Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema grava daca imi arde bobina de inductie ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema grava daca imi arde bobina de inductie ?

    Buna seara tuturor.In urma cu 1 sapt jumate veneam de la bucuresti si deodata masina mi-a mers in 3 pistoane . am ajuns cu ea cu chiu cu vai pana la craiova pt ca de aici sunt am verificat aprinderea si am gasit bobina de inductie arsa .Am inlocuit-o cu una Second hand si dupa aproximativ 1000 de km constat ca am acceiasi problema .. Va rog frumos din suflet daca a mai avut cineva problema asta sa imi zica si mie daca mi le arde de la ceva anume sau pur si sinplu sa iau ipoteza ca a fost second hand pt ca intentionez sa imi comand una noua si nu vreau sa pateasca si cea noua ce au patit celelalte . Va multumesc mult . va rog sa imi dati si mie un rasp pana maine la ora 12 pt ca atunci ma apuc de demontat . o seara buna

  • #2
    Despre ce masina e vorba?

    Comment


    • #3
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      Despre ce masina e vorba?
      asa este nu am precizat imi cer scuze .. este un a160 benzina 102 cai din 1998

      Comment


      • #4
        Verifica incarcarea la alternator,vezi ce siguranta este pusa pt bobina(daca e prea mare in loc sa crape siguranta, crapa bobina), vezi daca se arde pe acelasi cilindru(ia in calcul fire corodate,si neetanseitatea carcasei),si nu in ultim rand starea bujiilor.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by flavyus1987 View Post
          Verifica incarcarea la alternator,vezi ce siguranta este pusa pt bobina(daca e prea mare in loc sa crape siguranta, crapa bobina), vezi daca se arde pe acelasi cilindru(ia in calcul fire corodate,si neetanseitatea carcasei),si nu in ultim rand starea bujiilor.
          bobina de inductie are siguranta?am sa verific si bujiiele azi si referitor la fir imi este putin imposibil sa il verific pt ca este bagat foate rau.ms mult de tot

          Comment


          • #6
            S-a rezolvat problema cu o bobina noua BOSCH 470 lei ! Va multumesc pentru sugestii !

            Comment


            • #7
              Si ce ar impiedica-o sa se arda,dupa ce s-au ars deja 2?

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                Si ce ar impiedica-o sa se arda,dupa ce s-au ars deja 2?
                acum ce vrea dumnezeu ) sa speram ca nu are ce sa o arda .luam in considerare ca a fost second...in fine va tin la curent

                Comment


                • #9
                  Tinere,ne invirtim in jurul cozii,ceva arde bobinele,adica ceea ce comanda alimentarea lor....nu cumva ECU?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DMIHNEA View Post
                    Tinere,ne invirtim in jurul cozii,ceva arde bobinele,adica ceea ce comanda alimentarea lor....nu cumva ECU?
                    ECU este calculatorul masini ?
                    am mai auzit o varianta de acest gen .. cineva imi zice sa schimb bujiile ca la un seat avea o asemenea problema si le ardea de la bujii.. acum eu ce sa mai cred .. oricum peste cateva ore o sa ii schimb bujiile .. sa vedem ce se intampla de aici incolo

                    Comment


                    • #11
                      Ce a fost esential nu ai relatat.. la ce piston a cedat prima idem a doua ..cumpara bujii de calitate cu 3 electrozi ... ai un reper aici,, ..http://translate.googleusercontent.c...4XlLKxZcPddfRg
                      Last edited by FELIX; 02-16-2011, 22:00 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by FELIX View Post
                        Ce a fost esential nu ai relatat.. la ce piston a cedat prima idem a doua ..cumpara bujii de calitate cu 3 electrozi ... ai un reper aici,, ..http://translate.googleusercontent.c...4XlLKxZcPddfRg
                        da intradevar acest aspect am uitat sa il precizez.bobina originala de a fost pe masina de cand am luat-o s-a ars la pistonul 2 iar cealalta pe care am luat-o second la pistonul 1 .. i-am cumparat ieri bujiile urmeaza sa le inlocuiesc azi , trebuia de ieri dar nu am avut loc la garaj . multumesc mult de tot felix . ne auzim .. o zi buna

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by catalinmirea198 View Post
                          da intradevar acest aspect am uitat sa il precizez.bobina originala de a fost pe masina de cand am luat-o s-a ars la pistonul 2 iar cealalta pe care am luat-o second la pistonul 1 .. i-am cumparat ieri bujiile urmeaza sa le inlocuiesc azi , trebuia de ieri dar nu am avut loc la garaj . multumesc mult de tot felix . ne auzim .. o zi buna
                          Asta inseamna ca a fost o simpla coincidenta ..spre ghinionul tau Atentie mare la suportul de plastic ce acopera bobinele .daca nu il ai.. la bujii intra apa .condens .mizerie. ducand la o inbatranire prematura a bobinelor
                          Suportul A...din poza ....
                          O diagnoza nu strica...

                          Attached Files
                          Last edited by FELIX; 02-17-2011, 10:19 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by FELIX View Post
                            Asta inseamna ca a fost o simpla coincidenta ..spre ghinionul tau Atentie mare la suportul de plastic ce acopera bobinele .daca nu il ai.. la bujii intra apa .condens .mizerie. ducand la o inbatranire prematura a bobinelor
                            Suportul A...din poza ....
                            O diagnoza nu strica...

                            suportul A din poza chiar nu il am si nici nu am de unde sa il cumpar .. poate numai nou sa il comnad .. nici nu stiam ca exista asa ceva ..
                            Azi am schimbat si bujiile .. deci acum pot spune ca am aprinderea noua .. o sa incerc sa fac rost si de capacalul de mi-ai zis . iti multumesc din suflet pt timpul acordat si sa dea DUMNEZEU sa nu ai probleme cu masinuta ta .. o seara buna

                            Comment


                            • #15
                              cel mai simplu capacul respectiv ai sa il gasesti la dezmembrari

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF