurte.
                  Bineinteles ca piesa cu probleme tot asa au lasat-o, incat nu am folosit nimic si am improvizat cu un colier metalic, zincat, de profil V ce se pune la tevi.
                  Prin strangere profilul V apropie piesele, nu mai are moarte si este si elegant.

                  Comment


                  • #24
                    Buna dimineata,


                    Sa stii ca eu am bagat benzina doar de la OMV in primele 2,3 luni de cand mi am cumparat buburuza si eram putin socata de cat de repede se evapora benzina(tata radea de mine pe motivul ca bagam benzina 100 si aceea mereu se evapora repede) acum de cateva luni 2,3 bag de la Lukoil si parca se simte o diferenta intre cele 2 benzinarii si la consum. Recunosc ca bag doar cand plec inafara de la OMV ,benzina 100 si in Bucuresti bag de la Lukoil.









                    Originally posted by liviu_tiutiu View Post
                    Am impresia ca asta e o chestie frecventa la benzinarele noastre.Si a mea face la fel cand e motorul nepornit de 1h-2h.Clapta de acceleratie am curatat-o si degaba.
                    Chiar ieri am fost abordat de un tip care numai ce-si luase un A Klasse tot de 1,4 si prima chestie care ma intrebat a fost aceasta.Eu unul sunt foarte multumit de „buburuza” cu exceptia acestei probleme cu acceleratia, dar m-am obisnuit si astept 1-2 min inainte de a pleca de pe loc.Singura problema ce am avut-o era cu consumu foarte mare de benzina (la un stil de condus „agresiv”).De cand am adus masina in tara am alimentat doar de la rompetrol.Acum la sfatul D-lui Dimi, alimentez de la lukoil si dupa alte documentari si petrom.
                    Petrom e singura companie care are instalatie de desulfurare a carburantului.Benzina de la rompetrol are f. mult sulf.De cand alimentez de la lukoil si petrom si-a schimbat si motorul mersul,parca trage mai bine si consumul a scazut semnificativ.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by valyvis10 View Post
                      ...am improvizat cu un colier metalic, zincat, de profil V ce se pune la tevi.
                      Prin strangere profilul V apropie piesele, nu mai are moarte si este si elegant.
                      Tare curios sunt, ce colier de profil V ai putut adapta acolo. Nu de alta dar s-ar putea sa ma izbesc si eu de aceeasi problema.

                      Ai putea sa atasezi o poza?

                      Eu duminica am facut un drum mai lung si la un moment dat am simtit ca nu mai trage (nu era nimic in neregula aprins in bord). Am scos-o pe liber si am accelerat pana in podea. Mai mult de 3000 de ture nu vroia sa urce. Urca repede pana la 3000 si apoi se oprea. (Am mers asa, n-am mai oprit motorul sa il pornesc iar). Ajung la destinatie, a 2 a zi deci ieri, am pornit, am lasat sa se incalzeasca putin, apoi am turat-o si acul a urcat pana la 4000 de rotatii deci, si-a revenit (mai mult nu am incercat ca mi-e cam mila).
                      Astazi la intoarcere tragea incredibil de bine, recunosc am umblat la parghia de la turbo care e actionata de electrovana vacumatica. Am miscat-o de cateva ori spre stanga apoi am lasat-o sa revina singura la locul ei si gata. Altfel tragea, puteam si eu in sfarsit sa ma inscriu in depasiri.

                      Neaparat trebuie sa o duc la un tester Star. Mi-e sa nu mai faca iar ca acum 2 zile.

                      Urari de bine va transmit.
                      Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                      Comment


                      • #26
                        [QUOTE=conels;321286]Tare curios sunt, ce colier de profil V ai putut adapta acolo. Nu de alta dar s-ar putea sa ma izbesc si eu de aceeasi problema.

                        Ai putea sa atasezi o poza?

                        Scuze de intarziere dar buburuza a fost plecata cu alt sofer.
                        Poze cu telefonul.
                        Este pus in aceasta pozitie (cu piulita la vedere) pentru ca in caz de interventie sa poata fi slabita.
                        Pentru a vizualiza piesa (ansamblul original) proiectata prost (sau anume a fi schimbata dupa orice interventie), il rugam pe dl. Laur, cred ca are mai la indemana decat mine dvd-urile wis.
                        Colierul este ca si un colier de teava de esapament (trebuie sa aduca/lipeasca 2 tevi), bineinteles etansarea am facut-o cu silicon negru (2+2 gasket) pentru garnituri auto.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Arata foarte frumos. Imi place cum a iesit.

                          Esti un adevarat maestru.

                          Urari de bine!
                          Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc.
                            Nevoia te invata.

                            Comment


                            • #29
                              Nici macar nu stiu daca este vreo problema... Ma rog, hai sa va spun.
                              Saptamana trecuta am facut un drum de 700 km dus-intors. Pe parcursul lui am observat, la viteze de peste 100 km/h, ca acceleratia nu mai raspunde ca inainte. Adica trebuia sa bag pedala in podea sa fac o depasire intr-un termen rezonabil si fara sa ma semnalizeze cel din fata.
                              In rest, pe kickdown pleca ea mai repede, dar iarasi parca nu ca inainte.
                              Nu am remarcat diferente de consum, nu se aprinde nimic, motorul toarce perfect, numai ca... nu era asa!
                              Masina avea zvac la 120km/h! Acum... mai greut!
                              Benzina de la Petrom la dus, Lukoil la intors. Din cea ieftina...
                              Inclin sa cred ca nu ar fi din motor...
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF