Am urmatoarea nedumerire.
Acum 1000km am facut schimbul de ulei si filtru aferent.Din greseala am scapat 200ml in plus, si acum am peste nivelul maxim ~3-4ml.
Am zis ca nui bai, fiind prea mult il papa el cumva si ajunge la limita maxima.
Partea buna este ca nu papa deloc ulei,si data trecuta unde lam pus(exact la maxim) acolo a ramas la urmatorul schimb.
Astazi verificand uleiul am constatat ca tot acolo este, putin peste maxim.
In momentul cand am facut schimbul calculatorul a tipa mesajul la ulei "HI", caruia nu iam dat importanta, care intre timp sa facut "OK", nivelul ramanand acelasi.
Stiind ca un volum in plus inseama presiune mai mare, ma gandeam sa nu tasneasca pe undeva, dar nu sa intamplat.
Mam speriat mai tare ca astazi verificandul mia sarit in ochi mesajul de pe capacul pe unde torn uleiul "sa nu depasesc limita maxima ca poate dauna motorului", si tot mai mare mam speriat citind prin alte parti efectele negative ale acestui fapt.
Precizez ca am ridicat capacul de la ulei sa vad daca ies gaze, dar sunt absente.
Motorul merge foarte bine, ulei (mobil 2000 10w40) nu consuma deloc ulei dupa cum am mai spus(are 151.000km).
Ce parere aveti? sa fac un efort in plus si sa scot surplusul de ulei?
PS: antigelul e la locul lui
in cazul in care ma sfatuiti sa verific antigelul.
Acum 1000km am facut schimbul de ulei si filtru aferent.Din greseala am scapat 200ml in plus, si acum am peste nivelul maxim ~3-4ml.
Am zis ca nui bai, fiind prea mult il papa el cumva si ajunge la limita maxima.
Partea buna este ca nu papa deloc ulei,si data trecuta unde lam pus(exact la maxim) acolo a ramas la urmatorul schimb.
Astazi verificand uleiul am constatat ca tot acolo este, putin peste maxim.
In momentul cand am facut schimbul calculatorul a tipa mesajul la ulei "HI", caruia nu iam dat importanta, care intre timp sa facut "OK", nivelul ramanand acelasi.
Stiind ca un volum in plus inseama presiune mai mare, ma gandeam sa nu tasneasca pe undeva, dar nu sa intamplat.
Mam speriat mai tare ca astazi verificandul mia sarit in ochi mesajul de pe capacul pe unde torn uleiul "sa nu depasesc limita maxima ca poate dauna motorului", si tot mai mare mam speriat citind prin alte parti efectele negative ale acestui fapt.
Precizez ca am ridicat capacul de la ulei sa vad daca ies gaze, dar sunt absente.
Motorul merge foarte bine, ulei (mobil 2000 10w40) nu consuma deloc ulei dupa cum am mai spus(are 151.000km).
Ce parere aveti? sa fac un efort in plus si sa scot surplusul de ulei?
PS: antigelul e la locul lui

Comment