Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la motor?Nu sta pe loc intr-a-ntaia in rampa! A140!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la motor?Nu sta pe loc intr-a-ntaia in rampa! A140!

    Am descoperit de curand ca daca imi las masina intr-o rampa mai mare in trepta 1 de viteza se duce la vale singura,nu sta deloc.iar asta in mod normal nu ar trebui sa se intample.am intrebat niste amici si mi-au zis ca e de la compresie,e slaba si daca imi papa ulei in cateva mii de km e dus setul motor. Asa sa fie? Va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi. Sa fie de la altceva oare?
    Va multumesc!

  • #2
    Salutare! Amicii tai au dreptate...ai compresia slaba...trebe sa resegmentezi motorul. Cel putin asa am auzit si eu de la mecanici. Sa ai bafta si cat mai putin bani de investit!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      ok am inteles trebuie sa resegmentez motorul.dar daca mai merge asa cu el ce se poate intampla?se poate strica si altceva,pot face o belea mai mare?deocamdata probleme nu-mi face,fum nu scoate,motorul trage destul de bine iar ulei nu consuma!!!
      Si aveti idee cam cat m-ar ajunge o resegmentare??se merita?

      Comment


      • #4
        Treaba cam asa ar sta o masina fara compresie se duce la vale nu sta in viteza dar aceeasi masina consuma si ulei .la tine lucrurile se cam contazic.dar daca nu consuma nu tebuie sa-ti faci probleme poti merge zeci de mii in continuare linistit

        Comment


        • #5
          Va multumesc pt sfaturi.Mai astept totusi parerile voastre!
          Va salut!!

          Comment


          • #6
            Acest fenomen se poate manifesta si datorita uzurii ambriajului ,daca spui ca nu consuma ulei

            Comment


            • #7
              deci sa iau in calcul varianta si cu ambreiajul??o fi posibil si asta nu neg dar na nu ma pricep de aia v-am intrebat pe voi!!oricum masina merge pana acuma fara probleme,nu scoate fum,nu consuma ulei si trage si destul de bine si are 161000km.sper sa merg in continuare fara probleme!! totusi ea nu sta in rampa in treapta 1 de viteza daca e unghiul mai mare un pic!!!
              Va multumesc si daca mai aveti vreo parere cu mare placere astept!!
              Cu stima pt toti posesorii de mercedes.

              Comment


              • #8
                Salut! Daca aveai compresia praf in asa hal incat masina nu sta pe loc in rampa intr-a-ntaia, cred ca nici nu iti mai pornea. Mai degraba ai discul de ambreiaj dus. Sau ai bagat-o intr-a treia din greseala cand ai lasat-o in rampa. Daca ai dubii legate de compresie, du-te la cineva cu tester Star Diag. O sa iti zica la diagnoza daca ai probleme la motor, ceea ce eu ma cam indoiesc ca ai.

                Comment


                • #9
                  Fa un experiment ,,cu masina in stationare porneste motorul trage frana de serviciu (de mana )calca ambreajul baga in treapta 5 de viteza si accelereaza ,apoi incearca sa dai drumul la ambreaj incet .daca motorul tinde sa se opreasca atunci ambreajul este OK
                  Acest experiment este valabil doar daca frana de serviciu tine bine (ferodourile pe spate nu au uzura exagerata )..Incearca si alta varianta ,cand stationezi in panta baga maneta in marsalier si vezi daca se mai misca masina ..
                  Se impune si o diagnoza pentru linistea ta

                  Comment


                  • #10
                    ...

                    Daca masina merge ok, nu consuma ulei, nu patineaza ambreiajul, atunci... trage frana de mana.

                    Comment


                    • #11
                      Daca nu scartaie in rotile cand schimbi din treapta 1 in 2 atunci e varza masina, marito, ardeo.
                      Scuzami glumitza, dar nu te sfatuiesc sa folosesti trepte superioare cand stai pe loc, din simplul fapt ca nu e bine sa transmiti un moment mare printr-ul raport de transmisie mult mai mic decat 1 la stationare.
                      Daca papa ulei nu te grabi sai faci segmentare, mai mergi cu ea inca un schimb de ulei si poate isi revine, se pot alinia segmentii si din cauza asta apare buba, poate sai treaca.
                      Hai sa fie cu Noroc!
                      O compresie proasta datorata segmentilor uzati se observa imediat, dar stai cu ochii pe turometru si vezi daca se tureaza mult mai repede decat ar trebuii normal, abia atunci e ansamblul ambreiaj
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF