Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum de motorina A 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • consum de motorina A 170 CDI

    salutare,

    ma gandesc ca ar fi util sa deschid un thread despre consumul de motorina la A 170 CDI si sper sa obtin informatii de la posesorii acestui automobil si nu numai.
    de fapt deschid acest thread pentru ca am tot cautat pe net despre consum si nu am gasit prea multe.
    masina mea consuma mult... de fapt consuma 7% in orice conditii si in oras si in afara. in weekendul asta am facut 750 km mers 90% pe autostrada cu o viteza medie sa zic 110 - 120 km/h. masina plina ce-i drept, 4 - 5 insi asadar cu 134k km la bord, an de fabricatie 2001. in oras e ok consumul asta dar in afara, in conditiile in care n-am trecut aproape deloc de 3000 de ture (media pe la 2500 - 2700) mi se pare mult si nu stiu daca am o problema sau asa trebuie sa fie. in conditiile de mai sus ma astept sa imi consume in jur de 5%.
    astept niste pareri pe marginea acestui subiect, poate tragem o concluzie utila pentru multa lume...

  • #2
    Salut,
    eu am un A 170L CDI, 2003, 80.000 km la bord. Consumul nu trece de 5.2%, la drum lung. Pentru Bucuresti nu i-am facut consumul, pentru ca nu are relevanta. In Bucuresti poti face 2 ore pe un km, si consumi 2l de motorina. La un consum asa mare cred ca masina are o problema. Banuiesc ca in cartea tehnica a masinii consumul mediu e dat in jur de 5%, corect? La mine valoarea reala este foarte apropiate de cea din carte.
    A Class, 170L CDI, 2003.

    Comment


    • #3
      A 170 Cdi

      am si eu un A Class si sincer si mie imi cam da bataie de cap consumul.
      Cand am venit cu ea din Germania mi-a consumal 3,9 respectiv 4 la suta de km la 2 "masuratori" facute, dar de cand am venit in Romania a cam inceput sa imi haleasca motorina. La cateva iesiri mi-a luat 5.5 dar in ultimul timp a crescut chiar pana la 7. Incerc sa imi explic acest boost din cauza consumatorilor in plus pe timp de iarna si anume sistemul de incalzire (si nu ma refer la cel de la oglinzi ). Mi se pare ca mergi cu ea prea turata, eu o tzin sub 2000 si am un sunet al motorului chiar placut. Eu zic sa te imbraci cu 2 geci 3 ciorapi si 4 fesuri si sa nu te mai superi asa de mult pe ea ca totusi are motor diesel tine-o mai putin turata si o sa ai un consum mai bun

      Comment


      • #4
        la 2000 de ture cred ca am pe la 100%. eu refuz sa cred ca pt. un motor de 1.7/ 95 cp inseamna turatie mare 2500 si 120 km/h inseamna viteza mare. in ceea ce priveste caldura - butonul de AC este off si cred ca nu consum motorina in plus daca am caldura, caldura vine de la motor, care este cald.
        mglazaruss, ai dreptate, in carte am impresia ca in afara orasului consumul este undeva sub 5. avand in vedere ca masina mea nu mai e chiar noua, un consum 5.5 la o viteza de 120 km/h m-ar multumi pe deplin, si acolo vreau sa ajung
        in orice caz, cred ca am o problema (nu mare, ce-i drept ). mai asteptam si alte pareri si apoi poate trecem la sfaturi/ recomandari pt. remediere.

        Comment


        • #5
          cum zici tu, eu am prieteni cu masini de 2.4 diesel care le tin sub 2000
          just listen to the sound
          in treapta a cincea si pe autostrada nu-i crima, eu vorbeam in general

          Comment


          • #6
            Sunt de aceeasi parere referitor la turatie, la 120 km/h e normal sa fii peste 2000 tpm. Nu prea ai ce sa faci in fapt in viteza a cincea.
            Pe de alta parte, sa mergi sub 2000 de turatii este clar un semn de subturare al motorului in speta.
            Service-ul e facut la timp? Ma gandesc ca poate e vreo problema rezultata din filtre vechi, compresie proasta etc. Nu sunt expert, desi as vrea sa devin unul in A Class.
            A Class, 170L CDI, 2003.

            Comment


            • #7
              in general nu trec de 2000 de ture, ma refeream doar in treapta a 5-a cand treci de 2000 ca doar n-o sa mergi cu maxim 90-100
              service-ul este facut la timp.

              Comment


              • #8
                eu am motor de 2000 benzina si merg cu ea in 4000 de ture, dar nu conteaza asta. consumul extern este facut pentru autostrada, cand esti singur sau cu inca o persoana in masina. Si asta inseamna ca o ti constant in 120 fara sa accelerezi sau sa decelerezi. DAR, in romania, mergi in afara localitatii 7km cu 120 si apoi franezi ca e unu cu o troaca in fata care mere cu 60, iar cand apesi pedala de acceleratie, consumul instant creste la 30%, apoi ajungi iar la 120, dar trebuie sa franezi ca urmeaza curba periculoasa, cand iesi din curba iar accelerezi brusc, apoi urci o panta/rampa de ies pistoanele masinii, iar creste consumul. DECI? ce pretentii aveti? 3%? mie mi se pare ok 7% afara si 7% in oras. Mergeti pe autostrada soareleui max 2 pers in masina, noaptea cand nu este nimeni pe strada, cu 120km/h si veti vedea ca masina are consumul din carte. Pe neamt nu-l intereseaza ca noi ne rupem masinile prin gropi si ca nu putem sa alergam cu ele. Daca ai ceva de comentat el iti poate face dovada consumului, dar in Germania, la conditiile de trafic de acolo. Iar caldura nu are legatura cu consumul

                Comment


                • #9
                  Schimba filtrul de aer, fai presiunea in pneuri, asta la prima strigare.
                  Iar despre consum A classe si nu numai, dar in germania aici:

                  Comment


                  • #10
                    multumesc pt. link. ce vad eu acolo imi confirma parerea ca masina mea consuma mai mult decat ar trebui.
                    presiunea la pneuri o fac periodic.
                    filtrul de are nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. o sa-l am in vedere. pana atunci incerc sa pun in rezervor un lichid de curatat injectoare.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      iata cateva cifre de la al meu A 170 CDI ,83500 km, 2001, cutie automata cu 5 trepte:

                      -oras: 6.8 - 7.5 [variabile: trafic, aer conditionat on/off, incarcare...]
                      -autostrada: 4,5 [la 110Km/h, incarcare medie]
                      -combinat: 5,5-6,5 [pe drumuri nationale.....]
                      -consum maxim: 8

                      Si cred ca se poate considera ,evident,si o marja de eroare de 0.1 l/100km.
                      The stars will light my way

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by anhdhrew View Post
                        filtrul de are nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. o sa-l am in vedere. pana atunci incerc sa pun in rezervor un lichid de curatat injectoare.
                        Eu am aut niste probleme cu al meu C220CDI cu pronire. L-am dus la un service specializat numai pe injectii diesel, care printre aletel mi-au verificat si injectoarele si mi-au spus ca sunt OK.
                        Insa tot ei mi-au spus sa nu pun nici un fel de aditivi in motorina (cu atat mai putin de curatat injectoarele), pentru ca risc sa le f**t.
                        Repet, se pare ca sunt printre cei mai buni in sisteme de injectie din Buc.

                        Comment


                        • #13
                          eu ieri am cumparat o solutie de-asta si o am in masina, inca nu am pus-o in rezervor.
                          m-ai pus pe ganduri...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by anhdhrew View Post
                            eu ieri am cumparat o solutie de-asta si o am in masina, inca nu am pus-o in rezervor.
                            m-ai pus pe ganduri...
                            Respecta proportia pentru normal, nu pentru intens si mai ales nu amesteca aditivii .Consuma rezervorul si dupa aceea adugi daca mai vrei alt recipient la un nou rezervor.
                            Bine ar fi sa ai solutie ce protejeaza sonda lambda, scrie pe recipient oxigen senzor protection, cam asa.

                            Comment


                            • #15
                              nici nu ma gandeam la altceva decat la proportii normale - apropo de asta... pe ce am cumparat eu scrie ca ajunge pt. un rezervor de 70 litri. eu am 54 in rezervor deci daca e sa il folosesc o sa pun intre 2/3 - 3/4. ar fi bine asa?
                              o sa vad ce scrie pe el cand ajung mai tarziu la masina referitor la functia aia cu oxygen...
                              dar nu stiu daca sa-l folosesc sau nu. am mai citit pe net si parerile sunt si pro si contra. iar eu sunt un pic mai fricos din fire si n-as vrea sa ii fac rau masinii mele... mai astept si intre timp mai ascult pareri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF