If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Suspensie spate
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Cred ca se cheama Bieleta antirului,amortizoarele sunt noi,acel rulment si cauciuc din capatul telescopului l-am refolosit pt ca erau ok,poate s-au dus acele nuci de la bieleta si datorita faptului ca atunci cand le-am desfacut de pe telescoape erau ruginite acele piulite din cap si acel surub se invartea in gol,iar acrl cap era tocit pt a tine contra cu o cheie.
Pai verifica bieletele antiruliu: Spre exemplu pt roata dreapta:
-vorezi maxim dreapta pt a scoate roata in afara si a avea loc sa gabi mana
-te asezi pe vine, cu mana dreapta apuci un capat al bieletei antiruliu
-cu mana stanga apuci de langa geam si faci balans usor
==daca e defecta rau se simte joc.
-poti verifica si bieleta de directie,cap de bara si pivot.
-defapt poti verifica tot ce este sub masina daca cineva iti face balans puternic si scurt.
Pentru partea stanga faci totul in oglinda.
Astazi am depistat bieleta antiruliu dreapta.E varza rau, sia dat duhul astazi(defapt astazi sa facut vizibil jocul), dupa ce a cedat stanga acum ~3 saptamani.
I-am facut balans in lateral si se aude un zgomot din spate nu prea tare,iar din fata daca ii faci vant mai tare scoate un zgomot infernal,cat am mers astazi m-a luat durerea de cap din cauza zgomotului care il scoate,exact cum ai merge cu o caruta.
Salut!
Pentru partea din spate nu pot fi decat bucsile bratului oscilant. Era bine ca atunci cand ai dat amortizorul jos sa misti puternic de brat inainte-inapoi. Astfel eventualele piese uzate ieseau in evidenta mai usor. Poti misca de roata spate din partea de sus a rotii creand un pic de balans si vezi daca se aude vre-o bataie ceva. Pentru partea din fata, asa cum a spus si colegul Flavius verifica tot: bielete antiroll, pivot, bucsi bascula( sa nu fie rupt cauciucul sau jocuri)
Numai bine!
Daca se trage de la faptul ca ai schimbat telescoapele, verifica daca sunt puse bine arcurile in suporti, daca sunt stranse cum trebuie suruburile de la bucsile din capul telescoapelor si daca suruburile telescopului sunt stranse.
Am rezolvat si am scapat fara alte cheltuieli,era acel surub care vine in capul telescopului si iese sub capota masinii,cand i-am pus arcul si acel rulment l-am strans atatea filete cat avea si pe cel vechi,dar faza era ca amortizorul la greutatea masii s-a lasat mai tare si era putin spatiu intre piulita acea saiba si rulment sau garnitura,cand am ridicat masina pe cric nu mai era spatiu deoarece roata sa lasat in jos.
I-am dat cateva chei la acel surub si l-am strans bine,am facut o tura si nu mai am zgomot,din spate nu e nimic acum cred ca datorita acusticii aveam impresia ca se aud zgomote de peste tot.
Multumesc tuturor de sfaturi.
Salut,nu va recomand telescoape Monroe,pe mine m-au tinut 30 000km
Salut!
Am mai auzit varianta asta . Se pare ca sunt fabricate prin Turcia. Eu am facut deja greseala si le-am cumparat. Sper sa nu fie dracul chiar asa de negru
Din fabrica multe masini vin echipate cu Monroe.Inclusiv la Vito 638 de exemplu.Insa , cele care sunt puse pe masina sunt reverificate, de aia cele originale tin mult , iar Monroe cumparat din magazin e praf.Ca variante calumea ar fi Sachs , Bilstein
Ale mele aveau inscriptia Made in EU;turcia nu e in Eu,sper sa ma tina,vad ca se comporta bine,le-am prins la oferta toate 4,Monroe reflex la 145 lire.
Salutare. Am un A 140 / 1998
Si eu am o problema cu un telescop ,pe care nu-l pot schimba pe partea dreapta spate.
Pe cel din stanga cu chin cu vai l-am rezolvat dar la cel din dreapta nu am acces la piulita inferioara cel de sus.
Bratul acela e lipit de caroserie. Mecanicul spune ca nu ar avea acces nici daca ar da jos aparatoarele din plastic.
Stie cineva cum se schimba? MRS.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment