Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Troncanit" la rotile fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Troncanit" la rotile fata

    Salutari

    Problema e ca in ultimul timp am un trocanit la rotile din fata cand merg cu viteza mica si/sau trec peste denivelari (mici). Presupun ca e bieleta (daca nu gresesc) antiruliu si o bucsa. As dori daca poate cineva sa-mi trimita un schita cu sistemul de directie si suspensie la A Klasse 160 w168 si sa-mi sugereze ce ar putea fi. Nu vreau sa ma duc la grecii astia si sa-mi schimbe tot ce le trece lor prin cap si sa platesc o geanta de bani. Multumesc mult.

  • #2
    Daca scapi de problema anuntane si pe noi, eu am problema asta pe partea drepta, dar sunt jocuri prea mici sa fie localizate prea curand.
    La un moment dat aveam pe partea dreapta batai de genu si ma saurasem sa o tot gadil, asa ca sia facut simtita uzura dupa ceva timp bieleta antiruliu,dar dupa ce am incalzit-o bine prin oras; ceea ce este posibil sa fie si pe dreapta.
    Oricum nu ma bag sub ea prea curand.Cand o voi face ma apuc bine de treaba sa stiu ca o perioada scap de bube.Ca abia ce am schimbat placutele care erau noi(<1000km) dar scartaiau, le-am pus tot pe cele vechi, inca foarte bune.

    Solutie de moment: volumul ma ridicat in boxe
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Salut,

      La masina mea dupa 17000km de drumuri Romanesti au inceput sa se auda troncanituri pe partea fata. Am urcat masina pe elevator si bieleta antiruliu partea stanga stricata (dreapta inca mai tine) si rulmentii de sarcina (inca nu i-am schimbat dar urmeaza). Dupa ce am schimbat bieleta unele zgomote au disparut dar sunt destul de enervante cele de la rulmentii de sarcina...mai ales la viteze si denivelari mici (zgomote infundate chiar si atunci cand drumul pare drept).

      Comment


      • #4
        Salut!
        Am si eu aceeasi problema cu troncanitul. La mine se aude destul de tare pe partea dreapta atunci cand virez stanga mai rapid , la viteze destul de mici sau atunci cand virez pe loc. Nu stiu de la ce poate proveni... in conditiile in care partea mecanica ( bielete , bucsi , pivot ) e ok. Mi sa spus ca ar fi de la caseta de directie ...Am un joc mic in caseta, daca rotesc scurt de volan stanga - dreapta se aude un tacanit mic dar nu e asta motivul nemultumirii mele .
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          La mine s-a rezolvat cu bieletele antiruliu si bucsele: http://www.clubmercedes.ro/tot-batai...t=bataie+gropi
          Succes!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            La masina mea se aude ca un scartait din partea dreapta,la inceput cand masina e rece nu face,dupa ce merg cu ea cativa km incepe acel scartait care dupa un timp se amplifica si se aude tot timpul,dar in anumite zile nu face acel zgomot,sicer nu stiu ce poate fi.

            Comment


            • #7
              Un joc mic in caseta exista, si chiar se aude, iar cand intra se face presiune la pornire se diminueaza jocul si sunetul, fapt confirmat de cei de la Mercedes.

              Masina e mica, nu are unde sa isi faca jocul decat in articulatii. Daca ar fi avut cauciucuri cu talon mai mare era alta poveste. Asa ca eu merg cu presiune 2 bari pe fata, cu toate ca am impresia ca ma dau peste cap, dar nu fac raliu.
              Last edited by Luxian; 03-30-2011, 00:54 AM.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Trebuie sa schimb ferodourile ca sunt cam aproape de finish si ma gandeam sa schimb si discurile ca sunt cam uzate si ceea ce ma enerveaza e ca atunci cand am viteza mai mare si pun frana simt cum tremura masina,cred ca e de discuri.

                Comment


                • #9
                  Sunt ovalizate discurile dacaiti tremura la fanare.Fa un test de frane si iti spune ovalizarea pe loc, astfel afli daca e necesar sa le schimbi sau nu
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai bine este sa faci verificari anuale la mecanica masinii, la drumurile noastre te asteptii la orice.
                    Eu am fost saptamana trecuta la un service sa fac o verificare de rutina deoarece aveam un troncanit in partea dreapta fata la masina, si ce credeti ca am descoperit, telescoapele terminate, bieletele antiruliu, pivotii, flanse amortizoare cu rulmentii de sarcina, bascule inferioare, bucsi bara stabilizatoare, discurile si placutele de frana, asta pe fata, pe spate sabotii de frana,chit reparatie brat suspensie, curea accesorii si role intinzatoare si mai sunt cateva de care nu-mi mai aduc aminte. La compresor AC imi trebuie fulia cu ambreiaj, deoarece are joc, dar nu se poate comanda separat ci numai cu comresor cu tot. Are cineva vreo idee ce pot face cu aceasta fulie?
                    Toata treaba asta m-a costat 3200 ron.
                    Pentru aceasta factura ar trebui sa-i multumesc primarului si celor de la administaratia drumurilor.

                    Comment


                    • #11
                      A venit si randul meu...
                      Mici troncanituri pe fata (nu cred ca are legatura cu vreo roata). Dese si enervante (daca nu dau drumul la radio!). Acestea se manifesta numai la viteza mica si numai pe "gropite" sau mici denivelari in drumurile de asfalt.
                      Am mers la service.
                      Ridicat masina pe elevator, tras de toate - nimic. Niciun joc pe nicaieri. Pivoti sub un an, perfecti inca.
                      Lasat masina jos, miscata din toate partile - nimic.
                      Tras de volan in toate partile - o mica scartietura in amortizorul stanga fata - complet diferita insa de troncanituri.
                      Proba de mers - scarba nu a scos un zgomot! Parca ar fi fost o durere care-ti dispare cand mergi la doctor!
                      Mai aveam putin si ma luau mecanicii de nebun!
                      Ce naiba ar putea fi?
                      Last edited by adip1962; 10-20-2014, 09:40 AM.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Zgomotul pac....pac....care se aude la viteza mica , eu l-am localizat la rulmentul de la talerul de telescop.
                        Dupa ce opresc masina , daca misc incet de ea , impingind de baza stilpului de la parbriz....frumosul zgomot este reprodus intocmai ca si cind as rula.
                        Specific ca zgomotul se poate auzi doar imediat dupa ce opresti masina, dupa o perioada ....de stationare nu se mai aude.
                        Am ajuns la concluzia ca este rulmentul de taler, dupa ce am cautat peste tot pe sub masina, plasticuri desprinse, furtune care sa atinga....undeva si jocuri la directie!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adip1962 View Post
                          Mici troncanituri pe fata
                          Rulmenti flanse amortizor?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vead View Post
                            Zgomotul pac....pac....care se aude la viteza mica , eu l-am localizat la rulmentul de la talerul de telescop.

                            La ala m-am gandit si eu. Am tot sperat insa sa nu fie...
                            Decat sa schimb numai acel ansamblu mai bine iau amortizoarele cu totul... Manopera tot aia e...
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Eu dupa ce am schimbat bielete antiruliu si capetele de bara am scapat de toate zgomotele din fata,e suspect de silentioasa acum

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF