Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Viteza maxima A140 benzina,2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca nu-ti trece de 4000 de ture si nu are putere e probabil sa fie catalizatorul bolnav.eu am avu problema asta pinanacum 3 sapt cand a puscat ceva sub ea cand am turat-o pe loc si s-a auzit zdranganind pe toba spre spate. de atunci parca e alta masina ) .pot chiar si sa fac depasiri ).am cautat peste tot pe forumuri , la calculatoare(service) si nimeni nu stia.se aude un huruit frumos pe toba acum cred ca e anormal da macar trage.aaa si bag doar benzina 99+ sau 101 .ajuta. a140 din 99 sau 2001 cum a scris rar-ul in talon

    Comment


    • #17
      nu stiu daca e catalizatirul pe toba dar cunoscuti mai in domeniu mi-au spus ca nu mai iau itp din cauza nozelor ca asta era ceva gen filtru de noxe.

      Comment


      • #18
        blanaaaa

        salut! iti pot spune ca un a 140 ajunge repede la 190/h.eu am mers cu el constant pe autostrada cu 190 pana la bucuresti.akm are 100hp (modificat} si nu stiu cat prinde oricum la 3300 turatii am 140km.consum dumnezeu cu mila!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by gygy22 View Post
          salut! iti pot spune ca un a 140 ajunge repede la 190/h.eu am mers cu el constant pe autostrada cu 190 pana la bucuresti.akm are 100hp (modificat} si nu stiu cat prinde oricum la 3300 turatii am 140km.consum dumnezeu cu mila!!
          Salut zi ne si noua cam ce fel de modificari ai facut de zici ca are 100hp?

          Comment


          • #20
            Originally posted by ichbin View Post
            Stie cineva pe la ce turatie intra turbo la 170 cdi,cum spune Flavyus cred ca viteza maxima pentru economicitate e 120 k/h maxim,si eu am mers cu a mea 850 km viteza 120-130-140 km/h si am consumat cam 52 l de motorina,dar pe la 140 km/h cand am franat a facut cam urat mi-a tremurat volanul.A Class nu e o masina de viteza,dar se comporta destul de bine chiar si la viteze mai mari.
            turbina intra la 2200-2500 e recomandat sa schimbi vitezele in jur de 3000 ture minim si sa nu depasesti maxim 120 km/h ca sa nu sari din 5.5-6.0 consum
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #21
              Originally posted by Alalenes View Post
              nu stiu daca e catalizatirul pe toba dar cunoscuti mai in domeniu mi-au spus ca nu mai iau itp din cauza nozelor ca asta era ceva gen filtru de noxe.
              Colegule la itp ori ai ori nu catalizator tot tre sa dai acolo de 2 sticle de vin si nu e o problema!
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #22
                Originally posted by ichbin View Post
                Stie cineva pe la ce turatie intra turbo la 170 cdi,cum spune Flavyus cred ca viteza maxima pentru economicitate e 120 k/h maxim,si eu am mers cu a mea 850 km viteza 120-130-140 km/h si am consumat cam 52 l de motorina,dar pe la 140 km/h cand am franat a facut cam urat mi-a tremurat volanul.A Class nu e o masina de viteza,dar se comporta destul de bine chiar si la viteze mai mari.
                Ai discurile de pe fata ovalizate daca la viteze mari trebura volanul!
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #23
                  Depinde si de starea anvelopelor si echilibrarea rotilor.Aveam si eu aceasta problema,tarziu am acordat atentie.
                  Discurile aveau ovalitate 2% si 3%, nesemnificativ.Dupa ce am cumparat anvelope noi si o corectare a geometriei s-a rezolvat problema.La franare masina pastra directia, volanul nu trepida, dar franele erau degeaba la viteze mari, frana de motor ca a mai sigura.
                  Cel mai bun consum l-am obtinut mergand batraneste, accelerari lente si viteza de croaziera 90km/h la 2000 si putin de rotatii pe minut.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    A140 W168 98 viteza-185 km\h autostrada bucuresti-ploiesti, pana la 170 se duce relativ repede avand in vedere motorizarea apoi astepti circa 10 min si ii iei si pe restu ))

                    Comment


                    • #25
                      Salut,1,4 cu 8v mi se pare o motorizare la limita pt caroseria unui a class...Un condus mai sportiv implica automat turatii mai mari,consum mai mare de benzina...Eu unul consider ca pana in 120 km/h se poate merge lejer cu ea si intr-um regim de siguranta corespunzator...170-185km/h ?Sunt curios care a fost consumul?Ca sa nu mai spun ca la viteza asta iti cam lasi viata la mana sortii...

                      Comment


                      • #26
                        Eu n-am depasit 160-165 nici in treapta a 4a si nici in a 5a. w168 din '98. Ce-i drept, dupa aproximativ 130km/h nu prea mai am incredere in ea.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #27
                          Exact cum zice și colegul Crb. I-am dat și eu 160 pe autostradă că eram singur. După 150 deja mai mult zboară. Poate mai mergea, dar senzația nu era din cele mai plăcute. Nu știu voi dar eu și la depășiri pe lângă tiruri o "simt" cum mă trage vântul. Raportul înalțime / lungime nu cred că o avantajează plus și aerodinamica mai mult nu e. Parcă te primbi cu frigiderul. 110 mi se pare viteza unde "stă" cel mai bine.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gruiarew View Post
                            aerodinamica mai mult nu e
                            Ca aerodinamica se apropie de o caramida. Mie pana la 130 mi se pare ca merge destul de bine, chiar si la viteza, trage bine in a 3a. Dupa 130 deja trebuie sa-i dai a 4a si aia parca nu prea mai vrea sa impinga la masina. Totusi, vreau sa ating odata peste 170 (parca atat scrie in cartea masinii) chiar daca am vant din spate.
                            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                            Comment


                            • #29
                              130 în a treia? Uau! Eu maxim am urcat 80-90 și bâzâia de am crezut că-mi sare ceva prin capotă. Sincer nu știu dacă-și au rost experiențele astea, mai ales acum. Pentru binele tuturor hai s-o lăsăm pe anul viitor (mai-iunie) că după e prea cald
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by alexcristian200 View Post
                                Colegule la itp ori ai ori nu catalizator tot tre sa dai acolo de 2 sticle de vin si nu e o problema!
                                N-aș zice. Toate căruțele ce le-am avut până acum au trecut pe bune. O singură dată m-a întors înapoi că m-a mâncat în dos să-mi pun leduri albastre pe poziții, pe un coteț de Corsa. M-a trimis la plimbare. Am pus înapoi becurile originale (am tot timpul de schimb la mine) am plătit taxa de reîntoarcere sau cum i-o zice și asta a fost.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF