Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema servo A class w169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu de când am luat mașină am schimbat pompa cu una noua. Iar de 5 ani nu am avut nici o problema.
    Stau și ma întreb uneori dacă unii dintre cei care ma suna și îmi cer detalii despre mașină, o am la vânzare, nu se afla chiar printre noi ca proaspeți posesori.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • OFFtopic
      Eh, si ma rog, cu ce te "updatezi"? Daca nu-mi e indiscreta curiozitatea?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Tind spre alfa 156 face lift sau 159.1.9 diesel, break, bineinteles.
        Am avut intentia sa iau un ceva din gama KIA( sorento 4x4 si carens).Unul mi-a lasat un gust amar datorita problemelor mult prea paguboase iar celalalt avea probleme cu rugina la aripile din spate si la praguri.
        Prefer ceva cu tabla buna, electronica accesibila software, iar motorul.. se repara.
        Last edited by flavyus1987; 06-07-2015, 19:37 PM.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • servo electrohidraulic

          Atentie se bat Campii pe un subiect pe romaneste.
          Uni plimba cainii si altii sunt chiar de ajutor.Laulaur da de mancare la chiori si "nevazatorii" nu apreciaza.Prieteni cititi postarile lui Laulaur el chiar vrea sa ajute cu experienta adevarata.Eu nu sunt superexpert dar am experienta destula,am experimentat rezolvarea pompei cu un simplu releu,am inteles nu este ideea lui dar multa stima Laulaur.
          Pacat ca unii nu pot vedea nici cu ochelari de c.....
          Respect pt. tine.Tu reprezinti pe cei putini care chiar au habar.

          Comment


          • Originally posted by flavyus1987 View Post
            Tind spre alfa 156 face lift sau 159.1.9 diesel, break, bineinteles...
            Sper ca-n maxim 2 luni sa fac aceiasi miscare. Dar nu cu Alfa... ma gandeam la ultimul AK sau poate un 220. Poate mergem impreuna la shopping...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • BUNA.
              Am un a Class din 2000 Cdi si de 2-3 luni in unele cazuri cand virez maxim stanga sau dreapta nu mai imi merge usor directia. Mai bine zis e ca si fara servo. In rest directia e ok.

              Comment


              • Salut. La un A 170, CDI, 2001, Long, am avut si eu o problema cu pierderea curentului din baterie (peste noapte) ceea ce mi-a dat peste cap calculatorul si a trebuit sa-i reintroduc codurile, la tester.

                ( http://www.clubmercedes.ro/pornire-f...ta-t44352.html )

                Mi-am dat seama ca, de fapt, pompa nu se mai oprea, la scoaterea cheii din contact. Si am fost sfatuit, de fiecaredata cand opresc motorul, sa scot siguranta. Cea din mijloc. Si nu mai am probleme. Voi merge la cineva sa-mi puna un releu suplimentar la blocul de sigurante.

                Am citit pe aici ca aceasta solutie e cea mai buna. Poate cineva sa dea detalii exact cum functioneaza aceasta metoda?? Multumesc!

                Comment


                • Salut!
                  Releul nu-l pui in compartimentul bateriei, nu modifici nimic din instalatia de acolo.
                  Releul se monteaza in compartimentul motor, langa cutia cu conexiunile electrice ale pompei(sub vasul cu lichid de parbriz).
                  Ai un fir de comanda albastru(subtire) ce vine de la alternator. Cu acel fir oferi tensiune bobinei releului( firul legat la un capat al bobinei iar celalalt capat al bobinei legat la masa).
                  Firul gros, de putere, il treci prin contactele releului. Asta-i tot!
                  Mai pe larg:
                  Pompei de servodirectie, fiind un consumator "serios", i-a fost conditionata functionarea de incarcarea alternatorului(deci de pornirea motorului). Cat timp alternatorul incarca, pompa primeste tensiune de comanda pe firul subtire. Firele groase vin direct de la baterie. "Releul" intern al pompei avand tensiune de comanda, alimenteaza pompa prin firul gros.
                  Atunci cand functioneaza continuu(cazul tau), acel asa-zis "releu" ramane blocat(indiferent daca mai are comanda sau nu) si pompa iti suge toata bateria.
                  Cu noul releu pe care-l vei monta, poti controla functionarea pompei, taind alimentarea.
                  Atentie! Iti trebuie un releu de minim 30A.
                  Mai mult de atat nu stiu ce-as putea sa mai scriu! Poate decat "Spor la treaba".
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • Originally posted by LauLaur View Post
                    Salut!
                    Releul nu-l pui in compartimentul bateriei, nu modifici nimic din instalatia de acolo.
                    Am venit de la service. Mi-a pus releul langa sigurante, cu un pol pe baterie.

                    Daca raspunsul tau era mai rapid, ii ziceam aluia.

                    Chiar si asa, care-i diferenta intre ce am facut eu, si solutia ta? Ulterior mai are sens sa o modific?

                    Comment


                    • Raspunsul meu a venit exact atunci cand a trebuit!
                      Diferenta consta in improvizatiile, modificarile aduse instalatiei electrice, intr-un spatiu care si-asa e stramt.
                      Metoda cea mai simpla, eleganta , e cea expusa mai sus. In compartimentul motor ai toate conexiunile necesare.
                      N-am idee (exact) ce ti-a facut "ala" de la service, dar sper sa nu fi alimentat releul cu plus din baterie!
                      Mi-a pus releul langa sigurante, cu un pol pe baterie.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • Originally posted by LauLaur View Post
                        dar sper sa nu fi alimentat releul cu plus din baterie!
                        Ce inseamna asta??

                        Din cate am observat, a legat 3 fire: 1 pe baterie, 1 pe o siguranta straina, si unul de la cablul sigurantei pompei.. pe care l-a taiat.

                        Apoi a masurat, prima data, cu motorul inchis tensiunea, nu mai era.
                        Last edited by attosoft; 08-24-2015, 22:52 PM.

                        Comment


                        • Ce inseamna asta??
                          Inseamna ca pornirea pompei trebuie sa fie conditionata doar de functionarea alternatorului. Orice alta conexiune va aduce dupa sine si ceva probleme. Am sa-ti dau doua exemple:
                          1) daca releul e alimentat cu plus din contact, vei avea la pornire si pompa mergand si electromotorul invartind( doi mega consumatori);
                          2) chiar daca e legat din alta siguranta care primeste curent doar cu motorul pornit, apare alta problema. Daca alternatorul nu mai functioneaza in mers, pompa ramane cuplata si haleste bateria instant.
                          Sunt doar doua exemple pentru care trebuie folosit firul de comanda care vine de la alternator in caseta de legaturi de sub vasul cu lichid.
                          Ce vei face de aici incolo...it's up to you!
                          Toate cele bune!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Bun.. Am observat ca, in momentul cand bag cheia si "dau" o treapta, (deci fara a porni motorul efectiv) imi porneste pompa.. Asta inseamna ca e pe plus conexiunea?

                            Oricum, cate zile as mai rezista pana sa merg la un electronist, sa-mi mute releul de la baterie, langa pompa? (In tot acest timp, daca ma tine alternatorul, ce altceva ar mai putea pica?

                            Comment


                            • Exact cum am baunit! Treaba de 2 bani! E pus pe plus din contact. Bateria poate sa-ti pice. La pornire ai nevoie de tot curentul pe care-l poate genera bateria. Electromotorul e de 1.kw si e destul pentru baterie, mai ales ca vorbim de un diesel.
                              Ai grija sa nu uiti cheia cu contactul pus!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • Merci pentru sfaturi! O sa merg sa fac schimbarea.

                                P.S. Si daca conexiunea ar fi pe minus, ar fi OK?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF