Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj A170...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj A170...

    Salutare!
    Am un A170 CDI si acu cateva zile m-a lasat ambreiajul.
    masina are 150,000 km.
    Problema 1 - la service am fost informat ca,pentru a se putea schimba ambreiajul,trebuie dat jos motor si cutie,din cauza unei traverse!?..Ok,ideea e ca treaba asta,cu tot cu inlocuire ambreiaj ajunge la valoarea de 1000 lei.
    Problema 2 - kit disc+placa presiune = 1150 lei,rulment = 850 lei.
    Problema e ca nu stiu ce sa fac.Sa schimb doar placa si disc,sau si rulment?Toti mi-au zis ca neaparat.Altii m-au sfatiut sa nu arunc banii pe rulment,pt ca la merc e hidraulic si duce mai mult.pe de alta parte l-as schimba,pt ca daca tot fac deranj cu motor jos...
    Intrebarea e,a mai schimbat cineva ambreiaj?Sunt adevarate informatiile primite?ce ma sfatuiti?
    Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

  • #2
    Salut,

    Informatiile sunt corecte. Ca sa schimbi ambreiajul trebuie sa dai jos tot amsamblul din fata (cu roti si amortizoare).Rulmentul de presiune este actionat hidraulic. Pompa de actionare foloseste acelasi vas si lichid cu pompa de frana. Ca sa faci o treaba Ok schimba tot. Cu ocazia asta verifica si suporti de motor (cei din cauciuc mai ales cei din fata ) si furtunele de frana.

    Comment


    • #3
      Buna ziua,

      Va rog sa ma ajutati si p mine, sunt nou in bransa si nu prea am pricep!Am un a170 CDI din '99, si aseara cand am vrut sa plec cu ea am constatat ca pedala de ambreiaj, este foarte moale si sta ami jos decat de obicei, dupa o intoarcere din 3 miscari am constatat ca pedala a ramas jos, si nu mai functiona(moarta).Mentionez ca nici de intrat in viteza nu mai intra(decat cu motorul oprit) pedala nu mai are absolut nici un feedback, o ridic si cade la loc...nuj ce sa fac, mai ales k nu vreau sa fiu jecmanit, stiind ca toata tarasenia cu schimbat kit de ambreiaj ajunge undeva la 2000lei!Va multumesc anticipat!

      Comment


      • #4
        Verifica ce este stricat la pedala, de obicei este o bucsa de plastic care se rupe.Daca aceea este de vina inlocuieste-o cu un surub de acelasi diametru(poate putin mai mare-bucsa este uzata) care sa aiba o parte nefiletata de lungime egala cu ansamblul, iar in capat ii pui o pilita subtire, sa nu atinga in pedala de frana.
        Sa nu uiti sa il dai cu putina vaselina.
        Am avut eu problema asemanatoare si nu decupla ambreiajul cum trebuie.De atunci nu am treaba.
        Verifica si restul pe acolo, pentru ca exista si un arculet.
        Succes!
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Multumesc mult pentru sfat!Acu am umblat un pic se pare ca datorita uzurii incaleca pistonasul, pt k are si o pozitie cand merge...am dat cateva ture cu ea, a mers bine am schimbat lejer, apoi iar facea figuri si trebuia sa misc cu mana de tija si isi revenea!bn macar k nu e placa de presiune crapata cum a zis un mecanic...Cred k am sa schimb pompa centrala cu totul, mai ales ca e in jur de 200 lei una noua!sper sa nu fie prea greu de schimbat!

          Comment


          • #6
            Dar bucsa in care se sprijina acea tija de sub pedala in ce stare este?Daca ai o cursa moata a pedalei destul de lunga atunci e de acolo; deoarece si eu cand impingeam cu mana de bucsa si asezam tija mergea bine cateva calcari si apoi revenea buba.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Pai exact asta patesc si eu Flavyus, tija are un joc maricel la intrarea in cilindru(acolo jos) si are o cursa mare in gol zic eu si apoi abea la fund de tot simti un pic la picior ca se intareste, dar este insuficient pentru baga in viteza si trebuie tot asa sa o gadil , sa trag de ea pana se aseaza din nou si apoi am 2-3 pedale...oricum nu pot circula asa cu ea, asa k am tras-o pe dreapta!sa-i schimb pompa de la pedala?am vazut k una noua este undeva in jur de 200 lei!

              Comment


              • #8
                Daca e din bucsa, se inlocuieste aceasta cu un surub de diametru egal sau putin mai mare, deoarece sa tocit locul(in tija alezajul devine oval).Surubul trebuie sa nu aiba filet pe portiunea unde vine in contact cu suprafetele in care intra(foloseste putina vaselina si forta prin filetare pt introducere).
                Uzura bucsei se observa foarte uzor vizualizand locul unde se imbina pedala cu acea tija a pistonasului, si actionand manual pedala.
                Daca era din pompa nu mai debraia deloc, si sigur aveai pierderi de lichid.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Salutare!Revin cu vesti nu tocmai bune...Flavius sa stii k pompa avea deja toate acele improvizatii de care vorbesti tu mai sus facute, era terminata...am schimbat-o!aku nu mai reusea sa o aeriseasca cum trebuie...pedala de data asta ramanea cum o puneai...o ridica...ramanea ridicata...o apasa la fund ramanea apasata...mentionez k de fiecare data dupa cateva pedale, cand desfacea aerisitorul se acumula presiune si tasnea lichid...aku nuj ce sa cred, el zice k ar fi rulmentul de presiune vinovat, dar nu vad de ce...si nici el nu a stiut sa-mi explice si in al doilea rand el mi-a zis k poate schimba rulmentul fara sa dea motorul jos...ceea ce eu ma indoiesc...si ma face putin sa cred k el nu prea are habar cu ce se mananca astfel de masini!
                  Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere, sau macar cu o explicatie...k si sa dai asa niste bani aiurea si pe piesa si manopera park nu e bn!

                  Comment


                  • #10
                    Alex, despre ceea ce am vorbit eu nu este improvizatie, deoarece nu este pe termen scurt si nu ai nesiguranta ca maine pica.Pur si simplu am inlocuit bucsa de fixare cu o alta(sa zicem asa) dintrun material mai bun.
                    Rezolvarea acesta nu este legata de pompa ci de pedala.
                    La tine chiar nu am idee ce se intampla.
                    Dar cel mai bine schimba lichidul de frana cu totul.
                    Cumpara de 2 ori cantitatea necesara, desfa toate stuturile de la roti si ambreiaj si dai drumul sa curga.Tu pe deasupra urmaresti vasul lichidului, cand ajunge aproape de fund completezi pana sus.Si tot asa pana ajungi sa torni si din al doilea bidon considerabil.
                    In acest moment te apuci si pui dopurile la stuturi in timp ce curge.
                    E treaba de durata deoarece lichidul curge greu,caile fiind de diametru foarte mic.
                    Astfel nu mai esti nevoit sa faci pedale de aerisire.
                    Daca nici asa nu da rezultate eu zic sa mergi la un service dotat.
                    Sunt masini pretentioase, motorul il omori greu , dar restul..............nu trebuie sa iti pui prea mult mintea.

                    La tine posibil sa fie arcul ambreiajului(acele lamele dispuse radial), sau poate fi chiar rulmentul, etc........

                    Imi pare rau pentru tine, ce este si mai rau, ca ai patito acum in prag de sarbatori, sper sa rezolvi si ieftin.

                    Numai bine!
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult pt sfaturi!ieri am dus o intr-un alt service in speranta unui diagnostic mai bun, dar viitorul este sumbru!Tare incapatanata mai este buburuza asta...Am sa revin cu verdictul final zilele astea!

                      Comment


                      • #12
                        Salutare tuturor!

                        Detin un mercedes a 170 cdi nu de foarte mult timp si de doua zile a inceput sa imi faca urat ambreiajul.La inceput se auzea rau de tot probabil s-a dus rulmentul si zburau bilele pe acolo. m-am dus cu ea la mecanic si speriat a zis sa nu mai merg cu ea <dar sa o duc undeva in parcare.Dupa ce am plecat de la el surpriza la o intersectie zgomotul a disparut complet ca si cum nu ar fi fost nimic, dadusem comanda la piese.Pe moment m-am enervat si mi-a parut rau ca am dat comanda dar am iesit in afara din oras si am vazut ca nu trge cum trebuie probabil patineaza discul.Azi am lasat-o la mecanic>Piesele le-am achizitionat de la un prieten care aduce piese din afara, 900ron placa si discul de la luk iar rulmentul de presiune de la valeo la 600ron.Manopera sub 300ron nu am gasit niciunde cand ii zici la mecanic ca tre sa schimbi ambreiajul la a classe o iau la fuga unde apuca.

                        Comment


                        • #13
                          Salut baieti ! la mine totul e ok nu patineaza in rampa neam poti sa rupi cauciucurile si nu da nici un semn ,Dupa un drum de 300km la viteza constanta 100km/h daca calc pedala de acceleratie la maxim sare in sus turometru putin pentru cateva secunde si atat ,dupa am continuat drumu in total 1000km si tot la fel o mai probam din cand in cand in rest mergea ok
                          .Ajuns acasa i-am facut probr in toate felurile si nimic .Doar disc simplu nu se gaseste ????
                          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                          Comment


                          • #14
                            Am schimbat tot kitul plus revizie generala total 500 euro.........
                            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua.
                              Am un w169 A170 din 2004. Va rog sa-mi spuneti daca se poate face aerisire la ambreiaj.
                              Am schimbat un simering la cutia de viteze (deoarece pierdea lichid) si, dupa aceasta, masina a inceput sa aiba urmatoarea problema: cand motorul (sau cutia) este rece, merg pana la primul semafor si apoi nu mai intra in viteza, fiind necesar sa opresc motorul si, cu motorul oprit, intra foarte usor. Mentionez ca in timpul mersului, nu am probleme cu schimbatul vitezelor si, de asemenea, dupa ce se incalzeste motorul (sau cutia) nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. M-am uitat la nivelul lichidului si este normal iar pedala de ambreiaj se comporta normal.
                              La service-ul Mercedes, unde am facut inlocuirea simeringului, mi-au spus ca mi-au completat cu aproximativ 1 litru (dar nu am putut vedea fiindca mi-au spus ca este interzisa intrarea in atelier). M-am intors la service dupa ce am observat ca nu imi mai intra in viteze cum intra si am lasat masina la ei, o zi, pentru a vedea cum se comporta la rece. Raspunsul a fost urmatorul: in principiu, trebuie schimbat kit-ul de ambreiaj, dar, pentru a constata exact care este problema, este necesara demontarea motorului fiind nevoie de 16 ore manopera si cost 2000 lei. Mi-au facut si o oferta pentru kit-ul de ambreiaj: 3000 lei. Pentru mine 5000 lei nu este chiar o suma mica, asadar vreau sa va intreb daca se poate face aerisirea manuala a ambreiajului si daca credeti ca se poate rezova ceva prin aceasta procedura. Din cate am citit la alti colegi ai forumului, problema s-a remediat temporar la unii iar la altii s-a remediat complet. Va multumesc.
                              No malfunction

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF