Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa sevodirectie...bazait si ramasa blocata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by alexcristian200 View Post
    Colegule laurlaur pompa are releu si exact sub vasul de la stergatoare eu am patit ca mi-a ramas blocat si l-am curatat !Si nu te supara colegule imi pare rau sa spun dar aberezi tare esti total departe de subiect si duci lumea in eroare si o bagi in sperieti !!!pompa are releu extern mai studiaza ca are un consum foarte mare nu are nici o legatura cu alternatorul ,incep sa ma enervez si nu asi vrea cand vad cate si mai cate scrise !

    Salut!
    Colegule AlexCristian200... nu inteleg ce te face sa fi asa nervos. La modelele A140, A160 cel putin, modele despre care este deschisa discutia, nu am vazut pe nici-unde releul asta de care vorbesti tu, pe nici o diagrama electrica, pe nici un program. Din cate cunosc eu aparitia unui releu acolo indica o improvizatie, improvizatie de care am vorbit si eu. Daca spui ca lucrezi la un service auto atunci cauta schema electrica pe Wis, Autodata sau ... ma rog, cu ce lucrati voi si lumineaza-ne si pe noi cei care aberam pe aici si suntem total departe de subiect. Banuiesc ca o sa-ti ia destul timp sa o gasesti ... Poate asa te mai documentezi un pic. In fine ... nu are rost sa intru in polemici cu tine, nu-i asta menirea forumului.
    Seara buna tuturor!
    Scuzele mele moderatorilor acestui forum pentru reclama si post-ul usor offtopic!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      pompa servo infundata se demonteaza si se curata melcul elicoidal care aruca uleiul

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        Salut!
        Colegule AlexCristian200... nu inteleg ce te face sa fi asa nervos. La modelele A140, A160 cel putin, modele despre care este deschisa discutia, nu am vazut pe nici-unde releul asta de care vorbesti tu, pe nici o diagrama electrica, pe nici un program. Din cate cunosc eu aparitia unui releu acolo indica o improvizatie, improvizatie de care am vorbit si eu. Daca spui ca lucrezi la un service auto atunci cauta schema electrica pe Wis, Autodata sau ... ma rog, cu ce lucrati voi si lumineaza-ne si pe noi cei care aberam pe aici si suntem total departe de subiect. Banuiesc ca o sa-ti ia destul timp sa o gasesti ... Poate asa te mai documentezi un pic. In fine ... nu are rost sa intru in polemici cu tine, nu-i asta menirea forumului.
        Seara buna tuturor!
        Scuzele mele moderatorilor acestui forum pentru reclama si post-ul usor offtopic!

        Colegul nostru parca a primit cu ceva timp un urma bann in urma unui raspuns la fel de tipator dar luand un alt coleg la misto.
        Drago colegi va rog daca nu aveti cunostinta directa de cauza nu mai dati cu presupusul ca ati auzit sau citit pe nu stiu unde in nu stiu ce limba.
        Iar daca totusi o faceti urmati exemplul unora dintre colegi ca atunci cand ofera un raspuns cu o presupusa rezolvare a vreo unei cauze, afiseaza si sursa informatiei pentru ca nevoiasii sa citeasca cu ochii lor traducand si intelegand in prostia lor acolo.

        Pompa de servo se poate infunda, sustin aceasta parere deoarece cand am schimbat lichidul de servo cu un altul marca mercedes am consumat 2 bidoane de 1L, incercand sa reimprospatez cat se poate ce este in sistem.
        Iar dupa fiecare golire si umplere m-am speriat cat de inchis la culoare este cel vechi; deci in timp lichidul si presiunea din sistem ataca garniturile si ce supape de sens or mai fi pe acolo.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Originally posted by nicubizonu View Post
          Alternatorul meu incarca numai dupa ce il accelerez odata peste 2500-3000 de ture,apoi incarca si la renti normal.sa fie de la releul de incarcare?
          Cred ca te-au zapacit de tot. Cea mai tare chestie a fost aceea ca pompa este imbracata in burete

          Eu zic sa citesti aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.49.htm si o sa rezolvi totul cu costuri cat mai mici.
          Daca nu le ai cu engleza foloseste google translate.

          Cel mai important paragraf pentru tine si cu ocazia asta lamuresti si problema releului minune:
          04/03/2010 Mike in New Zealand has now suffered the continuous running problem and has overcome the problem by fitting an inline relay. I will copy his mail here and you can then decide if you want to tackle the problem in the same way. Note this repair procedure will only cure the PSP continuous running problem not where the pump fails to run at all.

          ATENTIE se foloseste numai pentru simptomul :the continuous running problem
          Last edited by valyvis10; 11-12-2011, 19:54 PM.

          Comment


          • #20
            .

            Originally posted by valyvis10 View Post
            Cred ca te-au zapacit de tot. Cea mai tare chestie a fost aceea ca pompa este imbracata in burete
            priveste aici: http://www.aclassinfo.co.uk/S40208192.jpg

            in coltul stanga jos al pompei observi o curea cu arici, iar in dreapta incepand din zona mediana pana aproape de partea superioara ai sa vezi un alt element negru putin stramb.
            Aceea este carcasa care pe interior are un burete, eu l-am curatat, am spalat ineriorul si am lipit un alt burete.

            Tind sa cred ca multi posteaza fara a se confrunta direct cu problema, sa nu mai spun ca nu ati tinut asa ceva in mana, dar sa o mai faceti si bucati pentru un proiect de actionari hidraulice.
            Eu am schimbat pompa veche cu una noua, cea noua fiind putin mai scunda decat cea defecta.Am pus acea husa pe pompa noua dar venindu-i ca gulerul maletei unui usias pusa pe un pitic, vasul fiind mai mic in inaltime.
            Fara prezervativ toata lumea ma intreba daca masina mea este electrica, nici nu se mai auzea relantiul motorului in habitaclu.Cu prezervativul sa schimbat socoteala, sa mai atenuat bazaitul.
            Mie mila de cei care cauta raspunsuri!

            Si inca ceva ca sigur nu ati citit cap-coada, ori e glele......

            If no power is received at the power-steering junction box n/s/front blue wire then check the connection onto the alternator, is is vital that possible defects on the alternator be discounted before considering the problem to be the PSP the pump does not run with ignition only ON, the alternator must be producing power in the blue wire. i.e. engine running .

            Ah...ce as critica putin dar imi iau bann si eu....

            Se poate conduce masina cu pompa "tututa" ? Ca sigur se va intreba aceasta colegul cu problema.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #21
              Salut,
              Colegii de mai sus au dreptate:
              1. pompa de la mama ei vine imbracata intr-o husa de burete. Eu am aruncat-o deoarece era plina de lichid si nu am reusit sa o mai spal.
              2. W168 nu are releu de pompa. Comanda de pornire/ oprire este data de alternator si pornirea oprierea este facuta de placa electronica din pompa. Releul de care vorbeste colegul...nu este mercedes genuine.
              3. exista si meseriasi cu idei preconcepute..........

              Comment


              • #22
                .

                Originally posted by moisedan View Post
                Salut,
                Colegii de mai sus au dreptate:
                1. pompa de la mama ei vine imbracata intr-o husa de burete. Eu am aruncat-o deoarece era plina de lichid si nu am reusit sa o mai spal.
                2. W168 nu are releu de pompa. Comanda de pornire/ oprire este data de alternator si pornirea oprierea este facuta de placa electronica din pompa. Releul de care vorbeste colegul...nu este mercedes genuine.
                3. exista si meseriasi cu idei preconcepute..........
                Multam de sustinere.

                Nu ai aruncat din curiozitate husa aceea prin garaj/magazie?A mea este din cauciuc, e putin cam varzica.
                Daca o mai ai as dori sa o cumpar eu, cu conditia sa fie din acelasi material.Cu curatatul si aranjatul ma descurc, ma intereseaza sa fie restul bun.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #23
                  Originally posted by moisedan View Post
                  Salut,
                  Colegii de mai sus au dreptate:
                  1. pompa de la mama ei vine imbracata intr-o husa de burete. Eu am aruncat-o deoarece era plina de lichid si nu am reusit sa o mai spal.
                  2. W168 nu are releu de pompa. Comanda de pornire/ oprire este data de alternator si pornirea oprierea este facuta de placa electronica din pompa. Releul de care vorbeste colegul...nu este mercedes genuine.
                  3. exista si meseriasi cu idei preconcepute..........
                  Salut!
                  Intru totul de acord cu colegul MoiseDan, caruia ii multumesc pentru post. Cu cat mai multe posturi cu atat mai repede lamurim problema deja celebrului "Releu".
                  De multe ori se renunta la clasicul releu in favoarea dispozitivelor electronice care servesc pentru inchiderea/deschiderea circuitelor electrice de curent alternativ sau continuu realizate cu un triac de exemplu.
                  Seara frumoasa!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Salut,

                    Husa aceea o depozitasem in garajul de la firma. De atunci au trecut aproape 2 ani si mai multe valuri de curatenii................nu a supravietuit. Imi pare rau.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by flavyus1987 View Post
                      Colegul nostru parca a primit cu ceva timp un urma bann in urma unui raspuns la fel de tipator dar luand un alt coleg la misto.
                      Drago colegi va rog daca nu aveti cunostinta directa de cauza nu mai dati cu presupusul ca ati auzit sau citit pe nu stiu unde in nu stiu ce limba.
                      Iar daca totusi o faceti urmati exemplul unora dintre colegi ca atunci cand ofera un raspuns cu o presupusa rezolvare a vreo unei cauze, afiseaza si sursa informatiei pentru ca nevoiasii sa citeasca cu ochii lor traducand si intelegand in prostia lor acolo.

                      Pompa de servo se poate infunda, sustin aceasta parere deoarece cand am schimbat lichidul de servo cu un altul marca mercedes am consumat 2 bidoane de 1L, incercand sa reimprospatez cat se poate ce este in sistem.
                      Iar dupa fiecare golire si umplere m-am speriat cat de inchis la culoare este cel vechi; deci in timp lichidul si presiunea din sistem ataca garniturile si ce supape de sens or mai fi pe acolo.
                      Ma daca am luat bann e treaba mea ok? iar pompa se se infunde unu la mana nu am auzit iar logic daca s-ar infunda nu ar mai baga presiune ! La colegul ramane cuplata incontinu !Deci cum e ?
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by moisedan View Post
                        Salut,
                        Colegii de mai sus au dreptate:
                        1. pompa de la mama ei vine imbracata intr-o husa de burete. Eu am aruncat-o deoarece era plina de lichid si nu am reusit sa o mai spal.
                        2. W168 nu are releu de pompa. Comanda de pornire/ oprire este data de alternator si pornirea oprierea este facuta de placa electronica din pompa. Releul de care vorbeste colegul...nu este mercedes genuine.
                        3. exista si meseriasi cu idei preconcepute..........
                        Scuzati-ma eu vb aici cu benzinari ! la cdi treaba e diversa alternatorul e divers si toate alea difera !Ma bucur ca am facut alegerea la diesel
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #27
                          Alex

                          tu vrei sa ne spui ca la masina ta (presupun ca nu ai verificat si pe alta similara) ai un releu sub vasul de lichid de parbriz.....si ca pompa de servo porneste cand pui contactul fara motor pornit?
                          Daca este asa......vreau sa sa-ti pui urmatoarea intrebare: De ce neamtul lasa un motor electric (consumator mare) sa mearga cand trebuie sa ai la dispozitie toata puterea pe care o poate genera bateria ca sa pornesti motorul?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by moisedan View Post
                            Alex

                            tu vrei sa ne spui ca la masina ta (presupun ca nu ai verificat si pe alta similara) ai un releu sub vasul de lichid de parbriz.....si ca pompa de servo porneste cand pui contactul fara motor pornit?
                            Daca este asa......vreau sa sa-ti pui urmatoarea intrebare: De ce neamtul lasa un motor electric (consumator mare) sa mearga cand trebuie sa ai la dispozitie toata puterea pe care o poate genera bateria ca sa pornesti motorul?
                            Si inca cel mai mare consumator de curent instalat pe masina; avand siguranta parca de 60A?nu mai retin exact.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Salut prieteni,
                              Am un A140 si dupa ce m-a prins o ploaie torentiala si am trecut prin multe balti, urmatoarea dimineata pe drum inspre omologare servo cand mergea cand nu mergea !...am luat omologarea cu mare noroc ca a mers servo in timpul testarii dar dupa ce am plecat de la RAR s-a oprit si acum conduc o "dacie 1300" )))))))) Am dat jos servo ,buretele de protectie era plin de apa .Am scos capacul de la electronica si imediat a mirosit a piese arse ! se vede clar in interior ca a intrat apa, un tranzistor,cred, pocnit... din cate vad eu electronica e cam lipita acolo deci nu se schimba.Pacat de pompa ca mecanic functiona foarte bine !...acum va intreb ,stiiti careva vreo servo mai ieftina de vanzare? pentru A140 fabricat 1998. modelul acela 168.....

                              Comment


                              • #30
                                Repar inlocuiesc partea electrica la pompe servo mercedes a class si vaneo cu garantie ! id alexcristian2005
                                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF