Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

cutie manuala A170

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,
    Am si eu probleme la cutia de viteze in sensul ca se aude un huruit la deceleratie in toate treptele de viteza. Mentionez ca este una semiautomata. Am schimbat uleiul din cutie dar zgomotul nu a diparut. Ma poate pune cineva in legatura cu un mecanic priceput.

    Comment


    • #17
      Salut,

      Ia legatura cu userul Automaticul. Te va ajuta cu siguranta.

      Comment


      • #18
        Salut,

        Cutia mea este din nou pe masina. A fost reparata. S-au inlocuit toti rulmentii (cei de la diferential erau ffff obositi), sincronul de vit. 3 si ansamblu de furci (din cauza unor mici piese din plastic care s-au spart). Ulei 75W80. Dupa 2 zile de alergat cutia merge excelent .......mai bine decat atunci cand am luat-o.

        Comment


        • #19
          A sosit ziua cea mare

          Ma vad nevoit ca dupa atata timp sa ajung inca o data la cutia de viteze . In acest moment am constatat ca sunetul scos de aceasta este unu de "raly" si trebuie desfacuta. M-am hotarat sa fac asta acasa, singurel si sper eu sa am parte de ceva ajutor din partea voastra si din parte "sfantului google".
          In urma mai multor discutii cu "mesteri cunoscatori" am concluzionat ca trebuie sa schimb kitul de ambreiaj si rulmentul de presiune, asa ca :
          O sa incep cu prima intrebare :
          - Se poate desface cutia de pe masina si fara sa scot tot motorul sau este obligatoriu sa scot tot motorul afara ?

          P.S. masina este 2001 - cutie manuala-

          Comment


          • #20
            Originally posted by ciobanita2002 View Post
            O sa incep cu prima intrebare :
            - Se poate desface cutia de pe masina si fara sa scot tot motorul sau este obligatoriu sa scot tot motorul afara ?

            P.S. masina este 2001 - cutie manuala-
            Am citit un post mai vechi al colegului LaurLaur in care spune ca pentru schimbarea ambreiajului trebuie dat tot motorul jos.{imi pare rau dar nu mai gasesc postul acela}.

            O zi buna!
            Last edited by mircea600sel; 07-12-2012, 13:51 PM.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #21
              Salutare!
              Din cate stiu eu trebuie dat motorul jos de pe masina pentru a putea desface cutia. O traversa din cadrul motorului impiedica coborarea cutiei de viteze. Nu am auzit pe nimeni sa desfaca cutia altfel de pe A Class, cu toate ca odata, mergand la service cu alta problema ( caseta de directie), am vazut mecanicii dandu-si coate si uitandu-se la cu totul altceva decat le-am cerut, dupa ce au ridicat masina pe elevator. M-am zburlit un pic la ei si pana la urma mi-au explicat la ce se uitau: traversa respectiva, la mine, e prinsa in suruburi si teoretic s-ar putea da jos cutia pe dedesubt ( fara a da motorul jos). Sincer nu am aprofundat lucrul asta pentru ca nu am avut probleme cu ambreiajul pana acum si nu stiu daca respectivii au reusit asta.
              Ai mult curaj daca vrei sa schimbi ambreiajul singur. Oricum... suntem aici si te vom ajuta cu toate informatiile de care dispunem.
              Bafta multa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Am revenit dupa o zi de munca . Am desfacut motorul si am dat jos cutia de viteze. Am reusit sa desfac suruburile de la suport si sa scot cutioa de viteze fara sa scot tot motorul din suport . Am lasat suportul prins de masina intr-un surub (dreapta spate). Dar tot a trebuit sa desfac planetare, caseta de directie, radiatoare, etc. NU a fost foarte greu si datorita documentarii aprofundate am reusit fara probleme sa-l dau jos.Am desfacut cutia de viteze si am gasit 2 rulmenti uzati si discul care este destul de uzat. Am rulmentii cu seria LM29710/QCL7CVA6071 ; 17C33X . GERMANY-S . Si intrucat nu ma pricep la treaba cu rulmentii am o intrebare :
                - stie cineva unde pot gasi un astfel de rulment ?
                Last edited by ciobanita2002; 07-12-2012, 21:25 PM.

                Comment


                • #23
                  Salut!
                  Ca sa comanzi la un magazin piesa (rulmentul ) iti trebuie codul original al piesei. Ce fel de rulmenti sunt? Unde vin montati in cutie? Sunt cumva rulmenti cu ace? Sau cu bile?
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Salut!
                    Ca sa comanzi la un magazin piesa (rulmentul ) iti trebuie codul original al piesei. Ce fel de rulmenti sunt? Unde vin montati in cutie? Sunt cumva rulmenti cu ace? Sau cu bile?
                    - sunt cu ace -

                    Maine o sa fac niste poze si o sa le pun aici . Dar acum ma simt obosit si nu am mai avut chef. sunt asezati deasupra si dedesup unde vine pinionul cel mai mare . NU stiu daca explicatia ajuta, cer este ca mai sus am scris codul de pe camasa unui dintre ei. La ce magazin pot sa-i comand? La piese auto gasesc si astfel de rulmenti ? I-am cautat pe internet dar nu i-am gasit in tara.

                    Comment


                    • #25
                      Vin cu un UPDATE:
                      Sunt 6 rulmenti in cutia de viteze si toti sunt de tipul "needle bearing" , rulmenti cu ace. Doi dintre rulmenti sunt de acelasi fel si restul 4 de alt tip. Deci ar fi doua coduri pentru toti rulmentii.
                      Pune seria VIN si incerc sa arunc o privire pe EPC pentru codurile originale ale rulmentilor.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Rulmetii acestia cu ace au cumva camasa din plastic?Am facut cu un prieten la o cutie de Renault Master o improvizatie deoarece ramasese fara ulei si s-a topit camasa.Am luat rulmenti de la o alta cutie, pe unul l-am cracanat si am completat cu o bucata din celalalt; bineinteles am polizat capetele pentru a fi ca unul dintr-o bucata.
                        A fost singura solutie la indemana deoarece nu se gasea acel rulment.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          Rulmetii acestia cu ace au cumva camasa din plastic?Am facut cu un prieten la o cutie de Renault Master o improvizatie deoarece ramasese fara ulei si s-a topit camasa.Am luat rulmenti de la o alta cutie, pe unul l-am cracanat si am completat cu o bucata din celalalt; bineinteles am polizat capetele pentru a fi ca unul dintr-o bucata.
                          A fost singura solutie la indemana deoarece nu se gasea acel rulment.
                          Rulmentul este complet metalic. Am fost la un magazin de piese si a zis ca poate sa-l comande doar pe original. Dar inca nu stie cat costa si cat dureaza. Am vazut mai sus ca un coleg a schimbat toti rulmentii la cutie. Sunt curios daca sunt pe original sau altceva.

                          Comment


                          • #28
                            numar de identificare

                            numarul de identificare: WDB1680081J387065
                            am gasit ceva pe internet la pret de 90,68 lei/buc produs de TIMKEN; Am fost si la Claunic si mi-au spus ca doar pe original si costa 150 lei /buc si pot sa-mi aduca in doua saptamani. Daca ma poate cineva ajuta sa gasesc mai rapid

                            Comment


                            • #29
                              Salut!
                              Pe axul mai subtire( cu piese mai putine pe el) sunt 2 rulmenti identici, codul lor original fiind: A0009802610 , sau inlocuit cu A0009800310.
                              Pe axul mai gros, cu pinioane mai multe sunt 4 rulmenti avand codul :A0009802710
                              Sper sa te descurci cu descrierea. Imi pare rau totusi ca nu-ti pot trimite diagrama desfasurata sa ii recunosti mai repede. Poate un coleg ce are EPC te ajuta cu diagrama... rugam frumos .
                              Piesele de la cutie (pinioane, rulmenti, etc ) din cate stiu vin doar varianta originala.
                              http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59.htm poate te ajuta si asta.
                              Bafta multa!
                              P.S. Sa ne mai informezi pe parcurs.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Am comandat 2 bucati rulmenti TIMKEN, la 90,68 lei/buc (online). Astept sa vina. Am spalat cutia astazi si am inlocuit si rulmentul de presiune. (il aveam cumparat de ceva vreme pentru ca-l banuiam). Astept sa vina rulmentii si sa-i montez. Va tin la curent. Multumesc pentru ajutor Laur

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF