Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema servo A class w169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am burdufele legate cu arici ca nu ma dus capu sa cumpar si coliere cand am facut revizia de dupa achizitionare.
    Legat de problema colegului, sa nu batem campii.La el problema a survenit peste "noapte", deci nu se pune problema de coroziune.
    "Servodirectia este total diferita de cea electro-hidraulica" )
    Scuzama dar pompa ta de servodirectie cum este actionata si de cine?
    Si in cazul colegului si in cazul meu caseta/pompa este actionata de curent, controlata de senzorii de pe coloana de directie, daca nu gresesc .

    Deci ce verifici intai sa vezi daca becul de iluminat din casa este ars fara a-l da jos?
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      servo

      Servo-directia la W169 este controlata electronic, astfel se poate diagnostica cu testerul.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Am tot invartit de volan stanga dreapta se aude un bazait fin dar se opreste!Nu vibreaza cand volanul este rotit la maxim!Caseta electomecanica corespunde cu cea din poza si nu am curaj sa fac nimic am miscat un pic de mufele care intra in ea dar nimic,totusi nu poate fi vreo siguranta ceva?Si de ce oare abia a doua zi dupa ce am fost la spalatorie am avut problema?Nu o fi ceva condens pe undeva?

        Astept niste bani si ma duc la service am sa le spun si celor de acolo ce s-a discutat aici!Problema este ca in Valcea service mercedes s-a deschis abia de o luna si mi-a fost sugerat sa nu merg acolo!Intre timp m-am mutat la Valcea!
        Last edited by Luxian; 05-18-2010, 13:29 PM.

        Comment


        • #19
          Daca in momentul de fata esti in stan-by cu banii(se intampla tuturor, ca masinile sunt o cheltuiala in plus), mergi la un prieten care stie sa foloseasca aparatul de masura si sa iti masoare fiecare fir in parte.
          Incearca sa scoti mufa si so bagi inapoi,posibila oxidare.
          In fine, nu sunt mecanic de meserie si nici nu am prea multa experienta, dar am trecut prin aceasta situatie.
          Last edited by Luxian; 05-18-2010, 14:09 PM.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #20
            Sa va spun ce s-a intamplat!Am fost sa ii fac diagnoza asa cum mi-a sugerat CL 600,am ajuns acolo nu aveau tester de mercedes, am deblocat volanul si am inceput sa invart de el si stanga si dreapta pana la maxim de mai multe ori si miraculos merge brici! O fi fost apa pe undeva!Va multumesc mult pentru ajutorul acordat!

            Comment


            • #21
              Salut,

              Si eu am un Mercedes A 140 si are o problema cu servodirectia. Mie mi se arde foarte des siguranta de la servo care este destul de puternica( are 30 de amperi). Nu stiu ce sa fac,am pus masina pe tester, dar nu a aparut nicio eroare. Am fost si la electrician, dar nu prea a stiut cum sa ma ajute. Din cate am inteles, se poate sa se fi stricat pompa de servo si sa faca un scurt circuit motorasul ei. O pompa noua costa 3000 ron, ceea ce mi se pare cam mult. Mai degraba mi-as cumpara una de la dezmembrari.

              Voi ce parere aveti, ce ar trebui sa fac , sa-mi cumpar alta pompa?

              Comment


              • #22
                .

                Originally posted by Ada22 View Post
                Salut,

                Si eu am un Mercedes A 140 si are o problema cu servodirectia. Mie mi se arde foarte des siguranta de la servo care este destul de puternica( are 30 de amperi). Nu stiu ce sa fac,am pus masina pe tester, dar nu a aparut nicio eroare. Am fost si la electrician, dar nu prea a stiut cum sa ma ajute. Din cate am inteles, se poate sa se fi stricat pompa de servo si sa faca un scurt circuit motorasul ei. O pompa noua costa 3000 ron, ceea ce mi se pare cam mult. Mai degraba mi-as cumpara una de la dezmembrari.

                Voi ce parere aveti, ce ar trebui sa fac , sa-mi cumpar alta pompa?
                Despre ce model este vorba w168 sau w169?
                Din cate imi aduc aminte parca am vazut si o siguranta de 60A in blocul de sigurante, ..parca.
                Daca este pompa de servo cu bube sfatul meu e sa nu cumperi din dezmembrari aceasta piese.Ai sa platesti 1/3, 1/4 din pretul ei de noua, poate chiar putin mai mult, si nu iti ofera nimeni garantie.Cumpara una de noua, eu am platit 2.460 lei dar a meritat.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #23
                  Salut Ada22,

                  Si eu am avut probleme cu servodirectia, Pornea din cand in cand. Asa ca m-am decis sa o schimb dupa ce era sa iau un refugiu de tranvai din cauza ca s-a oprit si tocmai eram intr-un viraj. Am studiat piata.....reprezentanta intre 2800 si 4000, dezmembrari .......1400, si m-am oprit la o reconditionata in Germania (1400 si cand dai piesa defecta inapoi ti se returneaza 400 si ceva.....per total 9000 si ceva) cu garantie daca este schimbata in service autorizat.
                  Uleiul de servo de la reprezentanta cosa intre 60 si 85 Ron si o ora de manopera pentru schimbat. Totusi inainte de a schimba servo mai fa niste teste. Deconecteaza firul rosu din cutia de plastic de sub vasul de lichid pentru stergator si verifica daca se mai arde siguranta. Inspecteaza firele la intrare in servo sa nu fie crapate si sa dea la masa. Pesfa pompa si verifica daca nu cumva motorul electric este blocat. Eu am verificat la a mea dar nu am putut sa-i fac nimic deoarece problema era din partea electronica a pompei.

                  Comment


                  • #24
                    Ai dreptate,o sa incerc si partea cu firele si o sa merg intr-un service sa verifice pompa. Nu stiu de ce...dar cred ca e ceva electric. Multumesc mult pt. sfaturi!

                    Comment


                    • #25
                      Salut,
                      Poate a fie si o problema mecanica. De exemplu bucsile de la motorul electric al pompei. Din cand in cand se blocheaza cea ce face ca sa ai o crestere mare a curentului consumat de pompa si deci arderea sigurantei.

                      Comment


                      • #26
                        Da...nu stiu...cred ca ar fi mai putin complicat daca ar fi o problema mecanica. Dar pe langa problema cu servo, am mai avut o problema. Cateodata( mi s-a intamplat de 3 ori in 4 luni) pur si simplu bag cheia in contact, intra curent, dar nu mai porneste. Si la cateva ore am coborat iar si pornea ca si cand nimic nu s-a intamplat. Problema asta si cea cu servo au aparut cam in acelasi timp, la diferenta de cateva zile, in conditiile in care pana acum masina nu mi-a facut nicio problema. Am pus masina pe tester si nu apar erori. Nu imi dau seama ce s-a intamplat si daca problemele astea au vreo legatura sau nu.

                        Comment


                        • #27
                          Problema cu pornitul (dupa cate inteleg nu se actioneaza demarorul) poate sa fie din alte motive (contactul de cheie, relee, demarorul..sau cabluri slabite/oxidate). Nu cred ca exista legatura intre cele 2.

                          Comment


                          • #28
                            Buna,

                            Am vazut ca si tu ai tot un A 140. Eu nu gasesc schema sigurantelor, si nu stiu ce face fiecare. Daca o ai, ai putea sa-i faci o poza sa o descarc si eu ? Mi-ar fi de mare, mare ajutor. Multumesc mult si pt. toate sfaturile!

                            Comment


                            • #29
                              Schema sigurantelor o gasesti in cutia de la baterie.(este o foaie intocmita cam A3) Daca nu o sa-ti fac o copie de pe a mea.

                              Comment


                              • #30
                                Am incercat sa o caut acolo, dar nu mai este. Masina a mai trecut pe la doi proprietari inaintea mea, de-aia probabil ca s-a pierdut la un moment dat. O copie m-ar ajuta foarte mult, deoarece am fost la electrician si mi-a zis ca fara schema nu poate sa ma ajute.
                                Am citit pe forum ca cineva, la alt tip de Mercedes, a avut o siguranta slabita si avea exact aceleasi probleme ca si mine cu pornirea. Ma gandeam sa verific si eu ce sigurante am si ce inseamna fiecare, ca un prim pas. Am mai vazut ca aceleasi simptome pot veni si de la releul de la electromotor sau de la "carbuni". Nu ma pricep deloc, dar cu toate problemele astea incerc sa ma documentez si eu cat de cat.

                                Multumesc mult pt. ajutor! (inseamna f. mult pt. mine avand in vedere ca nu ma pricep absolut deloc- e prima mea masina si pana acum nu a facut probleme)

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF